Gezondheid
Sinilind
27-05-2023 om 15:38
Ik heb kanker
dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen.
sini
Mija
27-05-2023 om 15:42
Ach Sinilind wat een vreselijk nieuws! Ik hoop zo dat je volgende week optimistisch nieuws te horen krijgt. Maar goed, daar heb je nu niks aan. Zorg goed voor jezelf! Ik denk aan je .
Schemerlampje
27-05-2023 om 15:44
Oh Sini, wat een schrik! Kan het zijn dat met het verwijderen van de baarmoeder ook alle kanker weg is? Dan hoop ik dat dit bij jou zo is. Heel veel sterkte gewenst!
Fourtyfour
27-05-2023 om 15:46
ach, sinilind toch! Wat een verdrietig nieuws voor je. Nu zit je in zo'n niemandsland. Je weet wat en toch weer niet. Weet dat je in het avl in de beste handen bent.
Sterkte en kracht (en een dikke knuffel) voor nu 🙏🏻🕯️
Philou
27-05-2023 om 15:58
Dat is schrikken. Gelukkig zijn ze daar zo lief en fijn en vooral heel kundig.
IMI-x2
27-05-2023 om 15:59
Oh nee Sini, wat een schrik. Ik duim dat alles nu al weg is en dat er geen of weinig nabehandeling nodig is.
Dikke knuffel.
Max88
27-05-2023 om 16:39
Ben er stil van, heel onverwacht van vleesboom naar dit. Sterkte voor de komende tijd en kracht om steeds maar te moeten wachten in Niemandsland.
Jonagold
27-05-2023 om 16:39
He getver Sinilind, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte, en een dikke knuffel!
Anonima123
27-05-2023 om 16:57
Ach vreselijk. Veel sterkte. Wat een rollercoaster. Ik ken iemand in mijn omgeving die dit heeft. Zij is er ingedoken en schrijft ook over haar ervaringen. Ik weet niet of je er behoefte aan hebt. Misschien is het te vroeg. Maar omdat het zo zeldzaam is zijn lotgenoten misschien juist fijn. Niet fijn? Dan negeer je dit bericht /deze website......www. waheeda. PUNT nl
AlisonH
27-05-2023 om 17:29
Ach Sini wat een schrik. Wat een rotnieuws. Heel veel sterkte de komende periode!
Biebel
27-05-2023 om 17:31
oh née Sinilind. Wat een akelige en spannende tijd zit je in.
virtuele knuffel voor je!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.