Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Sini,

Hier straalt de zon en jij bent met je laatste mijl bezig. Ik denk veel aan je.

Stiekem hoop ik dat je straks wordt opgewacht door een paar OO iconen. Geef je dan Boebels een knuffel  van mij?

Sinilind schreef op 19-01-2024 om 15:37:

Ik lees het nog ja. Dit is een raar moment, vol met tranen en lachen. Veel slapen, veel knuffelen.
Sini

Dat klinkt zo warm en liefdevol, Sini, en dat is een  troost die blijft.

ook al ben ik hier nog niet zo lang en ken ik je niet goed. Ook mijn gedachten gaat uit naar jou.

Nog een forum fossiel laat zich horen. 

Bedankt voor het kijkje in je leven. Ik was vaak slechts een meelezer, maar vind en vond het een eer om je te mogen volgen. 

(Voor kenfan; dit account is altijd hetzelfde gebleven. Ik was diegene  die toch voor de kitchenaid ging ipv de Kenwood. En die doet het nog steeds)

Veel tranen, veel lachen. Dat klinkt liefdevol. Fijn.♥️

Sinilind

Sinilind

19-01-2024 om 21:00 Topicstarter


Stiekem hoop ik dat je straks wordt opgewacht door een paar OO iconen. Geef je dan Boebels een knuffel van mij?

Doe ik.

Sini

C, ook hier een forumdinosaurus die jouw echte naam nog weet, al 22 jaar actief hier. Begonnen omdat ik lichtelijk in paniek was omdat ik ongepland zwanger was, daarna lief en leed gedeeld, zoon gekregen, problemen met mijn moeilijke man, dochter wekenlang letterlijk doodziek, haar handicap, scheiding, de mensen op het forum hebben me altijd ondersteund en samen wijs advies gegeven.

Ik kan ook zoveel herinneringen over jou ophalen, over je exotische man, je dochter en je zoon, verhuizen naar een Baltisch land en dan terugkomen, je werk en liefde voor talen (dat delen we) scheiden, zelf klussen (wat vond ik je stoer), tegen een moeilijke man aanlopen en dan... een rustige, mooie liefde vinden. 

Zoals je daarover zo mooi zei: we zaten samen op de bank te lezen en toen wist ik: ik ben nergens liever dan hier. Ik ben persoonlijk vooral heel blij dat je juist dat met ons gedeeld hebt! Ik had toen net iemand leren kennen die rustig en intelligent is, net als ik graag leest en van kunst houdt, maar ik vroeg me toen juist af: is hij wel spannend genoeg? Na jouw bericht was ik om: ik moest ervoor gaan! We zijn inmiddels alweer een paar jaar samen en het is heerlijk! Bedankt hiervoor!

Lieve C, nog veel liefde en mooie momenten gewenst.

Ik heb steeds een oud katholiek zinnetje in mijn hoofd dat ik je toch mee wil geven: 'In paradisum deducant te angeli'. Mogen de engelen jou begeleiden naar het hemels paradijs.

Tsjor

Sini, ik heb je ook al jaren gevolgd hier op het forum. Zo blij met jou dat je eindelijk die lieve man gevonden hebt, die iedereen hier je zo gunde. En nu moeten jullie elkaar al gaan loslaten. Ik wens jullie daar heel veel sterkte bij en hoop dat je de tijd die je nog rest in alle rust en zonder te veel pijn met je geliefden mag doorbrengen.

Ik ben een tijdje niet op het Ouders forum geweest en zie nu dit bericht, wat intens verdrietig. Heel veel sterkte met het laatste deel leven en heel veel sterkte voor je naasten.

Sinilind

Sinilind

22-01-2024 om 13:43 Topicstarter

ik ben er nog. Erg moe en moeilijke momenten want uitgedroogd: ik kan niet meer drinken. Palliatieve zorg probeert het op te lossen met een speciale maagsonde. Ik droom continu van sinaasappelsap 😟. Hopelijk werkt de sonde wel.
sini 

Dag Sini, ook ik kom al 18 jaar op dit forum. Meer als lezer dan als schrijver en onder verschillende nicks dus je kent me niet. Ik heb altijd veel aan je berichten gehad en ben je daar dankbaar voor. Ik had je zo graag langer geluk gegund met je man. Ik wens je veel liefde en zo min mogelijk pijn en ongemak toe. Ik denk aan je.

Sinilind schreef op 22-01-2024 om 13:43:

ik ben er nog. Erg moe en moeilijke momenten want uitgedroogd: ik kan niet meer drinken. Palliatieve zorg probeert het op te lossen met een speciale maagsonde. Ik droom continu van sinaasappelsap 😟. Hopelijk werkt de sonde wel.
sini

Jee Sini wat gaat dat hard! Ik herken dat dromen van fruit(sap) van mijn schoonmoeder destijds. Zij kreeg dan een druppeltje in haar mond voor de smaak. Verder inderdaad een sonde. Misschien is dat voor jou ook een idee?

Fijn nog even van je te horen. En hoe raar het ook klinkt, ik hoop voor je dat het nu snel gaat. En vooral zacht en pijnloos. Goeie reis meissie! 

Dag Sini, ook ik ben een jarenlange meelezer. Je kent me niet en ik jou ook niet maar je lijkt mij een hele fijne en wijze vrouw. Ik wens je een goed laatste stukje samen met iedereen die je lief heeft. Fijne reis.

Gisteren in de kerk een kaarsje voor je opgestoken. Ik denk aan je, ook al ken ik je niet. Je lijkt me een lieve vrouw en ik wens je vooral een zacht, liefdevol en pijnloos einde, ook al komt het veel te vroeg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.