Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8


RoodVruchtje schreef op 08-06-2023 om 18:11:

[..]

Ik ben ook zeker tegen vervuilen van een topic, maar in dit geval voel ik me toch even geroepen hierop te reageren. Je stuurde mij onlangs ook een pb en deze heb ik heel open en eerlijk beantwoord. Echter, ook via pb blijf je mensen in jouw hokjes stoppen en sta je helemaal niet open voor een open discussie. Je blijft enorm verstard vasthouden aan jouw eigen oordelen en zgn feiten, er valt niet eens te discussiëren. Daarom ook liever, wat mij betreft, hier te reageren ipv via een pb.

De dominantie blijft je parten spelen. Een typische Viva forum lid. Ik sta best open voor discussie maar ik word soms een beetje melaats van hoe jij reageert. Ben echt niet de enige die jou dominante reacties ziet plaatsen en heb zelfs pb berichten van forumleden die dit ook vinden. Dus nee ik ben niet de enige met dit gevoel. 

Weet ook echt dat je goede intenties hebt om mensen een spiegel voor te houden. Dus misschien moeten we beide eens in de spiegel kijken en voortaan andere woordkeuzes gebruiken.



MRI

MRI

09-06-2023 om 12:00



Ruud1971! schreef op 09-06-2023 om 07:59:

[..]

De dominantie blijft je parten spelen. Een typische Viva forum lid. Ik sta best open voor discussie maar ik word soms een beetje melaats van hoe jij reageert. Ben echt niet de enige die jou dominante reacties ziet plaatsen en heb zelfs pb berichten van forumleden die dit ook vinden. Dus nee ik ben niet de enige met dit gevoel.

Weet ook echt dat je goede intenties hebt om mensen een spiegel voor te houden. Dus misschien moeten we beide eens in de spiegel kijken en voortaan andere woordkeuzes gebruiken.

Hm ik vind RV helemaal niet dominant, juist intelligent met een eigen standpunt dat ze respectvol verwoordt. Haar dominant noemen lijkt me een gevalletje projectie. 

Enorm zwaktebod ook om te benoemen dat je priveberichten van forummers hebt die RV ook zo dominant vinden. Bah.

@Ruud Ik vind je gedrag hier niet heel chique. Iemand een stempeltje opplakken omdat jou dat beter uitkomt. Ook vind ik het een beetje laag om te benoemen dat andere forumgebruikers RV ook zo dominant vinden. Dit is echt stemmingmakerij.

MRI

MRI

09-06-2023 om 12:48

Persephone schreef op 09-06-2023 om 12:22:

Enorm zwaktebod ook om te benoemen dat je priveberichten van forummers hebt die RV ook zo dominant vinden. Bah.

Ja ik schrik er ook best van dat er op zo'n onder-de-gordel post zeven likes komen. Ik vond dit draadje altijd behoorlijk respectvol ook al waren er verschillende standpunten. Is dit dan hoe we hier met elkaar omgaan? Achter elkaars rug pb's sturen over iemands dominantie in plaats van met open vizier het standpunt te becommentariëren of gewoon te laten? En dat vervolgens één persoon uit de pb-school klapt en een onder de gordel bericht stuurt en dan die weer gaan liken?

Het valt me zo tegen van mede-forummers.

Oei, die likes had ik nog niet eens gezien.
Enorm on-chique, dit.

Helemaal klaar met dat gedrag. Info uit pb's of het benoemen van pb's is not done. Niet de 1e keer ook. En dan laffe likes. Ik stel voor dat in de toekomst likes zichtbaar worden met de nicks en ben dan heel benieuwd of zo'n bericht dan nog van die laffe duimpjes krijgt. Gerapporteerd. 

MRI

MRI

09-06-2023 om 13:00

Max88 schreef op 09-06-2023 om 12:53:

Helemaal klaar met dat gedrag. Info uit pb's of het benoemen van pb's is not done. Niet de 1e keer ook. En dan laffe likes. Ik stel voor dat in de toekomst likes zichtbaar worden met de nicks en ben dan heel benieuwd of zo'n bericht dan nog van die laffe duimpjes krijgt. Gerapporteerd.

Ik heb het bericht ook gerapporteerd. Maar ook al zou het worden weggehaald dan blijft de nare smaak van elkaar via pb's af fakkelen en vervolgens bij uitkomst weer liken, bij me hangen. 

En dat in een draadje waar het de hele tijd over het ethisch gedrag van de partner die vreemdging en zijn/ haar minnares gaat. 

Vind het lastig hoor. (lees: hypocriet)

Wat is dit nou? Ik kom al twintig jaar op OOL, maar nog nooit gelezen over de inhoud van pb's en al helemaal niet dat die onderling gaan over andere forummers. En dan anonieme likes, jakkes, wat een onveilig gedoe. Niet leuk dit. 

MRI schreef op 09-06-2023 om 13:00:

[..]

Ik heb het bericht ook gerapporteerd. Maar ook al zou het worden weggehaald dan blijft de nare smaak van elkaar via pb's af fakkelen en vervolgens bij uitkomst weer liken, bij me hangen.

En dat in een draadje waar het de hele tijd over het ethisch gedrag van de partner die vreemdging en zijn/ haar minnares gaat.

Vind het lastig hoor.

Snap ik helemaal. Een keer fel is niet zo erg, maar dit is een patroon van benoemen van vertrouwelijke info. Dat moet stoppen

Ik had het bericht geliked alleen vanwege de opmerking :

‘Weet ook echt dat je goede intenties hebt om mensen een spiegel voor te houden. Dus misschien moeten we beide eens in de spiegel kijken en voortaan andere woordkeuzes gebruiken.’

met de verwachting dat het gekaats daarna zou stoppen.

We hebben verschillende ervaringen, we zijn verschillende karakters en we hebben verschillende meningen. Maar we hoeven elkaar niet een mening op te leggen als de ander dat anders ziet. Puur delen van standpunten anders jagen we de forummer die hier om raad komt vragen, nog weg.

Flanagan schreef op 09-06-2023 om 13:46:

Ik had het bericht geliked alleen vanwege de opmerking :

‘Weet ook echt dat je goede intenties hebt om mensen een spiegel voor te houden. Dus misschien moeten we beide eens in de spiegel kijken en voortaan andere woordkeuzes gebruiken.’

met de verwachting dat het gekaats daarna zou stoppen.

We hebben verschillende ervaringen, we zijn verschillende karakters en we hebben verschillende meningen. Maar we hoeven elkaar niet een mening op te leggen als de ander dat anders ziet. Puur delen van standpunten anders jagen we de forummer die hier om raad komt vragen, nog weg.

Eens, maar er gebeurt meer dan een verschil van mening helaas, was het maar alleen een verschil van mening of een verhitte discussie.

MRI

MRI

09-06-2023 om 14:18

Flanagan schreef op 09-06-2023 om 13:46:

Ik had het bericht geliked alleen vanwege de opmerking :

‘Weet ook echt dat je goede intenties hebt om mensen een spiegel voor te houden. Dus misschien moeten we beide eens in de spiegel kijken en voortaan andere woordkeuzes gebruiken.’

met de verwachting dat het gekaats daarna zou stoppen.


We hebben verschillende ervaringen, we zijn verschillende karakters en we hebben verschillende meningen. Maar we hoeven elkaar niet een mening op te leggen als de ander dat anders ziet. Puur delen van standpunten anders jagen we de forummer die hier om raad komt vragen, nog weg.

Ja dat zal dan wel en inderdaad was het een lege kaats discussie geworden inmiddels. Maar het bericht begon met RV zeer oneigenlijk affakkelen. En dan kan je er een mooie disclaimer bijzetten maar dat wordt dan wordt dan wat ongeloofwaardig na zo'n aanval. Ik kijk heel anders naar het draadje nu. 

Ja, hoe draai je een haast legendarisch draadje de nek om...
Met een haantjesgevecht dus. Leuk hoor 

MRI

MRI

09-06-2023 om 15:20

Haaika schreef op 09-06-2023 om 14:52:

Ja, hoe draai je een haast legendarisch draadje de nek om...
Met een haantjesgevecht dus. Leuk hoor

Ja komt het door het haantjesgedrag? Dat zou Elpisto medeplichtig maken. Voor mij persoonlijk komt het meer door achterbaks RV aanvallen, blijkbaar in PB's over die persoon praten en vervolgens de aanvalspost liken. Het haantjesgedrag was er maar daar haal ik gewoon mijn schouders over op. Die zoeken het maar uit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.