Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wachtlijsten voor orgaandonatie deel 2


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Meeduimer

Meeduimer

20-10-2014 om 20:39

Kaarsje voor Hazeltje en Urslau

Ook hier wordt geduimd voor jullie!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-10-2014 om 20:54

Mag ik ook op de kaart?

Lief trouwens Urslau dat je dit op je neemt! Dat je, ondanks alles, daar toch nog de ruimte in je hoofd voor vindt. Ook dat vind ik heel bijzonder.

Urslau

Urslau

20-10-2014 om 21:17 Topicstarter

Wat leuk dat het zo gewaardeerd wordt

Het lijkt mij niet meer dan logisch om zoiets als een kaart te doen.
Ik heb al per email contact gehad met thursday en ze hoopt voor donderdag wat gegevens te hebben.

Ik ga er niet vanuit dat ze heel snel van de IC is, maar je weet het nooit. Als alles meezit mag iemand na 2 a 3 dagen van de ic af. We zullen zien.

Bij man alles verder hetzelfde.

Tabitha

Tabitha

20-10-2014 om 21:22

Graag ook op de lijst

Dank je Urslau dat je dit wil doen!

Thursday Next

Thursday Next

20-10-2014 om 21:23

de operatie is gedaan...

en het is goed gegaan!

Tabitha

Tabitha

20-10-2014 om 21:29

Hoera!

Sterkte met herstellen Hazeltje! Ik hoop dat de ellende van Urslau - man je bespaard blijft. Dat jullie allebei vanaf nu helemaal mogen herstellen!

Boeb

Boeb

20-10-2014 om 21:34

Update

Nier is ook gedaan, Hazeltje wordt over een uur wakker gemaakt. Familie erbij.

Zet hem op Hazeltje

Kus,

Boeb

kippenvel

Blij dat ik dit nog even lees. Een hele grote hobbel achter de rug, de grootste hoop ik. Dat de verdere hobbels kleintjes mogen zijn en het herstel voorspoedig. Ik steek er nog een kaarsje voor op.

En ook nog eentje voor de man van Urslau. Geen verandering klinkt inmiddels al als goed nieuws. En dan morgen graag verbétering!

Urslau

Urslau

20-10-2014 om 21:57 Topicstarter

Alsof ik voorgevoel had

ik schreef gisteravond laat nog:

Hazeltje: nog steeds alles rustig bij jou? Nu bij jullie vakantie. Het zou mooi zijn als dat voor jullie stresstijd wordt. Ik zeg niets, maar je weet vast wat ik bedoel
Daarmee doelde ik op een eventuele transplantatie. Mijn wens is nog uitgekomen ook!! Thursday en Boeb bedankt voor jullie updates.

Ik kan alleen maar hopen dat het vanaf nu voor ons beiden rustiger gaat worden en we hopelijk zonder al te veel kleerscheuren de goede kant op mogen gaan.

Bellefleur

Bellefleur

20-10-2014 om 22:04

Volgende stap

Wat fijn dat ze klaar is met de operaties. Ik hoop dat de volgende stap ook goed zal gaan.

Tijgeroog

Tijgeroog

20-10-2014 om 22:28

Fijn!

Oh, wat fijn Hazeltje! Heel veel succes met het herstel, met een nieuwe toekomst.

Tijgeroog

Tijgeroog

20-10-2014 om 22:29

Kaart

En mijn naam ook graag op de kaart. Dank wel Urslau, en voor jullie ook nog steeds veel sterkte.

Mooi nieuws

Hazeltje, ik hoop dat je snel herstelt. Sterkte de komende tijd.

tonny

tonny

20-10-2014 om 22:57

wat een mooie dag voor Hazeltje

al zullen er nog genoeg spannende momenten volgen.

Mag ik ook op de kaart?

fijn

Dat de operaties achter de rug zijn.
Nu afwachten!

Mooi gebaar die kaart Urslau.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

21-10-2014 om 00:14

Ach wat een ontwikkelingen!

Hazeltje, zet 'm op daar! Ik hoop zo dat alles goed gaat en dat je binnenkort weer wakker wordt met al je dierbaren om je heen. Dat het het begin is van een nieuw leven, zonder dialyse en met energie voor alles wat je graag doet.

Urslau, ik hoop dat het tij nu ook eens keert voor jouw man en jullie gezin. Dat het jullie nu eens meezit en dat hij nu gauw echt kan opknappen!

En ja, ook ik lees iedere dag weer hier, geïnteresseerd in hoe het jullie vergaat en hopend op goede berichten. Maar niet altijd met iets zinnigs te melden. Stille meelezer dus. Urslau, mag ik ook op de kaart?

Een zee van kaarsjes voor jullie!

Aagje

Hortensia

Hortensia

21-10-2014 om 07:31

kaart

Is er ook een kaart in de maak voor Urslauman?

Indien ja: graag ook daar mijn naam op :*

Mijntje

Mijntje

21-10-2014 om 08:18

Urslau

Sterkte Urslau, met je man. Ik hoop gauw op beter nieuws, wat een teleurstellingen achter mekaar. Onbezorgd zijn komt nu niet in jouw woordenboek..
En ik vind het heel bijzonder dat jij die kaart organiseert, jij weet als geen ander waar die familie van Hazeltje nu doorheen gaat.

Urslau

Urslau

21-10-2014 om 08:19 Topicstarter

Dat wordt een volle kaart

mijn lijstje groeit gestaag. Ik ga vandaag bij mijn werk al kijken in welk segment ik de kaart het leukste vind. Dan haal ik morgen een kaart en laat die meteen in de auto. Ik zou niet willen dat Hazeltje iets van ziektekiemen van man krijgt. Ben zelfs daar voorzichtig mee (erg he).

Bij man heen en weer geslingerd door artsen. De een zegt dit, de ander dat. Ach vanzelf komt er een antwoord. Tot die tijd ons zo min mogelijk heen en weer laten gooien. Hij heeft geen koorts meer. Dat is belangrijkste.

Boeb

Boeb

21-10-2014 om 08:38

Nog niets gehoord

.............................

Boeb

Tabitha

Tabitha

21-10-2014 om 09:02

Urslau

Dat is dan toch een lichtpuntje, hopelijk heeft hij de weg omhoog gevonden!

kaart

Ja je man verdient ook zo'n grote kaart vol namen van het forum, Urslau!!! Hoe kunnen we dat het beste regelen?

Pien

Pien

21-10-2014 om 09:36

Spannend

Wat spannend allemaal zeg!

Ik lees regelmatig dit topic bij en leef met iedereen mee.

Nu dan eindelijk organen voor Hazeltje. Ze wacht er al zo lang op. En een gek idee inderdaad dat er nu ook een familie is dis rouwt om een dierbare. Hetzelfde maakten wij 2,5 jaar geleden mee met mijn neef. Maar het is zo'n troost om dan te weten dat er iemand geholpen wordt met de organen!

Urslau voor jouw man en jezelf ook veel sterkte. Al die complicaties...bah.

Moiraine

Moiraine

21-10-2014 om 09:39

Stille meelezer

Lieve Urslau en Hazeltje,

Ik lees al lange tijd mee, weet niet goed wat te schrijven, vandaar dat ik een stille meelezer ben. Maar wil jullie laten weten dat ik enorm meeleef!
Ben al jaren donor, maar ben door jullie verhalen nog meer bepaald bij de noodzaak ervan.
Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte!

En als het kan wil ik ook graag mijn naam op de kaart van Hazeltje en die van de man van Urslau!

Moiraine

Geen nieuws

Geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar, hopelijk is ze de nacht goed doorgekomen. Spannende dagen voor hazeltje en haar familie... Ik steek een kaarsje op en blijf duimen!

Urslau ook voor jou man hoop ik dat er snel duidelijkheid komt. Geen koorts is iig al een eerste goede stap. Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal extreem voorzichtig bent, met al die ellendige bacteriën. Zijn er nu helmaal geen plannen voor je man, hij ligt in het ziekenhuis om te herstellen maar geen extra medicijnen/handelplannen? Hoe zit het met de abces/fistel?
Graag ook mijn naam op de kaart voor hazeltje, fijn dat je dit doet!

Boeb

Boeb

21-10-2014 om 11:09

Hazeltje

Ontwikkeling tot nu:

Ligt op de IC aan de toeters en bellen maar was gisteravond!! al aanspreekbaar! Pffffffff, blij voor nu!

Boeb

yes

dat klinkt gewoon goed!!!!!

Dankjewel Boeb!

Hartstikke fijn om te horen. Hazel, you go girl! Hazelman, sterkte, sterkte!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-10-2014 om 11:16

bijzonder

Ik vind het heel bijzonder om zo, op afstand, mee te leven.

Gisteravond hebben we het hier in het gezin nog over donor zijn gehad. Mijn man en ik hebben al jaren een donorcodicil op zak. Wat vond ik het fijn om te horen dat onze dochter van 12 het vanzelfsprekend vind om donor te zijn.

ja hier ook

De kinderen met name mijn oudste vindt donor zijn en ook bloeddonor zijn ook min of meer logisch. Dat doe je gewoon voor een ander. Ze zijn ook vaak meegeweest naar de bloedbank.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.