Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8


hij zei idd nooit iets over dat hij daar was. Plus zon club is voor mij idd een no go dat weet hij.
We zijn geen 16 meer.
Ik heb hem gezegd dat t voor mij gedaan is dus nu maar eens bekijken hoe en wat. Voorlopig wonen we nog samen en dat is ook ok voor mij. Ik heb er vrede mee. Ik hou niet meer van hem.

daar wil ik nog aan toevoegen dat t vreemdgaan eik bij mij al voldoende was om al mijn respect en liefde voor hem weg te halen. Ik bleef omdat hij een 2de kans vroeg, omdat hij oprecht spijt leek te hebben maar nu zie ik in dat hij niet meer de man is waar ik op val. Ik ben helemaal toe nu aan nieuw geluk ontdekken, terug rust vinden en weer blij door t leven gaan. Het is mooi geweest maar hier stopt het. Hij blijft volhouden dat hij me niet kwijt wil, weer dezelfde valse beloftes blabla maar klaar ik trap er niet meer in. 

Anna Cara

Anna Cara

25-06-2023 om 13:43 Topicstarter

ehm Tivit, je gaat steeds van links naar rechts. Ik herken wel de felle moodswings met iets ontdekken hoor. Ik dacht dan ook heftig aan het is klaar. Maar wát heb je nou precies ontdekt? Film van wanneer? Oud of nieuw. Wat maakt jouw emotie zo sterk?  Ik zeg niet dat je in deze relatie moet blijven, maar als je het plat slaat: wat zie en voel je dan?

Anna Cara schreef op 25-06-2023 om 13:43:

ehm Tivit, je gaat steeds van links naar rechts. Ik herken wel de felle moodswings met iets ontdekken hoor. Ik dacht dan ook heftig aan het is klaar. Maar wát heb je nou precies ontdekt? Film van wanneer? Oud of nieuw. Wat maakt jouw emotie zo sterk? Ik zeg niet dat je in deze relatie moet blijven, maar als je het plat slaat: wat zie en voel je dan?

Ik heb mijn grenzen al 1000 keer aangegeven en hij gaat daarover. Ook liegt hij toch weer, ik weet dat hij dat is op die video, die is van vorige week, moet ik serieus verder met een tiener nee bedankt. Ik trek zijn levensstijl niet langer, hij staat heel ergens anders dan ik. Ik kan hem ook echt niets meer geven, hoe moet je lachen met iemand die zoveel liegt en bedriegd, ik kan dat dus niet, ik ben heel erg extreem daarin mss maar ik kan geen toneel spelen. Tuurlijk is t pijnlijk, ik had t liever anders gezien maar ik voel me niet meer geliefd en gewilt, ik snak naar een normaal leven, ik ben 30+ ik ga niet nog 10 jaar zo leven.hij is en blijft een leugenaar en is idd extreem aan t gaslighten. Ik ga er niet meer in mee. Ik kies nu voor mezelf.

MRI

MRI

25-06-2023 om 13:55

Titiv schreef op 25-06-2023 om 13:51:

[..]

Ik heb mijn grenzen al 1000 keer aangegeven en hij gaat daarover. Ook liegt hij toch weer, ik weet dat hij dat is op die video, die is van vorige week, moet ik serieus verder met een tiener nee bedankt. Ik trek zijn levensstijl niet langer, hij staat heel ergens anders dan ik. Ik kan hem ook echt niets meer geven, hoe moet je lachen met iemand die zoveel liegt en bedriegd, ik kan dat dus niet, ik ben heel erg extreem daarin mss maar ik kan geen toneel spelen. Tuurlijk is t pijnlijk, ik had t liever anders gezien maar ik voel me niet meer geliefd en gewilt, ik snak naar een normaal leven, ik ben 30+ ik ga niet nog 10 jaar zo leven.hij is en blijft een leugenaar en is idd extreem aan t gaslighten. Ik ga er niet meer in mee. Ik kies nu voor mezelf.

ja maar hij gaat over je grenzen heen omdat hij denkt dat je toch wel blijft. En ook nu zeg je weer "we wonen nog samen en dat is best ok" tja, als je nu niet dingen in gang zet, gaat het wel weer over een maand en keer je terug op je kwade schreden. En hij vind het wel best: hij gaat zijn gang, er is even wat gezeur maar straks gaat het wel weer. Hij heeft dat intussen ook door hoor. nou ja sterkte

MRI schreef op 25-06-2023 om 13:55:

[..]

ja maar hij gaat over je grenzen heen omdat hij denkt dat je toch wel blijft. En ook nu zeg je weer "we wonen nog samen en dat is best ok" tja, als je nu niet dingen in gang zet, gaat het wel weer over een maand en keer je terug op je kwade schreden. En hij vind het wel best: hij gaat zijn gang, er is even wat gezeur maar straks gaat het wel weer. Hij heeft dat intussen ook door hoor. nou ja sterkte

MRI was me voor, scheelt weer typen

Waarom is het voor jou wel oké om nog samen te blijven wonen de komende tijd, waarom niet nu doorpakken en je daadwerkelijke grenzen eens écht aan hem tonen door actie te ondernemen?

Ik begrijp persoonlijk niet waarom het clubbezoek nu zo’n probleem is, wél dat hij hierover liegt en nb ontkent dat hij het is op het filmpje. Het is gewoon lachwekkend, buiten dat het voor jou erg verdrietig is natuurlijk. 

Wat AC ook zegt, jouw emoties gaan wel heel erg van 0 naar 100 en weer terug, denk je niet dat bij voorlopig hem blijven wonen niet nóg meer stress en frustratie zal geven?

Sterkte.

ik kan niet vandaag al ergens anders gaan wonen dus ik moet er wel vrede mee hebben dat we voorlopig samen in 1 huis wonen niet? Ik ga er wel vaart achter zetten uiteraard, ik heb ook kinderen met hem, ik kan niet poef verdwijnen in 1 dag.

Kijk t club probleem is idd niet een ramp, wel erover liegen en ontkennen dat hij t is op de video.

Snap even niet hoe jullie dit op en neer noemen? Ik heb mijn keus nu gemaakt en kom er niet op terug. Ik heb hem hiervoor gewaarschuwd en hij heeft zich er niet aan gehouden. Op en neer ging ik zeker t afg 1,5 jaar ja, logisch ook, je wil t liefst dat alles goed komt maar dat komt t niet. 

Anna Cara

Anna Cara

25-06-2023 om 14:36 Topicstarter

Ik vind het sterk van je dat je nu de streep grens hard nakomt. En inderdaad, je hébt hem gewaarschuwd. Dat je nu doorpakt kan ik alleen respect voor opbrengen. 
Ik dacht nog even het is een oud filmpje. Hoopte ik misschien zelfs. Het is zo heftig om nieuwe leugens te krijgen. 

Los hiervan, wist je dat hij vorige week met vriend de hort op ging? 

Xxx

Hè Titiv, wat naar wat je nu weer mag mee maken. Je geeft hem een kans, ook in belang van jullie kinderen, en dan loopt hij zo over je heen.
🫂

Titiv schreef op 25-06-2023 om 14:28:

ik kan niet vandaag al ergens anders gaan wonen dus ik moet er wel vrede mee hebben dat we voorlopig samen in 1 huis wonen niet? Ik ga er wel vaart achter zetten uiteraard, ik heb ook kinderen met hem, ik kan niet poef verdwijnen in 1 dag.

Kijk t club probleem is idd niet een ramp, wel erover liegen en ontkennen dat hij t is op de video.

Snap even niet hoe jullie dit op en neer noemen? Ik heb mijn keus nu gemaakt en kom er niet op terug. Ik heb hem hiervoor gewaarschuwd en hij heeft zich er niet aan gehouden. Op en neer ging ik zeker t afg 1,5 jaar ja, logisch ook, je wil t liefst dat alles goed komt maar dat komt t niet.

Ach Titiv wat naar. 
Ik vind ook niet dat je op en neer gaat, en ook niet dat je extreem reageert. 
Hij zou gewoon naar een club moeten kunnen gaan in een normale situatie maar daar zitten jullie nu eenmaal niet in. In deze situatie is het echt de kat op het spek binden en op jouw gevoelens trappen, dubbel als hij er ook nog over liegt. 
Je doet het goed hoor. Hebt erg hard gewerkt om jullie relatie nog een kans te geven en nu heeft hij er toch een puinhoop van gemaakt en dat is niet jouw schuld. 
Sterkte! 

Titiv schreef op 25-06-2023 om 14:28:

ik kan niet vandaag al ergens anders gaan wonen dus ik moet er wel vrede mee hebben dat we voorlopig samen in 1 huis wonen niet? Ik ga er wel vaart achter zetten uiteraard, ik heb ook kinderen met hem, ik kan niet poef verdwijnen in 1 dag.

Kijk t club probleem is idd niet een ramp, wel erover liegen en ontkennen dat hij t is op de video.

Snap even niet hoe jullie dit op en neer noemen? Ik heb mijn keus nu gemaakt en kom er niet op terug. Ik heb hem hiervoor gewaarschuwd en hij heeft zich er niet aan gehouden. Op en neer ging ik zeker t afg 1,5 jaar ja, logisch ook, je wil t liefst dat alles goed komt maar dat komt t niet.

Dag Titiv,

Ik vind zeker niet dat je op en neer gaat, je had gewoon dit keiharde bewijs nodig dat hij nog steeds liegt. Die tweede kans die je hem gaf heeft hij verprutst. Je bent nog jong. Ik snap je. Je moet je leven niet aan hem vergooien. Ik wens je het allerbeste. Mijn man weet dit ook … het is het liegen dat het hem doet, niet wat hij doet. Mijn grens is ook … nog 1 keer liegen en it’s over. En ik meen dat ook. Dus ik de snap je best ❤️

Titiv schreef op 25-06-2023 om 14:28:


Kijk t club probleem is idd niet een ramp, wel erover liegen en ontkennen dat hij t is op de video.

Had je anders vooraf wel je "toestemming" gegeven dat hij naar een club mocht van jou? Eerlijk antwoordt.

Ik praat het echt niet goed hoor maar hij voelt zich aan de ketting gelegd. Terecht overigens vanuit jouw visie maar ja ik zou er nog een nachtje overslapen en niet vanuit emotie handelen. Oké hij is in een club geweest, durft het niet toegegeven uit angst voor je reactie enz enz. Je kan hem niet vastbinden voor de rest van je leven. 

Kom op zeg; aan de ketting gelegd als hij niet naar zo'n club 'mag'? Ik vind dat echt niet raar hoor.
Maar het feit dat hij liegt en stomweg ontkent dat hij dat is op het filmpje: dat is veel erger en zeker reden tot scheiden in het licht van de omstandigheden.
Titiv sterkte en laat je niet gekmaken! Ook vooral niet door hem. neem je beluit en gedraag je ernaar.

hij lag nooit aan de ketting hoor, hij deed namelijk gewoon waar hij zin in had zonder overleg.

Ja ik kies idd nu echt voor mezelf. Ik wil hem ook gwn niet meer. Nu moet t natuurlijk nog netjes eindigen,en daar vertrouw ik hem niet in, hij is iemand die opeens in een evil villain veranderd als hij je niet moet. Dus ja ik moet echt ff bekijken wat ik als eerste moet veilig stellen enzo...ik hoop gwn echt dat hij zich gewoon respectvol opstelt in dit proces, dat is t enige wat ik nog van hem vraag.

Anna Cara schreef op 25-06-2023 om 14:36:

Ik vind het sterk van je dat je nu de streep grens hard nakomt. En inderdaad, je hébt hem gewaarschuwd. Dat je nu doorpakt kan ik alleen respect voor opbrengen.
Ik dacht nog even het is een oud filmpje. Hoopte ik misschien zelfs. Het is zo heftig om nieuwe leugens te krijgen.

Los hiervan, wist je dat hij vorige week met vriend de hort op ging?

Xxx

Wist ik wel maar niet dat ze dat gingen doen... en die vriend is ook gwn getrouwd maar staat op de video te close met een vrouw. Mijn man niet maar daar ga ik wel vanuit, t zal niet de eerste keer zijn.dingen achterhouden, liegen, ik ben t kotsbeu. Zijn wereld klopt echt niet.   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.