Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Geen passend onderwijs


Ikke

Ikke

07-07-2016 om 17:25

Fijn

Gefeliciteerd gelukkig is het rond voor het eind van het schooljaar. Nu kan ze nog kiezen. Wordt het school 1 of school 2

Leen13

Leen13

07-07-2016 om 17:29 Topicstarter

Ja fijn

Ze kan niet kiezen. We hebben afgesproken dat ze maandag daar de uitslag van geeft. We gaan er van het weekend rustig voor zitten wat de voordelen van beide scholen zijn en de nadelen. Maar dit is gewoon luxe!

@Emma

@Emma

07-07-2016 om 17:47

Haha

Gelukkig maar
Het was een interessant draadje om mee te lezen.

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, ik kan me voorstellen dat de zucht van opluchting vier huizen verder te horen moet zijn geweest .

Dat wordt een fijne zomervakantie.

groeten,

Temet

Wilgenroosje

Wilgenroosje

07-07-2016 om 18:26

Fijn

Gefeliciteerd. Er is vast een hele last van jullie schouders.

Li

Li

07-07-2016 om 19:21

Mooi!

Het is vaak ook maar onwetendheid bij die scholen, ze roepen maar wat. Maar die onwetendheid kan wel hardnekkig zijn!

Pirata

Pirata

07-07-2016 om 22:36

wat fijn

Gefeliciteerd!

mirreke

mirreke

08-07-2016 om 11:22

Fijn AnneJ

Het is idd mijn ervaring dat ook scholen last kunnen hebben van angst voor het onbekende...

Fijn dat je een verhelderend gesprek hebt gehad, en dat je dochter nu misschien zelfs wel last heeft van keuzestress

En voor iedereen hier: er zijn nu al behoorlijk wat groeperingen en ervaringsdeskundigen bezig om te lobbyen voor leerrecht in plaats van leerplicht. Ook de kinderombudsman ijverde er voor (ik hoop de nieuwe ook). Dan stap je toch anders een school binnen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.