Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

19-08-2009 om 18:31

Toos

Het einde is toch sneller gekomen dan ik gedacht had.... Het was een eer en een genoegen om jou te hebben leren kennen. Jij hebt mijn dagen in het zh iets dragelijker gemaakt. Dankjewel Toos en hopelijk ben je nu bevrijd van alle pijn en alle lichamelijke ongemakken. En ooit.....ooit zullen we elkaar weer ontmoeten en dan zullen we samen eindelijk dat beloofde sigaretje gaan roken!!!! Met een kopje koffie erbij!
Rust zacht lieve Toos. Je was een vechtertje en een bijtertje met een groot hart en een groot gevoel voor humor!

reina

reina

19-08-2009 om 21:20

Voor mijn oom

62 pas en opeens is hij er niet meer. Ook een kaarsje voor zijn 6 broers en schoonzussen die zo ontzettend ontdaan zijn.

Nasha 1st

Nasha 1st

19-08-2009 om 22:22

Bizar

eigenlijk, zoveel drama's in zo korte tijd in 1 gemeente....nog een kaars erbij voor het peutertje...

Petra-

Petra-

20-08-2009 om 12:01

Voor kampen

voor al het verdriet....

Voor gjalt

Omdat het alweer half augustus is geweest en ik al meer dan een week denk 'welke datum is het ook alweer precies'

Uiteindelijk doet het er niet zoveel toe, alleen even laten weten dat ik aan jou, je vader-moeder en zussen moest denken, juist deze weken..

Hoe de vakantie ineens jouw afscheid werd..onvoorstelbaar zo snel, dat rotvirus, in 1 dag..

Lieve Ninanina, mooie blauwe kaars voor jullie mooie zoon..

Liefs, Mien

Genista

Genista

21-08-2009 om 09:35 Topicstarter

Voor morgana fata

Sterkte!

Voor bart

Die het niet heeft gered.
En een heel grote kaars voor z'n mama, papa en zusje, die nu zonder hem verder moeten.

Eef

Eef

21-08-2009 om 17:13

Voor sophie

Een heel dapper lief vrolijk meisje dat heel veel heeft meegemaakt in de poging om haar slopende ziekte te bestrijden, helaas heeft ze het niet gered.

Lieve Sophie, ik ken je niet eens, maar ik werd geraakt door de tekst bij je advertentie. Inmiddels ken ik je verhaal en ik vond het zo indrukwekkend!

Je bent een heel erg bijzonder meisje met bijzondere ouders en daarom brand ik voor jou een hele speciale kaars, naast de kaars die iedere avond brandt voor mijn eigen stoere vent.

Helaas weet ik al veel te lang wat het is maar nog steeds kan die boosheid over je heen vallen. Kinderen horen niet dood te gaan en kinderen horen geen kanker te krijgen. Het klopt van geen kant.

Wendy B.

Wendy B.

22-08-2009 om 10:06

Martijn*

Een mooie gele kaars voor jou. Je zal vandaag toch weer even extra gemist worden... Stuur je wat lekkere zonnestralen naar je moeder?

Voor pubers sofie,emiel, en hun ouders

Hun huis is gisteravond tot de grond toe afgebrand zelf optijd kunnen vluchten maar allesis weg een mooie brandvrije kaars voor jullie

Bastet

Bastet

22-08-2009 om 13:31

Martijn*

Lieve martijn,ik weet zeker dat mama een fijne dag heeft,maar wat zal ze je missen vandaag!Stuur maar wat zonnestralen naar haar!Liefs,Bastet

Martijn*

Een mooie kaars voor jou met veel warmte!

Martijn* en wilma

Ook van mij een mooie kaars erbij op deze mooie, warme zonnige dag - je zult extra gemist worden weer...

Liefs, Beertje(s)

Geel

kaarsje voor Martijn en voor iedereen die van hem houdt!

Liefs, Mien

Nasha 1st

Nasha 1st

22-08-2009 om 21:51

Voor de baby in eerbeek

die overleed op de creche, en voor de ouders, die hun kindje moeten missen....

Minet

Minet

23-08-2009 om 20:02

Slachtoffer dancefeest

Een dikke kaars voor de naasten van het slachtoffer van 19 jaar, zomaar neergeschoten op een dancefeest in Hoek van Holland.
Ook een kaars voor de gewonden, hopelijk herstellen zij snel.

Nasha 1st

Nasha 1st

23-08-2009 om 21:38

8 jarig jongetje uit overijssel

ook voor jou een kaarsje....

mee1977

mee1977

24-08-2009 om 10:27

Bennie

Jij was de bink uit de wijk, als iemand een rotbui had en jij kwam aangelopen was iedereen weer vrolijk, Hoe kon dat ook anders met je aanstekelijke lach!!

Al vele jaren heb ik je niet gezien, een paar weken geleden rij je hier door de straat, je zwaai uitbundig. Ik moest eerst goed kijken, maar ja jij bent het echt!! Leuk je even zo in het voorbij gaan te zien, je ziet er goed uit!!

EN nu...

Zaterdag nacht heb je een motorongeluk gehad, die je niet overleefd heb.. Ik ben er stil van.

Ik wens je vrouw, dochter en zoontje die opkomst is heel erg veel sterkte!!!

Rembrand

Rembrand

24-08-2009 om 12:20

Kindje uit buurgemeente kampen......

Houd het nu nooit op !!!!!
Een jongentje uit Vollenhoven onder een stapel betonstenen gekomen en overleden................
M.

Voor de leidsters van het kdv in eerbeek..

die het overleden baby'tje hebben aangetroffen en niets meer konden doen....

Linda

Maarlen

Maarlen

24-08-2009 om 21:12

Voor kleine karlijn

Vanmiddag na een spoedkeizersnede geboren, na 38 weken lekker dicht bij je mama te hebben vertoefd. Hoe kan dit gebeuren? Hartverscheurend. Een hele grote kaars voor je mama en papa,zusje en broertje. Waar ze zich aan kunnen warmen. Groot is het verdriet.

Joram

een dino kaarsje voor jou, omdat je zo gemist wordt, omdat het zo onwerkelijk is en tegelijkertijd ook zo de harde werkelijkheid..

Liefs, Mien

Een grote kaars voor kampen

Voor alle mensen die vandaag mee gaan of in hun gedachten zijn bij de kinderen uit Kampen die omgekomen zijn en vandaag begraven worden...

Voor de ouders,fam, broertjes/zusjes,buren/kennissen en een ieder die meeleeft.

sandra

sandra

27-08-2009 om 13:40

Voor het meisje van 9 maanden

dat eergisteren bij ons in de stad is overleden, gestikt. Dat haar ouders alle kracht mogen krijgen om dit te verwerken!

Petra-

Petra-

27-08-2009 om 13:45

Voor iedereen

die het zo hard nodig heeft, brand ik een kaars.

Helaas is de lijst met nemen zo lang, te lang, te veel verdriet, en ik wil niemand vergeten.

Rafelkap

Rafelkap

27-08-2009 om 18:41

Voor kaatje

een kaarsje, zomaar, mdat het morgen weer vrijdag is, bijna weekend, alweer een week voorbij.

tonny

tonny

28-08-2009 om 19:27

Voor mijn lieve vriendin

en tevens supertoegewijde oma die vandaag moest ontdekken dat de (borst)kanker van een aantal jaren geleden, destijds overwonnen, nu op een andere plek zeer ernstig de kop op heeft gestoken...

Zo'n ongelooflijk lief, toegewijd en positief persoon!

Afschuwelijk.

Tonny

Petr@

Petr@

28-08-2009 om 20:32

Tonny

Kaars vol hoop voor jouw vriendin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

28-08-2009 om 20:33

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor tonny

Omdat je het even nodig hebt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.