Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wachtlijsten voor orgaandonatie deel 2


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

o!!!

ik schrok dat er zoveel berichtjes waren, maar het is goed nieuws voor Hazeltje!! wat fijn, en hoe langer we niets horen des te beter denk ik dan maar.

Urslau voor jou hoop ik ook op goed nieuws, dat die bacterie eenvoudig weg te krijgen is en dat de fistel inderdaad zomaar weg gaat… dikke knuffel en ik duim voor jullie!

Mijntje

Mijntje

20-10-2014 om 15:38

Hazeltje

O eindelijk. Nu maar hopen dat alles goed is!

Boeb

Boeb

20-10-2014 om 15:43

Ursula

Ik vreet me op omdat ze het groene licht heeft gekregen en al uren op de OK ligt. Wachten is niet mijn sterkste kant en de onzekerheid is killing.

Komop Hazeltje!! Zet hem op, ik, wij denken aan jullie!!!!

Kus,

Boeb

tonny

tonny

20-10-2014 om 16:15

sterkte allebei!

Wat een spannende tijden.

Fijn dat jullie toch nog een plezierige herfstvakantie hebben gehad Urslau! Veel sterkte voor je man, het is voor de artsen vast ook niet eenvoudig te besluiten wat de beste weg is.

Veel geduld en kracht gewenst aan de naasten van Hazeltje. Spannend, wachten hoe het verder gaat nu het Uur U is aangebroken!

Manu

Manu

20-10-2014 om 16:41

Hazeltje

ik heb een kaars voor je aangestoken. Bid voor je herstel.

Manu

Manu

20-10-2014 om 16:43

Urslau

Ook ik ben een meelezer. Weet werkelijk niets te zeggen in dit draadje.
Behalve dat ik vaak aan je denk en bewondering heb voor je moed en doorzettingsvermogen.

Thursday Next

Thursday Next

20-10-2014 om 16:53

update Hazeltje

de levertransplantatie is gedaan, en goed verlopen, er komt nu een nieuw team om de nier te doen. Hazeltje, we denken aan je!

Bellefleur

Bellefleur

20-10-2014 om 16:54

Energie

Ik zou wel willen dat we hier als ouders.nl wat energie konden toesturen aan deze twee gezinnen. Gewoon, met z'n allen wat energie toesturen en dan hop, alles draait weer. Bacterie kwijt, en noem maar op. Zou dat voor één keertje niet kunnen?

onwerkelijk

Heel onwerkelijk om te bedenken dat hazeltje nu op de OK ligt. Ik hoop zo dat alles goed gaat!

Bellefleur: goed plan, ik doe mee. Hier komt al mijn positieve energie!!

Urslau

Urslau

20-10-2014 om 17:09 Topicstarter

Wauw thursday

wat fijn dat het moeilijkste deel nu gedaan is. Als lever goed is gegaan is er grote kans dat de nier ook goed gaat.

Nu maar hopen dat zij niet de complicaties van mijn man gaat krijgen.
Vanuit hier heel veel positiefs naar Rotterdam.

Urslau

Urslau

20-10-2014 om 17:13 Topicstarter

vraag thursday

als jij naderhand weet waar zij ligt zou je dan zo lief willen zijn dat aan mij te emailen. Dan kan ik namens het forum, voor wie wil, een kaart langs brengen.
Geef maar aan of je dat wil doen, dan geef ik een emailadres. Ga donderdag weer naar Rotterdam. Heb dus nog de tijd om kaart te kopen en voor wie wil naam erbij te zetten.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-10-2014 om 17:50

Komop Hazeltje

Dat alles maar goed mag gaan. Je klonk altijd zo positief, en sterk.

Ik vind het eigenlijk wel een bijzonder apart idee. Ik zit hier rustig in mijn stoel en ondertussen ligt het leven van twee families compleet overhoop. Een omdat iemand overleden is en een ander omdat iemand mogelijk een nieuw leven gaat krijgen. Het leven zit soms maar raar in elkaar.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-10-2014 om 17:51

Heftig is een beter woord

.....

zet mijn naam er maar op Urslau!

Ook al heb je de kaart nog niet. Schrijf maar ergens op een lijstje

Ik gun het haar zo. Eindelijk eindelijk dan echt!
En de lever zit er al in.... en nu de nier nog, vind het spannend!
Hoop echt dat alles goed aanslaat.

Ik vergeet jullie ook niet. Er blijven zorgen. Nu weer met die bacterie. Hopelijk gaat het gauw beter en kan je hem weer eens thuis hebben over een poosje. Sterkte ook voor hem want ik kan me zo voorstellen dat je oneindig moe wordt van dit alles.

twee kaarsen

Ja Ginny daar moet ik dan ook aan denken.
Ik ben zoooo blij dat er organen zijn!!

En zo dankbaar dat deze persoon "ja" gezegd heeft tegen donatie!!
Je ziet nu wat een verschil dat maakt: als hij of zij "nee" had gezegd zat Hazeltje nu dus nog steeds thuis te wachten!
Een kaars vol hoop op een goede operatie en dat alles aanslaat.

Tegelijk rouwt er ergens een familie om het verlies van een dierbare. Daarom ook voor hen een kaars. Ik hoop dat ze te horen krijgen dat ze met de donororganen iemand heel, heel blij maken.

Thursday Next

Thursday Next

20-10-2014 om 18:26

Urslau,

mail me maar even op thursday punt next ad mail punt com

Kaaskopje

Kaaskopje

20-10-2014 om 18:28

Pffft... 77 berichtjes

Maar gelukkig vooral vanwege positief nieuws van Hazeltje.

...

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-10-2014 om 18:46

Urslau

Wil je dan alstjeblieft ook mijn naam op die kaart zetten?

Ik vind het zo bizar. Kippenvel heb ik hier. Achter mijn pc met een kop koffie en ergens anders wordt er nu een leven verandert.

Hortensia

Hortensia

20-10-2014 om 19:02

Duimen

Op turbosnelheid! Voor Hazeltje, haar wedergeboorte!
En voor Urslauman, zijn herstel!

En als er een kaartje gestuurd wordt, wil ik ook wel erbij

Urslau

Urslau

20-10-2014 om 19:04 Topicstarter

gemaild

thursday next: kijk maar welke van de info je wel of niet wilt geven.

Voor de kaart mag iedereen die het wil zich opgeven. Ik schrijf de namen van iedereen die het aangeeft erop.

Voor nu:
Geerke
Dendy Pearson
en mijn persoon

Katniss

Katniss

20-10-2014 om 19:08

Jeetje wat spannnend

Mag ik erbij op de kaart?
Urslau, weet jij hoe het na de operatie verder gaat, als alles gewoon gaat zoals het moet? Volgens mij had ik hier eens gelezen dat zo'n dubbeloperatie met lever en nier heel bijzonder is (zoals sowieso alle transplantaties natuurlijk), maar dat maakt het dan ook wel dubbel zo spannend.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

20-10-2014 om 19:13

duimen

Ik draai hier duimen hoor, voor de man van Urslau en voor Hazeltje.
Goed idee, een kaart. Mijn naam mag erop hoor!

lamme duimen

Heb ik inmiddels. Maar we gaan door! Mijn naam mag ook op de kaart. Leuk idee.

Mijntje

Mijntje

20-10-2014 om 19:20

Ook op de lijst

Ja ik wil ook op de lijst!

Het is idd een raar idee: opeens is het zover voor Hazeltje, haar familie zit nu te zenuwen in de wachtkamer en in een andere wachtruimte neemt er familie afscheid van een dierbare.
Ik hoop dat Hazeltje nog vele gezonde jaren is gegund met haar gezin! En eerst maar een spoedig herstel.

Bellefleur

Bellefleur

20-10-2014 om 19:25

Lijst

Mag ik ook op de lijst?

Elisa Gemani

Elisa Gemani

20-10-2014 om 19:31

Duimen

Hier wordt heel hard geduimd voor Hazeltje... Heftig hoor; hopelijk gaat het goed!!. Graag mijn naam ook op de lijst!

wauw wat fijn voor hazeltje!! spannend ook zeg!

hadden we t van de week nog over dat er een andere vakantie voor de deur stond dan waar we op gehoopt hadden, het is hier nu echt net herfstvakantie dus dat komt goed uit!
We duimen volop!!

Mag ik ook op de kaart?

groetjes Lilian

Puck

Puck

20-10-2014 om 19:53

mag ik ook op de kaart?

Vind het zo'n raar idee dat als wij hier met zijn allen lezen en schrijven Hazeltje geopereerd wordt. Ook hier draaien de duimen volop. Zet m op HAzeltje

Wat een nieuws!

Super, wat een nieuws. En wat akelig, akelig spannend!! Zet 'm op, Hazel!

Urslau, heel veel sterkte voor jou en je man. Positiviteit en vooruitgang, alsjeblieft!! Ik zet er kaars bij aan, naast die van Hazeltje.

Lynna

Lynna

20-10-2014 om 20:06

Wat spannend

Ik duim voor Hazeltje en ook voor de man van Urslau!! Heeeeeel spannend allemaal.

Mijn naam graag ook op de kaart....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.