Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Onno

Onno

14-07-2013 om 11:51

De verschrikkelijke mazelen epidemie.

Niemand nog een mening daarover? Vreemd, meestal heeft men het hier over de meest onbenullige onderwerpen maar dit vind men dan niet belangrijk? Raar volkje hier.


Biene M.

Biene M.

17-08-2013 om 07:43

Onderzoek

Onderzoek naar geneesmiddelen wordt gelukkig niet voor 100% aan de farmaceutische industrie overgelaten. Elk land heeft organisaties die van overheidswege medisch wetenschappelijk onderzoek financieren, wat wordt geïnitieerd en uitgevoerd door onderzoekers in (meestal academische) ziekenhuizen. Zo wordt er naar kurkuma volop onderzoek gedaan en daaruit is in elk geval al gebleven dat het in het laboratorium inderdaad een veelbelovend middel tegen kanker is, maar dat het totaal geen zin heeft er enorme hoeveelheden van te eten, omdat het grotendeels wordt afgebroken door je spijsvertering. Dus er wordt nu (niet door natuurgenezers en niet door de farmaceutische industrie, maar het gebeurt dus toch) volop onderzoek naar gedaan.

Dat zou ook met abrikozenpitten gebeurd zijn, als er enige indicatie was geweest dat die wat doen.

Fiorucci

Fiorucci

17-08-2013 om 12:28

Miepje

Er zijn medicijnen op basis van planten, neem digitalis bijvoorbeeld. Als abrikozenpitten werkelijk zo weergaloos zouden helpen, zou er allang een medicijn ontwikkeld zijn.
En jij 'weet' dat er mensen genezen zijn door abrikozenpitten...heb je iets te lezen voor ons wat dit onomstotelijk onderbouwt?

Blauwzuur

Van blauwzuur gaat kanker vast wel weg. Maar de patient ook

Biene M.

Biene M.

17-08-2013 om 14:48

Jaaa

En het aidsvirus gaat dood als je het kookt.

Onno

Onno

17-08-2013 om 17:39

Nu heeft het zin meer om te reageren.

Inmiddels is het draadje aangeland op niveau-Fio en dan heeft het geen zin meer om het serieus te nemen. Ik wens jullie het allerbeste toe

Volgende keer wedden

Bij het volgende vaccinatieschade-draadje gaan we na de eerste kritische vragen weddenschappen afsluiten over hoeveel dagen dan wel postings het duurt voordat de volle wachtkamer langskomt en hoeveel tijd totdat je afhaakt.

Tot de volgende keer Onno!

Groeten,

Temet

Fiorucci

Fiorucci

17-08-2013 om 18:10

Onno

Oh sorry Onno, dat ik het te moeilijk maak voor je.

Links

Links

17-08-2013 om 18:22

Serieus?

Wanneer was je serieus dan? Je hebt geen enkele vraag inhoudelijke beantwoord, maar slechts verwezen naar het zelf zoeken van antwoorden. Dat is niet wat ik serieus zou willen noemen.

dc

dc

18-08-2013 om 00:20

Geen zin?

Dus zo belangrijk en baanbrekend is het allemaal dus niet wat jij weet en aan kunt tonen.

Echt, ga of nou eens in op serieuse vragen, of ouwehoer gewoon tegen de 10-jarigen die je wel geloven (vast ook een neveneffect van al die vaccinaties).

Nils

Nils

18-08-2013 om 08:29

Onno

Wat val jij door de mand zeg!

Daantje50+

Daantje50+

18-08-2013 om 10:30

Juist onno

Nu heeft het zin meer om te reageren, schreef je in de titel.

Ga je gang. Meer reageren, minder mensen het bos in sturen.

Egel

Egel

18-08-2013 om 18:57

En....

...de kwakzalver rent weer gauw weg. Jemig zeg, werkelijk geen enkele vraag werd serieus beantwoord.
Geloof je het zelf wel allemaal eigenlijk Onno? Of misschien vroeger nog wel maar zie je inmiddels ook wel dat het alleen nog om je broodwinning gaat? Je hebt vast ook bijgeleerd en kunt nu ook kritischer kijken.
Erg zielig, dat afhaken omdat je je er niet meer uit kunt redden. Sterkte hoor.

Onno

Onno

18-08-2013 om 22:47

Ik ren helemaal niet weg

Als het naar zo'n laag niveau afzakt haak ik af. Daar is mijn tijd te kostbaar voor. Vraag maar aan Petra v s hoe druk ik het altijd heb.

Egel

Egel

18-08-2013 om 23:51

Yeah right

Ze zijn allemaal te min voor je?
Het is allemaal niet heel geloofwaardig.
Maar ik vraag me nog steeds wel af of de domheid of de leugen regeert.
Maar blijf maar beter weg dan.

dc

dc

19-08-2013 om 09:52

Onno

Het haakt af naar een laag niveau, omdat jij nergens inhoudelijk op reageert. Het kan me niet schelen hoe druk jij het altijd hebt, dat is geen argument waar je mij mee over kunt halen.

Ik sta echt open voor kritiek op vaccinaties, maar zoals eerder gezegd heb ik na alles nagelezen te hebben, heb je me niet kunnen overtuigen. Integendeel. Je verhalen hangen aaneen van onwaarheden en valse "argumenten". Daar help je echt niemand mee en dat wil je toch? Mensen helpen?

Onno

Onno

20-08-2013 om 13:10

Totdat je dus een week lang zit te huilen op de bank.

En wie kan het dan weer opknappen? Juist ja, iemand als Onno.

Dalarna

Dalarna

20-08-2013 om 13:18

Iemand als onno

Iemand als Onno die te beroerd is om vragen te beantwoorden en dan met domme smoesjes komt is wel de laatste waar ik dan naar toe zal gaan.

Je doet dit al een jaar of 8 of zo en het gaat maar door. Langs komen, wat zeggen en als er op in gegaan wordt heb je het te druk.

Lachen

"En wie kan het dan weer opknappen? Juist ja, iemand als Onno"

Inderdaad, er is maar weinig wat mij zo onbedaarlijk kan doen lachen als jouw bijdragen. Ben je IRL ook zo vermakelijk?

Groeten,

Temet

Kari1

Kari1

20-08-2013 om 14:11

Zeemeeuw

Luid krijsend binnen komen vliegen, vieze fletsen laten vallen, en weer wegwezen. Over niveau gesproken!
Kari

Fiorucci

Fiorucci

20-08-2013 om 15:31

Haha

Indedaad, een soort...vliegenplaag zeg maar.

Afspreken

We kunnen ook afspreken om ons niet te laten opjagen door Onno. Dat betekent dus helemaal niet meer reageren. Hij vindt ons namelijk dom, terwijl ik een doctors- en dokterstitel heb (en met mij meerdere OOL'ers denk ik) en hij waarschijnlijk alleen bij de LOI een schriftelijke cursus Oplichterij heeft gevolgd.
Steeds als wij om bewijzen vragen in de vorm van wetenschappelijke artikelen, komt hij met algemeenheden als maar nooit met bewijzen. En maar tetteren dat hij het zo druk heeft, maar als hij het zo druk heeft, dan zou hij hier niet komen. Verder geeft hij op geen enkele vraag antwoord en schermt nu steeds met ene Petra die blijkbaar hem wel gelooft. Maar n=1 wordt in geen enkel onderzoek als bewijs geaccepteerd.
De discussie is heel vermakelijk, maar negeren werkt heel goed bij kleine kinderen, dus laten we dat ook bij hem doen. Beter voor ons hart!

Tink

Tink

20-08-2013 om 18:45

Regels

Op een andere website kwam ik de volgende regels tegen voor het plaatsen van reacties: http://www.wetenschap24.nl/over-wetenschap24/Reactieregels.html
Er staan een aantal dingen bij die Onno zich beter eens ter harte zou kunnen nemen.
Zucht.
(Fio, vliegenplaag.... hahahaha!!! Hilarisch )

Tijgeroog

Tijgeroog

20-08-2013 om 20:54

Tink

Beter nog, ik geloof dat er bijna geen enkele regel is... Nouja, je snapt wel wat ik bedoel.

Weekje huilen

Toch apart dat ik echt helemaal niemand ken (ook geen mensen die wel hun kind hebben laten "ontstoren" oid), die ooit twee dagen huilend op de bank heeft gezeten. Laat staan een week. Maar mocht het zover komen met een bekende van me, wat helpt daartegen? Zeemeeuwenschijt D10?

Kaaskopje

Kaaskopje

21-08-2013 om 01:28

Genista

Zeemeeuwenschijt D10 mag dan wel gratis weggegeven worden. De aanvoer is onuitputtelijk en voor niets. Ik zou bijna zeggen: geef het onverdund!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-08-2013 om 01:33

Ik mag er niet mee spotten

maar als er écht mensen na een week huilen denken dat jij het wel op kunt knappen, dan twijfel ik toch aan de verstandelijke vermogens van jouw cliëntèle Onno.

Negeren is moeilijk

99,9 % van de forummers neemt Onno niet serieus en weet dat het geen enkel nut heeft om op hem te reageren of hem vragen te stellen. Wat dat betreft zou negeren niet zo moeilijk hoeven zijn. Maar er verschijnt in zo'n zeemeeuwendraadje altijd wel iemand die meent er toch wel wat in te zien. En dan voelt het haast als een morele plicht die persoon van juiste informatie te voorzien. En dan is de beer weer los.

skik

jeuk

jeuk

21-08-2013 om 12:32

Geen herinnering

Ik had als kind iets dat niet veel voorkomt en wat nooit ( helaas) onderzocht is, wilden mijn ouders niet. Ik maakte geen antistoffen aan tegen kinderziekten, heb dan ook 2x rode hond gehad , 3x bof , 3x mazelen en tig keer waterpokken. Ik herinner me vooral jeuk, niet elke keer even erg maar soms vreselijk. Leuk was het niet om in sept. waterpokken te hebben en dan in dec. nog eens. Wat ben ik blij geweest met de inentingen van de bmr, daarna nl geen van die ziekten meer gehad. Waterpokken tot mijn zestiende ongeveer. En het gekke is dat toen mijn eigen kinderen waterpokken hadden , ik het niet kreeg.
Waarschijnlijk heb ik veel geluk gehad door geen complicaties te krijgen, en voor degenen die me niet geloven...behalve de waterpokken zijn de ziekten steeds door de huisarts bevestigd

Kaaskopje

Kaaskopje

21-08-2013 om 14:23

Haha skik

Ja zo werkt het

Kaaskopje

Kaaskopje

21-08-2013 om 14:25

Erg jeuk!

Zo is het bij mij met blaasontsteking. Jaar in jaar uit blaasontsteking (nog steeds jaarlijks wel een of meer keer) en mijn ouders maar dr. Vogel spullen halen. Pas toen ik, ouders wisten het ook even niet meer blijkbaar, éindelijk aan de antibiotica mocht, bleek hoe snel dat werkte. Ik wist niet wat ik meemaakte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.