Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8


Antwoorden en resultaat stemmen me hoopvol. We doen het na al die tijd blijkbaar beter dan ik soms denk… 💞

Titiv schreef op 13-06-2023 om 10:02:

hier ook de test gedaan en idd ben ook ik gekwetst, tja dat wist ik zelf wel 😑

Gelukkig gaat t hier nu beter. Ik voel me geruster, beter in mn vel en heb t een beetje los kunnen laten merk ik. Heel bevrijdend gevoel.

Nu hopen dat de toekomst alleen maar beter word en ik hopelijk weer een beetje vertrouwen in hem krijg.

Blij dat het beter gaat met jullie 😊

Flanagan schreef op 13-06-2023 om 10:39:

[..]

@Titiv, fijn te lezen dat je meer rust proeft. Er komen daarna toch wel irritaties dingetjes voorbij waarvan een ieder zich afvraagt, waarom dit nu weer of slordig omgaan met het ‘broze’ vertrouwen in het algemeen. Gelukkig heb je dan ook kunnen proeven van de rust in jezelf en dat maakt bij mij dat ik gemakkelijker tot 5 kan tellen en soms op later tijdstip aankaart wat aangekaart moet worden.

Ja, herkenbaar. Het gesprek (een beetje) uitstellen. Soms gebeurt het zelfs eens dat ik het zelfs niet meer nodig vindt. Of wel, maar dan kan ik het ook beter formuleren als ik er zelf even over nagedacht heb. Pas ik eigenlijk ook voor andere issues toe. Soms is het wel grappig als ik hem dan zie denken … “ai, toch nog” , maar hij kan dat wel appreciëren, dat ik dat rustig doe op een goed moment en ik vind het effectiever. 

MRI

MRI

13-06-2023 om 11:44

Ja tuurlijk test was een 'incentive' een trekker van de coach om klandizie te genereren. Maar ik dacht dat er meer uit zou komen dan alleen maar 'gekwetst'. Bijvoorbeeld 'meer kwaad om de leugens dan nou zo verdrietig om alle chats'. Enfin het was goed bedoeld van mijn kant iig.

Titiv schreef op 13-06-2023 om 10:02:

hier ook de test gedaan en idd ben ook ik gekwetst, tja dat wist ik zelf wel 😑

Gelukkig gaat t hier nu beter. Ik voel me geruster, beter in mn vel en heb t een beetje los kunnen laten merk ik. Heel bevrijdend gevoel.

Nu hopen dat de toekomst alleen maar beter word en ik hopelijk weer een beetje vertrouwen in hem krijg.

Fijn om dit te lezen Titiv! 

Ex vriendin ging al maanden vreemd. Maar kent nog steeds geen schuldgevoel? Komt spijt achteraf ? Of gaat dit uitblijven? Ze doet er wel nog steeds geheimzinnig over terwijl ik het weet. 

Anna Cara

Anna Cara

18-06-2023 om 02:45 Topicstarter

Beaver1984 schreef op 17-06-2023 om 00:18:

Ex vriendin ging al maanden vreemd. Maar kent nog steeds geen schuldgevoel? Komt spijt achteraf ? Of gaat dit uitblijven? Ze doet er wel nog steeds geheimzinnig over terwijl ik het weet.

Elk verhaal hier is anders. Als er geen schuldgevoel is naar jou toe, is dat geen best teken. 


Anna Cara

Anna Cara

18-06-2023 om 07:44 Topicstarter

MRI schreef op 13-06-2023 om 11:44:

Ja tuurlijk test was een 'incentive' een trekker van de coach om klandizie te genereren. Maar ik dacht dat er meer uit zou komen dan alleen maar 'gekwetst'. Bijvoorbeeld 'meer kwaad om de leugens dan nou zo verdrietig om alle chats'. Enfin het was goed bedoeld van mijn kant iig.

Bedankt voor het delen! 

Anna Cara

Anna Cara

22-06-2023 om 07:18 Topicstarter

Lieve allemaal. Een quote die ik vandaag ontving.

Sta iedere dag even stil bij wat je energie geeft. Dat zien en begrijpen zorgt voor groei en bloei.

gister een video doorgestuurd gekregen van een vriendin, mijn man in een club, ik bedoel dus echt zon hippe tent met dj enzo...ik heb hem uiteraard meteen de video gestuurd (hij was op zijn werk), en reageerde serieus met dat ben ik niet... ik ben in shock, en hij ontkende t ook toen hij thuis kwam en viel uit naar mij dat ik gek ben, hem teveel in t oog houd etc... wtf... ik ben gek??? Ik herken mijn eigen man wel plus ook zijn vriend was duidelijk te zien op de video en die heeft een uiterlijk waar maar weinig mensen op lijken. En die vriend staat lacherig en zeer close met een vrouw te babbelen op de video (hij is getrouwd). Hij reageerde eik hetzelfde als toen hij was vreemdgegaan en 6 maanden later haar was tegen gekomen en zij informeerde mij daarover en hij heeft dat een hele dag ontkent, pas de volg dag gaf hij t toch toe. Vandaag negeerde ik hem en hij probeerd heel normaal te doen alsof er niets aan de hand is. Ik ben te erg in shock om op dit moment met hem in gesprek te gaan ofzo. Ben de hele dag weggegaan en net thuis en hij is er niet. Hij heeft me wel berichten gestuurd en gebelt maar gewoon heel casual over ditjes en datjes. Wtf. Ik ben echt in shock. En voel eik even niets. Niet zoals toen hij opbiechtte dat hij vreemd was gegaan. Volgens mij wist ik dit diep van binnen wel en was ik al voorbereid. Hoe nu verder...? ik ben ff radeloos en de weg kwijt. Wil t liefst verdwijnen. Begin zelfs te twijfelen of ik t wel goed zie en bekijk de video keer op keer, ik zie toch echt hem en zijn beste vriend. Hoe kan iemand dit glashard ontkennen??? Hoe kan iemand zo veranderen in een monster, je telkens doen geloven dat hij van je houd en niets fout meer doet...ik ben er echt van in shock. Ben bevroren.

MRI

MRI

24-06-2023 om 21:13

Titiv schreef op 24-06-2023 om 20:58:

gister een video doorgestuurd gekregen van een vriendin, mijn man in een club, ik bedoel dus echt zon hippe tent met dj enzo...ik heb hem uiteraard meteen de video gestuurd (hij was op zijn werk), en reageerde serieus met dat ben ik niet... ik ben in shock, en hij ontkende t ook toen hij thuis kwam en viel uit naar mij dat ik gek ben, hem teveel in t oog houd etc... wtf... ik ben gek??? Ik herken mijn eigen man wel plus ook zijn vriend was duidelijk te zien op de video en die heeft een uiterlijk waar maar weinig mensen op lijken. En die vriend staat lacherig en zeer close met een vrouw te babbelen op de video (hij is getrouwd). Hij reageerde eik hetzelfde als toen hij was vreemdgegaan en 6 maanden later haar was tegen gekomen en zij informeerde mij daarover en hij heeft dat een hele dag ontkent, pas de volg dag gaf hij t toch toe. Vandaag negeerde ik hem en hij probeerd heel normaal te doen alsof er niets aan de hand is. Ik ben te erg in shock om op dit moment met hem in gesprek te gaan ofzo. Ben de hele dag weggegaan en net thuis en hij is er niet. Hij heeft me wel berichten gestuurd en gebelt maar gewoon heel casual over ditjes en datjes. Wtf. Ik ben echt in shock. En voel eik even niets. Niet zoals toen hij opbiechtte dat hij vreemd was gegaan. Volgens mij wist ik dit diep van binnen wel en was ik al voorbereid. Hoe nu verder...? ik ben ff radeloos en de weg kwijt. Wil t liefst verdwijnen. Begin zelfs te twijfelen of ik t wel goed zie en bekijk de video keer op keer, ik zie toch echt hem en zijn beste vriend. Hoe kan iemand dit glashard ontkennen??? Hoe kan iemand zo veranderen in een monster, je telkens doen geloven dat hij van je houd en niets fout meer doet...ik ben er echt van in shock. Ben bevroren.

Maar... waarom is het erg dat hij in een club was? Wat mis ik? Had hij gezegd dat hij ergens anders was of zo?

Maar lieve Titiv.. dan is het toch gewoon klaar? Je was er een poosje terug al zo goed als klaar mee. Heel stellig. En toen.. Toen toch niet.. Mits er echt iets rigoureus veranderen zou. Was je ook stellig in.
Dan heb je nu toch je teken dat dat niet het geval is? Het is tijd om die vastberadenheid terug te pakken. Toen was je ook niet bang om ermee te stoppen. Moet zeggen dat ik ook niet geheel begrijp wat het punt van die club precies is, maar het is mij wel duidelijk dat het voor jou grensoverschrijdend is.

Hoe dan ook: dat liegen van je man en dat lopen gaslighten dat jij gek bent en hem teveel controleert terwijl je gewoon gelijk hebt, dat is kwalijk. Ongeacht de reden. 

Het gelieg, het ontkennen, het gaslighten wat hij doet. Helaas zoals ik al eerder tegen je zei dit is maar het topje van de ijsberg. 

Mri hij liegt over het feit dat " hij het niet is op het filmpje". Dat is totale waanzin. 

Nogmaals ik herken zo wat je man doet met je, alles in twijfel laten trekken, zeggen dat jij het verkeerd ziet, ik blijf het zeggen: Ga goed voor jezelf zorgen! Deze bevriezing doet weer een aanslag op je gestel! Zoek mensen op die lief voor je zijn en praat met je vriendin die het filmpje stuurden. 
Waarom zou ze liegen en jou dit filmpje anders sturen?

MRI

MRI

24-06-2023 om 23:17

miss1984 schreef op 24-06-2023 om 23:00:


Mri hij liegt over het feit dat " hij het niet is op het filmpje". Dat is totale waanzin.

okay, dank je dat is inderdaad belachelijk (en verdacht)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.