Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Cran canaria jongeren 17 jaar play des ingles

wij willen met 2 tieners van 17 jaar naar cran canaria Playa les Ingles. Ze willen heel graag feesten en uitgaan en jongeren ontmoeten. Is dit de juiste plek daarvoor, weet iemand dat?


Kikki39 schreef op 11-06-2024 om 23:16:

nick, je hebt overal commentaar op mij, geen idee waarom. Het is allemaal niet goed wat ik zeg. Hier heb je ook weer meteen commentaar, of we zelf niet kunnen zoeken enz. Zelf geen tik tok hebben gekeken, ja en dan ga je zelf weer op tiktok kijken om te bewijzen dat we dat niet gedaan hebben. Denk je nou echt dat tieners dat niet gaan opzoeken. Er staan filmpjes op van Gran ganariA, , maar niet van het uitgaan. Ik vraag hier om mensen die er geweest zijn, meer , meer Niet. Als iemand een topic opent geef ik antwoord als ik er iets van weet, ik ga toch geen commentaar geven dat ze het toch zelf kunnen opzoeken enz. Ik zal de laatste zijn die vervelend op iemand gaat reageren. Maar goed laat maar, volgende keer zal ik wel 10 keer beter nadenken voordat ik iets vraag, heel jammer dit. Sorry voor mijn vraag.

Als.ik trouwens op dit forum zoek tussen vakantie en uitjes staan er allemaal vragen van wat kan ik met mijn dochter doen in Parijs enz....iedereen krijgt daar gewoon antwoord op, niks van Google zelf maar, kijk op tiktok enz ..

Tuurlijk mag je een vraag stellen. Ik vind het wel erg bijzonder dat jullie niks kunnen vinden op internet en sociale media; info in overvloed. Ervaringen zijn soms ook lastig want kan al van jaren geleden zijn / ligt net aan de periode en locatie waar je zit. Het hotel wat je gevonden had ligt dat centraal of juist wat meer afgelegen etc. 

Over playa des ingles vind je o.a. dit bij de eerste zoekterm;

Op Gran Canaria kunnen jong en oud zich 's avonds prima vermaken. Vooral in Playa del Inglés barst 's nachts het uitgaansleven los. Er zijn verschillende uitgaanscentra waar veel kroegen, discotheken, restaurants en terrassen te vinden zijn. Zodra de zon ondergaat is het overal druk en gezellig.

Jullie moeten het denk ik zelf ervaren dat kunnen anderen niet voor je invullen en of in jullie hotel en omgeving veel leeftijdsgenootjes zullen zijn is natuurlijk lastig in te schatten voor mede forummers. Jouw vraag is daarin anders dan bv een tip die iemand vraagt over musea in een stad als Parijs.

Jij hebt een leuk hotel gevonden, ga er gewoon heen en geen angst hebben dat het misschien niet leuk is. Een ander kan bv zeggen dat eiland X leuker is maar dan ga je er heen en vind je er zelf misschien wel niks aan of zijn er net dan minder jongeren etc. 

Ik vind wel dat hier flauw gereageerd wordt.  Als je de vraag niks vindt kan je hem ook overslaan.  Maar nee,  er moeten zeker 5 mensen even zeggen dat ze maar gewoon online moet zoeken.  

Kimdekim schreef op 12-06-2024 om 08:55:

Ik vind wel dat hier flauw gereageerd wordt. Als je de vraag niks vindt kan je hem ook overslaan. Maar nee, er moeten zeker 5 mensen even zeggen dat ze maar gewoon online moet zoeken.

Het helpt natuurlijk wel als je zelf ook een beetje aardig terug reageert, het is de toon die de muziek maakt. 

Kikki39 schreef op 11-06-2024 om 23:16:

nick, je hebt overal commentaar op mij, geen idee waarom. Het is allemaal niet goed wat ik zeg. Hier heb je ook weer meteen commentaar, of we zelf niet kunnen zoeken enz. Zelf geen tik tok hebben gekeken, ja en dan ga je zelf weer op tiktok kijken om te bewijzen dat we dat niet gedaan hebben. Denk je nou echt dat tieners dat niet gaan opzoeken. Er staan filmpjes op van Gran ganariA, , maar niet van het uitgaan. Ik vraag hier om mensen die er geweest zijn, meer , meer Niet. Als iemand een topic opent geef ik antwoord als ik er iets van weet, ik ga toch geen commentaar geven dat ze het toch zelf kunnen opzoeken enz. Ik zal de laatste zijn die vervelend op iemand gaat reageren. Maar goed laat maar, volgende keer zal ik wel 10 keer beter nadenken voordat ik iets vraag, heel jammer dit. Sorry voor mijn vraag.

Als.ik trouwens op dit forum zoek tussen vakantie en uitjes staan er allemaal vragen van wat kan ik met mijn dochter doen in Parijs enz....iedereen krijgt daar gewoon antwoord op, niks van Google zelf maar, kijk op tiktok enz ..

Overdrijven is blijkbaar ook een vak. 

Gingergirl schreef op 12-06-2024 om 08:38:

[..]

Tuurlijk mag je een vraag stellen. Ik vind het wel erg bijzonder dat jullie niks kunnen vinden op internet en sociale media; info in overvloed. 

Ik vind het bijzonder dat ze daarna nog steeds de namen niet goed kan spellen. Hoewel je vast wel hits krijgt als je ze verkeerd typt, zie je ze toch zo vaak staan dat je het niet meer verkeerd kúnt typen?
Maar inderdaad: op plaatsnaam + zoekterm krijg je zoveel hits...

Ik ben er jaren geleden geweest en ik vond het er toen juist voor pubers erg leuk uitzien: veel café’s, pubs, disco’s. Dat is er allemaal echt. Je weet nooit of ze het leuk hebben, dat hangt ook af van wie ze ontmoeten, waar jullie als gezin nog heengaan, hoeveel er te doen is in het hotel zelf etc. Met zeventienjarigen blijft het een gok. Mijn kinderen gingen toen ook gewoon nog mee, ook binnen Europa, maar wij gingen (en gaan, de jongste van 20 gaat dit jaar nog gezellig mee) ook wel altijd veel zien en doen. Ik weet niet of jullie van uitstapjes houden, maar het is daar erg mooi vind ik. 

Valeria schreef op 12-06-2024 om 11:31:

[..]

Ik vind het bijzonder dat ze daarna nog steeds de namen niet goed kan spellen. Hoewel je vast wel hits krijgt als je ze verkeerd typt, zie je ze toch zo vaak staan dat je het niet meer verkeerd kúnt typen?
Maar inderdaad: op plaatsnaam + zoekterm krijg je zoveel hits...

Ik zou even naar de pohi kijken, dat maakt al veel duidelijk, tot december afgelopen is TO blijkbaar nooit op vliegvakantie geweest en zocht zij ook al tips waar het leuk is in Spanje voor je  toen 17 jarige pubers die toen ook al niet in staat bleken om zelf iets uit te zoeken en blijkbaar ook niet echt thuis waren in socials.

Je zou ook nog Kos kunnen overwegen en dan Kos-stad of daar vlakbij. Bar-street is erg geliefd bij jongeren. Mijn destijds 17-jarige dochter heeft zich daar prima vermaakt. 

barstreet is het; dus zonder streepje. 
Google maar eens. Wij als ouders hebben ons daar ook kostelijk vermaakt. En alles is op de fiets te doen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.