Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Christa.

Christa.

16-08-2009 om 01:48

Vince

Lieve vriend.... Voor jou en je lieve meisje Ambi (Amber) nogmaals een hele mooie kaars! Ik hoop zo dat je je rust hebt gevonden! Nu de mensen die je zomaar hebt achtergelaten nog :o(
Tis zo raar om 'jouw' straat in te lopen en de post bij 'jouw' winkeltje naar binnen te gooien. Vooral omdat de verbouwing van de winkel al begonnen was...... ik hoop zo dat je zakenpartner jouw droom waar gaat maken...
Mis je!
Je postbode en vriendin, Christa.

Lieve christa

Dat vergeet ik niet hoor, dat jij in het VU-RMD-huis was met Zus, namens het forum!! Heel bijzonder! En ach wat een dag, was gisteren de sterfdag van je moeder.... op de verjaardag van mijn Neo.... nou dat kan ik ook niet meer vergeten he. Een warme kaars voor jou!

Ansulina

Ansulina

16-08-2009 om 14:30

Lieve christa

Bedankt voor je kaarsje,ik brand er ook een voor jou omdat je moeder zo mist.

Petra-

Petra-

16-08-2009 om 19:58

Christa

voor jou een mooi kaarsje omdat het moeilijk blijft....

Petra-

Petra-

17-08-2009 om 07:56

1e schooldag in het noorden

voor veel ouders moeilijk, omdat er iemand gemist wordt. Voor al die mensen een mooie kaars.

Mariska

Mariska

17-08-2009 om 10:24

Tanja

de school is weer begonnen... wat hadden je ouders jou ook graag je klas in gebracht, weer een groep verder... maar in plaats daarvan staat jouw foto op de gang... Ik brand een kaarsje voor jou en je ouders X

Genista

Genista

17-08-2009 om 12:29 Topicstarter

Morgana fata

Kaarsje voor jou en je kleine zoon. En nu moet de grote boze buitenwereld maar eens gaan mééwerken! Helpen, daar zijn ze voor.

Ook van mij een kaarsje, sterkte!

Petra-

Petra-

17-08-2009 om 16:16

Voor tanja en haar ouders

een kaarsje...

Susan

Susan

17-08-2009 om 16:22

Tanja

Kaarsje voor jou, Tanja en je vriendinnetjes die je nu moeten missen, wat een rare eerste schooldag.

Afgelopen weekend waren we aan het praten over school en dat het weer ging beginnen en je vriendinnetje wilde het liefst nooit meer naar school want jij bent er niet meer...

Ouders van Tanja, ook voor jullie een kaarsje. Wat een verdriet.... En dan alle kinderen weer zien lopen naar school...

Mijn hart huilt met jullie mee.

Susan

Petra-

Petra-

17-08-2009 om 20:49

Kaarsje voor kaatje en bas

jullie trouwdag, zo bijzonder en nu zo moeilijk....

Een mooie liefdevolle vlam voor jullie!

Ook voor deze 2e schooldag...

...wat vreselijk verscheuren moet het zijn, moeilijk, pijnlijk, zo niet te bevatten... je kind niet meer naar school kunnen brengen... maar ook een klasgenootje missen, een leerling...

Voor deze en alle (school)dagen nog te gaan... zet ik er een grote kaars bij voor groot gemis...

Liefs, Beertje(s)

Grote fakkels...

...ze zijn weer zo hard nodig, zoveel pijn en verdriet... het moest niet mogen...

Veel kracht, warmte, liefde en zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Geerke...

...gefeliciteerd nog met jullie Neo! Een kaarsje erbij voor veel geluk en gezondheid dit nieuwe levensjaar, en een kaars voor Enzo* en jullie {allemaal}. Voor blijvende kracht en alle goeds die ik jullie maar toewensen kan.

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

18-08-2009 om 16:25

Een grote vlam

voor bekenden van ons, gister overleed hun (schoon) vader en vandaag zijn ze ouders geworden van een zoon....
Het leven steekt vreemd in elkaar, sterven en geboorte zo dicht bij elkaar.....

Een vlam voor jullie!

Voor bellefleur en voor fem

Gewoon omdat ik lees dat er zo'n enorm brok verdriet zit, wil ik gewoon wat warmte meegeven.

Maatje

Maatje

19-08-2009 om 07:20

Voor de vier kinderen in kampen

En de mensen die hen liefhadden. Niet meer kunnen vluchten, afschuwelijk. En daar naar moeten kijken, het weten, het zien, de moeder en andere kinderen... Heel, heel erg. En Heli, ik denk ook weer (eigenlijk continu, maar nu wéér) aan jou...

Liefs,
Maatje

Voor de 4 kinderen en hun dierbaren

Oh mijn God... Vannacht werden we wakker van brandweer-, politie en ambulancesirenes. Nu gebeurt dat wel vaker - we wonen aan de aanrijroute - , maar vannacht kwam er weer veel boven bij mij en wat ik net hoorde, ook bij mijn man. Sirenes zullen nooit meer hetzelfde klinken. Vannacht gingen er allerlei spookbeelden door mijn hoofd; voor wie zijn die sirenes bedoeld en wat treffen de hulpverleners aan... Nu lees ik van het verschrikkelijk drama wat zich hier in de stad heeft afgespeeld vannacht...
Tranen biggelen over mijn wangen, mijn hart klopt in mijn keel. Vier kinderen in een keer bij hun ouders, broertjes en zusjes en verdere familie weggerukt...
Een zee van fakkels voor hen, voor hun vrienden, vriendjes, klasgenoten, leerkrachten, stadsgenoten...

Genista

Genista

19-08-2009 om 07:50 Topicstarter

Heli

Een fakkel naast jouw zee van fakkels voor die vier kinderen uit jouw stad. En een fakkel ernaast voor jou, omdat je alles weer zo moest herbeleven, en je meteen realiseert dat je het nog vaker zult moeten herbeleven. Sterkte!

Genista

Ach, dat herbeleven is niets, maar dan ook niets, bij wat die ouders en familie, buren moeten meemaken... Zelfs in zo'n groot gezin zal straks de leegte en stilte oorverdovend zijn...

Mensen uit kampen en heli

Wat verschrikkelijk is dit weer bah...
En Heli kan me voorstellen dat het geluid van sirenes nu erg zullen zijn om te horen.
Kom er nu achter dat we redelijk dicht bij elkaar wonen ik woon in D en ook vanuit onze plaats is de brandweer jullie kant opgegaan vanmorgen.

Een zeer groten Fakkel zet ik er nu bij neer.......

Puck2

Puck2

19-08-2009 om 10:18

Kampen en heli

Wat een afschuwelijk nieuws. Toen ik het nieuws op de radio hoorde moest ik gelijk aan Heli denken. Wat vreselijk moet dat zijn voor jullie. Een grote kaars voor het gezin waar nu ineens 4 kinderen missen en voor Heli en haar gezin.

Nasha 1st

Nasha 1st

19-08-2009 om 11:07

Ook een grote fakkel

voor het gezin in Kampen....4 kinderen in 1 keer, wat een triest drama voor dat gezin. En ook voor Heli, op zo korte afstand nog een gezin wat een groot drama heeft meegemaakt. Heli, hun verdriet is niet groter of erger, ook al zijn het er 4. Jouw verdriet is net zo groot om die ene, die ene die er gewoon nog had moeten zijn...

Een heleboel kaarsjes

voor het gezin uit Kampen, voor de ouders en broertjes en zusjes. Voor de overige familie, vrienden, klasgenootjes, iedereen die erbij hoort
Sonja

Wendy B.

Wendy B.

19-08-2009 om 13:16

Anna

Een kaarsje tussendoor voor jou!

Wendy

Voor de familie uit kampen en heli en iedereen...

...ieder verdriet is een verdriet te veel. Groot of klein, je zou willen dat het hele leven altijd een groot feest zou zijn en blijven... dat verdriet helemaal niet zou moeten... maar als het dan toch moet, laat het dan klein blijven... en niet zo inmens overkomelijk groot soms... te vaak...

Een zee van vlammen erbij, voor de familie uit Kampen - niet te bevatten... wat een vreselijke nachtmerrie! En voor jou Heli, en iedereen die het zo goed gebruiken kan, omdat ze herbeleven... beleven... door moeten leven.

Het leven kan zo hard zijn... Laat de vlammetjes voor troost, geloof, hoop, geluk, liefde, steun, warmte en alle goede bedoelingen hier blijven branden.

Liefs, Beertje(s)

Voor esther en inger*...

Lieve Esther, komend weekend jouw 8e verjaardag... voor het eerst zonder je lieve mama... we zullen erbij zijn om je feestje mee te vieren, je te troosten als dat nodig is. Je bent nu nog op vakantie lieverd, ik hoop dat jij en papa het goed hebben samen. Een mooie glinsterende kaars voor jou, een zonnebloemkaars voor je mama Inger*, en een krachtkaarsje voor je papa, je oma, je grote neef...

Liefs, Beertje(s)

Pien

Pien

19-08-2009 om 15:25

Voor kampen

Naast het verdriet van Heli het vreselijke drama van de 4 broertjes, lees ik nu ook nog dat er een peuter uit Kampen is verdronken....

Een hele hele hele dikke kaars voor iedereen met het verdriet van kinderen die niet dood hoorden te gaan.....

Voor alle betrokkenen van het drama in kampen

Jemig zeg ik schrik me kapot van zo'n bericht dat ik hier lees. Wat vreselijk zeg!!! Een kaars voor iedereen die ermee te maken heeft.... 4 kinderen.... ik vind het zó erg!

What are the odds?

Ik ben helemaal niet fatalistisch, Godsvrezend, een zwartkijker, nee ik durf mezelf zelfs (nu nog) wel een optimist te noemen, maar het wordt toch wel een beetje eng zo...
Een week voor wij thuiskwamen verongelukte een veertienjarige jongen, hij werd aangereden op zijn fiets. Daarna het verhaal van Joram. Afgelopen maandagavond viel een jongetje van anderhalf in een opblaasbaar badje en werd met de traumaheli naar Zwolle gevlogen en later naar Groningen alwaar hij gisterenavond overleed, vannacht de vier kinderen die omkwamen bij de brand. En al die kinderen komen uit deze stad... Zo groot is deze stad helemaal niet; wat zijn de kansen?

Ik blijf kaarsjes branden... voor iedereen die hierbij op welke manier dan ook betrokken zijn; hulpverleners, vriendjes, buren, vrienden, klasgenoten, familie en vooral voor de ouders en broertjes en zusjes...
Ik hoop met heel mijn hart dat het nu eindelijk wel eens afgelopen is met deze rampzalige gebeurtenissen! (Niet alleen hier, maar overal natuurlijk!)

heli

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.