Relaties Relaties

Relaties

Daten maar niet exclusief, vervelende situatie voorgedaan :-(


Ik krijg al plaatsvervangende stress van die kerel. Waarom altijd bereikbaar moeten zijn? Soms slaap je al/nog, sta je onder de douche, ben je aan het sporten, niet elke baan biedt de mogelijkheid om altijd bereikbaar te zijn. Daar hoeft echt niks achter gezocht te worden. Als iemand dat wel nodig vindt, dan heeft hij een probleem en wordt het tijd dat hij daar aan gaat werken. 

En iedereen heeft wel eens geen tijd om af te spreken vanwege werk, kinderen, andere afspraken. Als hij dat niet kan accepteren, is dat ook een onderdeel van zijn probleem. Hij is blijkbaar zo onzeker dat hij alles wil controleren en dat jij 24/7 voor hem klaarstaat, ook op afstand. Niet oké. Ga weg.

Leene

Leene

01-07-2022 om 15:06

Bloempje27 schreef op 01-07-2022 om 14:45:

[..]

Daar was inderdaad geen reden voor het wantrouwen en reden om te gaan zoeken in mijn telefoon. Hij is zelf wel heel wantrouwend van aard, een x niet opnemen en dan is hij snel boos, als ik een x niet kon afspreken ivm mijn kids al snel gepikeerd etc.

Toen ik je bericht las dacht ik met een hooguit 20 tot 23 jarige te maken te hebben. Nu lees ik dat je kids ( meervoud) hebt. Kun je nog steeds heel jong zijn maar vermoedelijk ben je wel ouder dan 25 jaar.

Wat een gezeur en een gedoe..
Advies 1:Kap met deze wantrouwende behoorlijk agressieve meneer. Je hebt al een heleboel gedonder gehad met hem... Onbegrip, jaloezie you name it. Dit gaat je niets brengen. Je zult vast heel verdrietig zijn maar beter nu verdrietig dan een eindeloos gezeur en gedoe waarbij jij je in tig bochten moet wringen en je het blijkbaar nooit goed kan doen.
Advies 2: wat wil jij in vredesnaam met je leven? Wat vind jij belangrijk voor jezelf, je kinderen,.wat vind je zelf belangrijk in een relatie. Wat zijn je wensen dromen verlangens, Hou je van jezelf? Als je sterker staat en weet wie je bent heb je ook meer kans op waardevolle,  gelijkwaardige relaties. Nu zit je maar te mutsen en te prutsen met iemand die heel naar is, ben je zelf ook niet eerlijk naar je date geweest en zwiepen je emoties alle kanten op. Ik hoop voor jou ( en je kinderen) dat je niet van de ene kansloze relatie in de andere rolt.
Sorry beetje hard misschien maar het komt allemaal nogal onstabiel over.

Bloempje27

Bloempje27

01-07-2022 om 15:12 Topicstarter

Overigens heb ik meerdere malen aangegeven dat ik ook vind dat ik anders had kunnen reageren, dat dat inderdaad mijn manko was dat ik verstijfde door de manier hoe hij me benaderde. Ik heb mijn excuses vaak gemaakt daarvoor. Ik ben daar zelf ook absoluut niet trots op

MRI

MRI

01-07-2022 om 15:12

Marianne76 schreef op 01-07-2022 om 14:53:

[..]

Nog meer rode vlaggen. 😨

Bloempje, deze man is echt geen relatiemateriaal. Run while you can!

Ja veld met rode vlaggen. Jammer omdat er ook leuke dingen waren... maar dat is altijd in het begin. stop er mee alsjeblieft

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

01-07-2022 om 15:18

Bloempje27 schreef op 01-07-2022 om 15:12:

Overigens heb ik meerdere malen aangegeven dat ik ook vind dat ik anders had kunnen reageren, dat dat inderdaad mijn manko was dat ik verstijfde door de manier hoe hij me benaderde. Ik heb mijn excuses vaak gemaakt daarvoor. Ik ben daar zelf ook absoluut niet trots op

Les voor de volgende keer dus. 

Bloempje27 schreef op 01-07-2022 om 15:12:

Overigens heb ik meerdere malen aangegeven dat ik ook vind dat ik anders had kunnen reageren, dat dat inderdaad mijn manko was dat ik verstijfde door de manier hoe hij me benaderde. Ik heb mijn excuses vaak gemaakt daarvoor. Ik ben daar zelf ook absoluut niet trots op

Hoe is het met jouw zelfbeeld gesteld, Bloempje27? Niet zo best, meen ik hierin te lezen. En hij maakt daar behendig misbruik van. Nogmaals, stop met deze "relatie". Snel.

Battle-Royale schreef op 01-07-2022 om 14:51:

[..]

Dan is dit een mooi moment om voorgoed afscheid te nemen.

Ik denk dat we het hier uiteindelijk allemaal over eens gaan worden, hoe we ook denken over wat TO had moeten antwoorden op die ene vraag. Een man die vindt dat je moet verantwoorden hoe je je tijd hebt doorgebracht als je niet onmiddellijk kunt opnemen of afspreken en dan als klapper op de vuurpijl zelfs vindt dat hij voorrang moet krijgen op je kinderen, daar is geen enkele discussie meer over mogelijk. Dat is einde verhaal. Dit wordt niet beter maar slechter als je dichterbij komt. Zorg goed voor jezelf Bloempje! Wees waakzaam. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

01-07-2022 om 15:26

Omnik schreef op 01-07-2022 om 15:24:

[..]

Ik denk dat we het hier uiteindelijk allemaal over eens gaan worden, hoe we ook denken over wat TO had moeten antwoorden op die ene vraag. Een man die vindt dat je moet verantwoorden hoe je je tijd hebt doorgebracht als je niet onmiddellijk kunt opnemen of afspreken en dan als klapper op de vuurpijl zelfs vindt dat hij voorrang moet krijgen op je kinderen, daar is geen enkele discussie meer over mogelijk. Dat is einde verhaal. Dit wordt niet beter maar slechter als je dichterbij komt. Zorg goed voor jezelf Bloempje! Wees waakzaam.

Met als kleine note dat eerlijk zijn beter is dan liegen ook al is de waarheid niet in jouw voordeel.

Battle-Royale schreef op 01-07-2022 om 15:26:

[..]

Met als kleine note dat eerlijk zijn beter is dan liegen ook al is de waarheid niet in jouw voordeel.

Dat is ongeveer de 8ste keer dat je dat hier nu gezegd hebt in dit draadje. Het is jouw mening, en het is nu wel duidelijk wat je ervan vindt.

Ik vraag me af wat je precies wil bereiken met dit maar blijven herhalen. Wil je haar nog verder de modder induwen of zo? je doet je nickname wel eer aan.

Bloempje27

Bloempje27

01-07-2022 om 15:32 Topicstarter

Leene schreef op 01-07-2022 om 15:06:

[..]

Toen ik je bericht las dacht ik met een hooguit 20 tot 23 jarige te maken te hebben. Nu lees ik dat je kids ( meervoud) hebt. Kun je nog steeds heel jong zijn maar vermoedelijk ben je wel ouder dan 25 jaar.

Wat een gezeur en een gedoe..
Advies 1:Kap met deze wantrouwende behoorlijk agressieve meneer. Je hebt al een heleboel gedonder gehad met hem... Onbegrip, jaloezie you name it. Dit gaat je niets brengen. Je zult vast heel verdrietig zijn maar beter nu verdrietig dan een eindeloos gezeur en gedoe waarbij jij je in tig bochten moet wringen en je het blijkbaar nooit goed kan doen.
Advies 2: wat wil jij in vredesnaam met je leven? Wat vind jij belangrijk voor jezelf, je kinderen,.wat vind je zelf belangrijk in een relatie. Wat zijn je wensen dromen verlangens, Hou je van jezelf? Als je sterker staat en weet wie je bent heb je ook meer kans op waardevolle, gelijkwaardige relaties. Nu zit je maar te mutsen en te prutsen met iemand die heel naar is, ben je zelf ook niet eerlijk naar je date geweest en zwiepen je emoties alle kanten op. Ik hoop voor jou ( en je kinderen) dat je niet van de ene kansloze relatie in de andere rolt.
Sorry beetje hard misschien maar het komt allemaal nogal onstabiel over.

Leene schreef op 01-07-2022 om 15:06:

[..]

Toen ik je bericht las dacht ik met een hooguit 20 tot 23 jarige te maken te hebben. Nu lees ik dat je kids ( meervoud) hebt. Kun je nog steeds heel jong zijn maar vermoedelijk ben je wel ouder dan 25 jaar.

Wat een gezeur en een gedoe..
Advies 1:Kap met deze wantrouwende behoorlijk agressieve meneer. Je hebt al een heleboel gedonder gehad met hem... Onbegrip, jaloezie you name it. Dit gaat je niets brengen. Je zult vast heel verdrietig zijn maar beter nu verdrietig dan een eindeloos gezeur en gedoe waarbij jij je in tig bochten moet wringen en je het blijkbaar nooit goed kan doen.
Advies 2: wat wil jij in vredesnaam met je leven? Wat vind jij belangrijk voor jezelf, je kinderen,.wat vind je zelf belangrijk in een relatie. Wat zijn je wensen dromen verlangens, Hou je van jezelf? Als je sterker staat en weet wie je bent heb je ook meer kans op waardevolle, gelijkwaardige relaties. Nu zit je maar te mutsen en te prutsen met iemand die heel naar is, ben je zelf ook niet eerlijk naar je date geweest en zwiepen je emoties alle kanten op. Ik hoop voor jou ( en je kinderen) dat je niet van de ene kansloze relatie in de andere rolt.
Sorry beetje hard misschien maar het komt allemaal nogal onstabiel over.

Dank voor je reactie. Niet leuk om te lezen aan de ene kant maar heel waardevol want je hebt gelijk. Ik heb me hierin zelf verwikkeld, in een situatie met hem waarbij ik me vaak heel onzeker en ongelukkig voelde. 
ik heb hem leren kennen een half jaar nadat ik uit elkaar ben gegaan met mijn ex, de vader van mijn kids, na een relatie van 18 jaar. Dat is een heel heftige tijd geweest waarvan ik nu denk dat dat een rol heeft gespeeld wie ik heb aangetrokken vervolgens. Met mijn eigen onzekerheid om opnieuw te moeten beginnen en de boel niet goed te hebben verwerkt. Met heel veel verdriet en pijn van mijn ex daarbij, die de kinderen gepruikte als pionnen etc. Geen excuus maar ik zag ( of zie ) de dingen misschien niet zoals ik ze had moeten zien. 

Bloempje27

Bloempje27

01-07-2022 om 15:33 Topicstarter

en ik ben al 39 trouwens

Bloempje27

Bloempje27

01-07-2022 om 15:34 Topicstarter

WendelmoedM schreef op 01-07-2022 om 15:32:

[..]

Dat is ongeveer de 8ste keer dat je dat hier nu gezegd hebt in dit draadje. Het is jouw mening, en het is nu wel duidelijk wat je ervan vindt.

Ik vraag me af wat je precies wil bereiken met dit maar blijven herhalen. Wil je haar nog verder de modder induwen of zo? je doet je nickname wel eer aan.

Ik vind het ook too much. Haar mening is inderdaad duidelijk.

Bloempje27

Bloempje27

01-07-2022 om 15:36 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 01-07-2022 om 15:18:

[..]

Les voor de volgende keer dus.

Men leert elke dag toch?

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

01-07-2022 om 15:39

Bloempje27 schreef op 01-07-2022 om 15:34:

[..]

Ik vind het ook too much. Haar zijn mening is inderdaad duidelijk.

Ik houd inderdaad gewoon niet van gelieg en gedraai.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.