Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Cran canaria jongeren 17 jaar play des ingles

wij willen met 2 tieners van 17 jaar naar cran canaria Playa les Ingles. Ze willen heel graag feesten en uitgaan en jongeren ontmoeten. Is dit de juiste plek daarvoor, weet iemand dat?


Dankzij alle social media weten tieners van 17 jaar gerust wel waar en waar er niet gefeest/uitgegaan kan worden in de wereld dus vraag het ze zelf. Weten ze het niet dan zijn ze nog niet toe aan feesten en uitgaan. Een camping/vakantiepark met tienerdisco is dan een betere keuze denk ik

Kikki39

Kikki39

10-06-2024 om 21:40 Topicstarter

bedankt voor je fijne reactie, alsof ik ze dat niet gevraagd heb. Als je niks zinnigs te zeggen hebt doe dat dan ook niet.

Ik had liever niet willen reageren maar vond het sneu dat niemand op je bericht reageerde. Ik had het idee dat het om je neefjes/nichtjes ging en je niet bekend was met de leefwereld van tieners. Excuses bij dezen

Bij teruglezen zie ik dat mijn laatste bericht er een beetje ongelukkig uitkwam en niet zo bedoeld. Het woord sneu heeft een negatieve klank maar ik kan het nu niet meer veranderen. Dus nou ja niet zo bedoeld

het komt er bij Bolmieke wat beroerd uit maar de strekking klopt wel. Als 17 jarigen deze informatie niet zelf uit hun vriendenkring kunnen krijgen of via social media bij elkaar weten te sprokkelen dan zijn ze er waarschijnlijk nog niet aan toe.

Iets wat mij vaker opvalt bij jouw topics is dat jij dit soort zaken voor je kinderen wilt regelen maar het is beter om ze dit echt zelf te laten regelen / onderzoeken.
Het lijkt steeds of jouw kinderen wat jonger zijn dan hun leeftijdgenoten qua ontwikkeling en of jij ze moeilijk los kunt laten.

Ysenda schreef op 11-06-2024 om 08:39:

het komt er bij Bolmieke wat beroerd uit maar de strekking klopt wel. Als 17 jarigen deze informatie niet zelf uit hun vriendenkring kunnen krijgen of via social media bij elkaar weten te sprokkelen dan zijn ze er waarschijnlijk nog niet aan toe.

Iets wat mij vaker opvalt bij jouw topics is dat jij dit soort zaken voor je kinderen wilt regelen maar het is beter om ze dit echt zelf te laten regelen / onderzoeken.
Het lijkt steeds of jouw kinderen wat jonger zijn dan hun leeftijdgenoten qua ontwikkeling en of jij ze moeilijk los kunt laten.

Eens. Kiki, je bedoeling is absoluut goed maar laat de pubers dit zelf uitzoeken, je zit er veel te veel bovenop. En als ze dat niet kunnen of weten hoe dat moet dan zijn ze er niet aan toe. 

Kikki39

Kikki39

11-06-2024 om 20:20 Topicstarter

Ik snap jullie berichten niet. Ik wil samen met mijn man en 2 tieners naar cran canaria. Dan is mijn vraag of dit iets voor tieners is. Zij weten dit zelf niet, want ze hebben nog nooit iemand van hun vrienden gehoord dat ze hierheen zijn gegaan. Dus is mijn vraag of iemand weet of er iets te doen is voor ze, anders moeten we misschien naar iets anders gaan zoeken. Hoezo zijn ze er dan niet aan toe? Zij gaan allemaal naar albufeira en lorret, maar daar willen wij niet heen. Wat is hier verkeerd aan om dit dan hier te vragen, ik dacht dat dit forum bedoeld was voor advies te vragen? 

Kikki39 schreef op 11-06-2024 om 20:20:

Ik snap jullie berichten niet. Ik wil samen met mijn man en 2 tieners naar cran canaria. Dan is mijn vraag of dit iets voor tieners is. Zij weten dit zelf niet, want ze hebben nog nooit iemand van hun vrienden gehoord dat ze hierheen zijn gegaan. Dus is mijn vraag of iemand weet of er iets te doen is voor ze, anders moeten we misschien naar iets anders gaan zoeken. Hoezo zijn ze er dan niet aan toe? Zij gaan allemaal naar albufeira en lorret, maar daar willen wij niet heen. Wat is hier verkeerd aan om dit dan hier te vragen, ik dacht dat dit forum bedoeld was voor advies te vragen?

Je kunt toch ook gewoon zelf even googlen? 

Kikki39

Kikki39

11-06-2024 om 20:51 Topicstarter

denk je nu echt dat ik dat niet gedaan heb??? Maar laat maar, ga hier toch niet over discussiëren! Dacht dat het hier was om elkaar te helpen! Jij bent ook altijd zo lekker vriendelijk Nick.

het is een vrij specifieke plek en vraag. Ik denk dat toevalligerwijs er daarom hier geen mensen daar een antwoord op hebben. Ik wist niet eens waar het lag. Als ik kijk op Google maps is het een klein eiland en zou ik eigenlijk ook zeggen kun je dat dan niet even Googlen of via een reisbureau of iets dergelijks hoe je het wilt boeken vragen. 

Kikki39 schreef op 11-06-2024 om 20:51:

denk je nu echt dat ik dat niet gedaan heb??? Maar laat maar, ga hier toch niet over discussiëren! Dacht dat het hier was om elkaar te helpen! Jij bent ook altijd zo lekker vriendelijk Nick.

Blijkbaar niet anders had je nu wel geweten wat daar voor tieners te doen is. Zelf blink je trouwens ook niet uit in vriendelijkheid. 

Kikki39

Kikki39

11-06-2024 om 21:22 Topicstarter

We zijn maar het reisbureau geweest en de medewerker kon ons zelf niet heel duidelijk vertellen of het echt iets voor 17 jarige was. Ja, er was wel een Nederlands cafe en ze dacht dat er wel jongeren naartoe gingen. Daarna hebben we heel het internet af zitten zoeken en was het ook niet duidelijk of het echt iets is om toch wel flink te stappen en andere Nederlandse jongeren te ontmoeten. Tien heeft dochter het nog op school gevraagd en daar waren ze nog nooit geweest, dus ik dacht laat ik het hier vragen of iemand ervaring heeft met cran canaria en jongeren. Maar sorry als dat niet de bedoeling is. Blijkbaar mag je wel vanalles vragen wat je kan doen in Parijs met een tienerdochter of wat dan ook, maar is deze vraag niet de bedoeling hier, dus als iemand dan meteen zegt dat de meiden zelf wel weten of er iets te doen is of niet, ja dan erger ik me wel. Ik zou nooit zo op iemand reageren, en probeer altijd te helpen met een antwoord en anders zeg ik niks.

Kikki39

Kikki39

11-06-2024 om 21:25 Topicstarter

moederkareltje, als mensen geen antwoord hebben is dat natuurlijk prima, dat maakt helemaal niet uit. Ik had liever dat niemand had gereageerd als dat ik nu helemaal moet gaan uitleggen waarom ik het hier vraag en alleen maar een rottig gevoel krijg.

De tieners moeten het maar zelf uitzoeken, maar dat hebben ze dus al gedaan en ze komen er dus niet uit, maar het is ook onze vakantie en anders ga ik op zoek naar iets anders.

Kikki39 schreef op 11-06-2024 om 20:20:

Ik snap jullie berichten niet. Ik wil samen met mijn man en 2 tieners naar cran canaria. Dan is mijn vraag of dit iets voor tieners is. Zij weten dit zelf niet, want ze hebben nog nooit iemand van hun vrienden gehoord dat ze hierheen zijn gegaan. Dus is mijn vraag of iemand weet of er iets te doen is voor ze, anders moeten we misschien naar iets anders gaan zoeken. Hoezo zijn ze er dan niet aan toe? Zij gaan allemaal naar albufeira en lorret, maar daar willen wij niet heen. Wat is hier verkeerd aan om dit dan hier te vragen, ik dacht dat dit forum bedoeld was voor advies te vragen?

De vrienden hoeven er ook niet zelf geweest te zijn maar via via moeten ze wel bij die info kunnen komen. Zelf googlen, of samen met hun vrienden.

Of de bron van alle jeugd info: tiktok, insta maar dat zouden 17 jarigen echt zelf moeten kunnen.

Daag ze er maar toe uit.

Kikki39

Kikki39

11-06-2024 om 21:31 Topicstarter

ook dat hebben ze natuurlijk gedaan. Op tiktok en insta geen berichten van vrienden, dus begonnen ze te twijfelen. We zijn er al dagen mee bezig geweest, ook omdat ik zo'n leuk hotel had gevonden en de datum.nog vrij was

Wat is het probleem dan om het hier te vragen, snap nog steeds het probleem niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.