Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Moiraine

Moiraine

13-07-2014 om 19:47

Benen scheren op de camping hoe?


Geen grapje

Ik las jouw bericht in ieder geval niet als grap..

Elisa Gemani

Elisa Gemani

03-08-2014 om 23:23

Ontharen

Ik heb een hele bleke huid en veel donkere, stugge beharing (Italiaanse roots. Om de dag scheren is voor mij dus een must. Ofwel met een scheermesje en scheergel (als ik dat niet heb met douchecreme of conditioner) onder de douche ofwel met een ladyshave. Van tevoren even scrubben met een milde scrub (ik heb ook een heel gevoelige huid). Ontharingscreme kan ik niet tegen en voor harsen is mijn huid ook te gevoelig en te dun. Op vakantie gaan dus zowel de ladyshave als het scheermesje mee en waar ik ook ben geweest, met wat improviseren is het scheren altijd gelukt.

Je kan voor weinig geld een goede ladyshave kopen en er zijn ook ladyshaves die je "nat" oftewel onder de douche kunt gebruiken. Overigens kreeg ik van mijn gyn ooit de briljante tip om je bikinilijn met scheermesje en Lactacyd Verzorgende Wasemulsie te scheren. Werkt hartstikke goed en is niet irriterend "down under". Maar als ik het geld zou hebben, zou ik al dat haar fijn laten weg laseren. Wat een gedoe zeg... En ja, ik vind haarloze oksels en benen gewoon mooier bij vrouwen. Of hooguit wat lichte donsachtige blonde haartjes. De bikinilijn hoeft van mij niet helemaal kaal; een leuk streepje of driehoekje volstaat. Maar smaken verschillen en e.e.a. is gewoonweg heel persoonlijk...

Kaaskopje

Kaaskopje

04-08-2014 om 01:44

Bikinilijn

Onder 'bikinilijn' versta ik de lijn waarlangs het bikinibroekje stopt. Haren die dus naast het broekje zichtbaar zijn, die zouden eraf gaan als je een kale bikinilijn wilt. Ik vind dat iets anders dan of je helemaal kaal wilt rondlopen of wilt decoreren met driekhoekjes of lijntjes.

Als Kaaskopje

Bikinilijn is wat je ziet als je een bikinibroekje aan hebt.

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

04-08-2014 om 10:49

oooohhhhh

....

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

04-08-2014 om 10:54

piano

Bovenstaand bericht is een reactie op jouw laatste bericht van de vorige pagina.... dat je je bikinilijn ?gelukkig toch niet in het openbaar scheert....

Gelukkig maar, hè?

Dat zou nog veel shockerender zijn dan met bossen haar in de bikinilijn rondlopen

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

04-08-2014 om 15:50

ja,

klopt!

+ Brunette +

+ Brunette +

12-08-2014 om 21:00

On topic

Ik zou het denk ik zo doen:

Een emmertje of bakje water en scheerspullen meenemen naar het douchehok. Scheren en dan pas het muntje om al douchende de scheerzaap af te spoelen met het warme water. Elke dag scheren vind ik niet erg, mannen moeten dat immers ook. Al is het wel weer zo dat ik sinds ik manloos door het leven ga, mijn bikinilijn nauwelijks bijhoud, er groeit daar toch bijna niets op zichtbare plekken - lucky me.

Mijn vaste merk damesscheerschuim is haargroeibelemmerde chemische troep gaan toevoegen. Dat leek me een verkooptrucje maar het helpt echt, het haar groeit minder snel en minder stoppelig terug.

Stenna

Stenna

12-08-2014 om 21:56

off topic

dat 1x per week douchen in verzorgingstehuis is niet altijd alleen maar "bezuiniging" of personeelstekort. Het wordt ook wel beperkt in het belang van de bewoners, die er veel te moe van worden. Het is een heel gesjouw hoor, die heel oude vaak gehandicapte of zieke mensen onder de douche zetten, wassen, afdrogen, aankleden. Mijn vader was daarna zo uitgeput dat je 'm eigenlijk weer meteen terug in bed kon leggen. Vergeet niet dat mensen niet voor niks en niet zomaar in een verzorgingshuis zitten. Als je zo ver bent, wil je misschien ook maar liever niet te vaak, dan maar minder fris.

Kaaskopje

Kaaskopje

12-08-2014 om 23:58

Stenna

Daar heb je gelijk in hoor. Daar waar al die poespas teveel inspanning kost moet je kijken hoe je zo minimaal mogelijk een fris effect kunt krijgen. Daar schijnen de weggooiwashandjes met 'iets' erin redelijk in te voldoen.

Moiraine

Moiraine

13-08-2014 om 15:54

Geinig!

Heerlijk ontsporend draadje dit. Ben echt verbaasd dat het na mijn vakantie nog steeds leeft!
Op de camping is het prima gegaan, er was een hokje met een wastafel met nota bene (gratis) warm water, dus heb ik daar mijn benen geschoren, ging prima. Enig wat ik vervelend vind is dat je dan een poosje op 1 been staat te balanceren en daar krijg ik last van mijn heup van... maar ik heb het overleefd. Door dit draadje ben ik wel wat makkelijker geworden en heb me net iets minder vaak geschoren, beviel me prima.

Moiraine

Moiraine

13-08-2014 om 15:55

O ja,

En ik heb het nu inderdaad maar eens met scheermesjes ipv douchemuntjes gedaan !

Leuk om te horen!

En goed dat je wat gemakkelijker bent geworden! Mooie vakantie gehad?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.