Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

wordt dit ooit beter

Ysenda schreef op 07-02-2025 om 13:58:

[..]

Het belachelijk noemen is wellicht wat overdreven maar full-time werken na een burnout is zeker niet altijd haalbaar.

Ik vind het altijd heel pijnlijk hoe makkelijk er gezegd wordt dat je wel full-time kunt werken na een burnout. Ik ken maar heel weinig mensen die daar zonder blijvende rest-schade uitgekomen zijn. Wel mensen die na een eerste in een 2e burnout zijn gekomen en daarna volledig afgekeurd omdat ze niet meer konden herstellen.

Niet iedereen zal evenveel last hebben van een eerdere burnout. Ik geloof zeker dat er mensen zijn die er zo veel last van hebben dat ze niet meer kunnenn herstellen. Er zullen zeker ook mensen zijn die er misbruik van maken. Op de manier waarop mijn ex het zei had het niks te maken met of ze wel of niet weer fulltime zou kunnen werken maar puur en alleen om haar inkomen ze laag mogelijk voor te doen zodat zij zo min mogelijk zou hoeven te betalen. Op een gegeven moment kwam ze bij de mediator met een overzicht van inkomsten en uitgaven en zou volgens het overzicht op -300 per maand uit komen. Op dat overzicht had ze voor t gemak haar vakantiegeld, zorgtoeslag, kgb, kinderbijslag e.d. weggelaten en ook allemaal hoge kosten waar niets van klopte.

Zo te lezen zit de a.s. ex van OP iets anders in de wedstrijd. Gelukkig maar.

anoniemn

anoniemn

10-02-2025 om 13:40 Topicstarter

JohanV76 schreef op 10-02-2025 om 08:28:

[..]

Niet iedereen zal evenveel last hebben van een eerdere burnout. Ik geloof zeker dat er mensen zijn die er zo veel last van hebben dat ze niet meer kunnenn herstellen. Er zullen zeker ook mensen zijn die er misbruik van maken. Op de manier waarop mijn ex het zei had het niks te maken met of ze wel of niet weer fulltime zou kunnen werken maar puur en alleen om haar inkomen ze laag mogelijk voor te doen zodat zij zo min mogelijk zou hoeven te betalen. Op een gegeven moment kwam ze bij de mediator met een overzicht van inkomsten en uitgaven en zou volgens het overzicht op -300 per maand uit komen. Op dat overzicht had ze voor t gemak haar vakantiegeld, zorgtoeslag, kgb, kinderbijslag e.d. weggelaten en ook allemaal hoge kosten waar niets van klopte.

Zo te lezen zit de a.s. ex van OP iets anders in de wedstrijd. Gelukkig maar.

Ja ben ik ook echt blij mee nu laatste loodjes en kan ik weer gaan opbouwen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.