Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Iedere dag in mijn gedachten…

❤️

❤️

we gaan je missen Sini... 

Lieve mensen,

Een mooi mens is niet meer. Namens Sinilind en familie breng ik jullie het volgende droeve nieuws:

De laatste mojito is gedronken. Met veel verdiet deel ik jullie mede dat mijn moeder gister vredig in slaap gevallen is, omringd door haar geliefden. Ze zal gemist worden. Caroline, Gabriel en Taco


Kaartjes naar de familie kunnen gestuurd worden naar:

Familie van Cécile Delacour - van der Harst
Weerdsingel OZ 55
3514 AE Utrecht

😢
Ik heb even geen woorden hiervoor....
Goede reis Sini. Groeten aan de OOL-ers die je zijn voorgegaan.

Gecondoleerd en ik wens jullie heel veel sterkte bij dit verlies.

ben er stil van!!!

Gecondoleerd en heel veel sterkte nu jullie verder moeten zonder bijzondere en lieve vrouw en moeder.

🕯🕯🕯

lieve Céline, veilige aankomst, mijn vader is gistermiddag met je meegegaan.  Sterkte voor je gezin. Liefs je lotgenoot

Ach wat is dat snel gegaan. Heel veel sterkte met het verlies van jullie moeder en vrouw.

Gecondoleerd en veel sterkte met jullie verlies. 

MRI

MRI

30-01-2024 om 13:45

Heel heel veel sterkte voor jullie, de kinderen en partner. En Sini: een hele mooi reis of rust gewenst!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.