Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Wat ontzettend balen Sini. Dikke knuffel en heel veel sterkte.

🤗

Wat een tegenvaller Sini, veel sterkte. Ik heb veel bewondering voor je positieve instelling!

Heel veel sterkte Sini. Jammer dat er nu ziekenhuisopnames nodig zijn, maar we duimen hier allemaal dat dit middel wel goed aanslaat

Heel veel sterkte Sini❤️

Bon courage

sterkte, Sini!
Wat een krachtige vrouw ben je toch!

Sterkte Sini, ik hoop dat je er nog lang geen last van hebt, wat je lichaam betreft. Het lijkt me erg verwarrend, te weten dat je zo ziek bent en je lichamelijk goed voelt. Fijn dat je energie en veerkracht hebt en sterkte met de volgende behandeling.

Wat ben je toch een krachtige vrouw, zo vol positiviteit.
Krijg je wel eens betrokken appjes van de leerlingen op je school? Van de leerlingen waar je je altijd zo voor klaar staat tijdens examenperioden?
Ik neem aan dat je niet voor de klas staat, maar kan je wel via een begeleidende functie van bv paar uurtjes per week aan examenkandidaten  aan de slag blijven zodat het je wat afleiding biedt?

Sinilind

Sinilind

25-11-2023 om 17:17 Topicstarter

update:
Ik ben van dinsdag op woensdag opgenomen geweest, voor de eerste kuur van chemo nummer 2. Tot gisterochtend voelde ik me nog ok, nu ben ik een beetje misselijk en voornamelijk uitgeput. Het is te doen maar leuk is anders. Mijn man heeft bovendien een soort griep, dus we liggen op de bank heel zielig. Zijn zussen en broer komen morgen het huishouden even overnemen.
Ik hoop dat ik begin volgende week wat minder moe ben. En dan man beter is.
Sini  

Ondanks alles wat fijn dat je in zo'n schoonfamilie terecht gekomen bent!

Het is herberg ‘in de lappenmand’ bij jullie 😉. Fijn dat er lieve schoonfamilie is die een beetje voor jullie zorgt. Hopelijk duurt het niet al te lang, dat je je niet lekker voelt en hopelijk doet de chemo wat ‘ie moet doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.