Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Lieve Sinilind, ik denk aan je. Hopelijk zijn je dromen mooi x

sw4

sw4

22-01-2024 om 18:15

heel veel liefde toegewenst en mooie momenten. Ik denk aan je in mijn gebeden.

Goede reis Sini, goede reis......

Ook ik heb regelmatig jouw berichten gelezen en ga je hier missen. Ik wens je nog warme momenten met de mensen die je lief zijn. En een zachte reis met mooie dromen  ♥️

Fijn dat je blijft berichten Sini. Ook ik wens je een goede reis/ overgang toe, met nu nog mooie momenten met je naasten. 

Ik hoop dat je omringd wordt door liefde Sini. ❤️🕯️

♥️

♥️

🧡

Ik vind je een stoere en dappere vrouw zoals je met alle tegenslagen in je leven bent omgegaan. Ikzelf schrijf niet zoveel dus jij kent mij niet maar ik heb het gevoel dat ik jou wel ken omdat ik je heel vaak las. Lieve Sini, ik wens je een  lieve zachte tijd toe. 
💐🩵.

Lieve Sini, fijn dat je nog van je laat horen. Je kent mij ook niet. Draai al heel lang mee maar vroeger onder allerlei nicks. Dank voor al jouw posts.
Je zult gemist worden.
Ben zo blij voor je dat je de liefde hebt gevonden na een moeilijke tijd. Helaas te kort. Ik wens je nog veel liefde om je heen. En een mooie reis. Knuffel.

Lieve Sini, 
Ik hoop dat je op een liefdevolle en zachte manier het aardse met het hemelse mag wisselen omringd door iedereen die je lief is.
Ik ga je verhalen missen.
Doe je de groeten aan oo-ers die je voor zijn gegaan: Jons, Fladderbeestje, Boedels.
Bij mij heb je blijvend een herinnering gemaakt. 

Lieve Sini,
Je kent mij ook niet, wel meen ik jou een klein beetje te kennen door al je verhalen hier door de jaren heen. Ik zal je missen!

Sini, geen idee of je dit nog leest, maar wilde even laten weten dat ik aan je denk.

Ely

Ely

27-01-2024 om 18:48

❤️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.