Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
RiaK

RiaK

31-01-2009 om 15:59

Zijn jullie veel veranderd toen de kinderen ouder werden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

05-02-2009 om 23:52

Sorry

voor het beledigen van jullie stád. Hier is het ook ieder jaar een drukte van belang. Vooral op vrijdag.

Hmm

Nog éven en zelfs ik weet waar Tirza woont...

Tirza G.

Tirza G.

06-02-2009 om 14:46

Nou

Zo moeilijk is dat ook niet. Als je het maar niet op het forum neerzet, we hebben toeristen genoeg Maar een opmerking over een dorp triggert mij altijd, ik zit zo op de kast En Kaaskopje weet vast wel hoe dat is, als iedereen altijd maar naar al je mooie spullen komt kijken en daar vervolgens dan heel smalend over doet. Leuk dorpje, ofzoiets. Neeeeeeee dat kan natuurlijk niet.

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

07-02-2009 om 01:30

Dorp

Ach, Den Haag is ook een dorp en ze zijn er hartstikke trots op.. op Den Haag dan. Maar ik was toch netjes teruggekomen op 'dorp'?
Het zal aan het late uur liggen maar "En Kaaskopje weet vast wel hoe dat is, als iedereen altijd maar naar al je mooie spullen komt kijken en daar vervolgens dan heel smalend over doet." kan ik even niet plaatsen. Ik ken dat gevoel helemaal niet. Dus óf er komen hier alleen maar aardige mensen over de vloer óf beleefde. Of een combinatie ervan. De burgemeester is hier ook geweest en die vond zelfs ons lége nog ongemeubileerde huis erg leuk. Ik teer er nog op na

Tirza G.

Tirza G.

07-02-2009 om 11:44

Kaaskopje (ot)

We gaan langs elkaar heenpraten Ja, jij was teruggekomen op dat dorp, maar Genista reageerde nog weer verder en ik wilde even verklaren waaróm ik daar op afga.
Ik bedoelde dus met mijn opmerking die jij hierboven citeert niet zozeer je echte mooie spullen, maar meer het feit dat je in een hele mooie, bijzondere stad woont en dat er dan door anderen smalend over een "dorpje" wordt gesproken. Wel potverdriedubbeltjes. Zonder mijn woonplaats hadden zowel Zeeland als Zuid- en Noord Holland bij Vlaanderen gehoord........
Ik bedoel maar. Zo'n belangrijke plaats in de NL geschiedenis en dan hebben ze het over een dorpje met een hema boehoehoehoe.
Daar móest ik gewoon even op los

Tirza

*troost tirza*

Stil maar hoor, jullie hebben vast ook nog wel ergens een supermarkt. Zoek maar eens goed...

Kaaskopje

Kaaskopje

07-02-2009 om 15:16

Aha

Ik zit weer op dezelfde lijn Ja, ik kan me voorstellen dat dat zeer doet.

Tirza G.

Tirza G.

07-02-2009 om 15:44

Genista!

Nou word ik kribbig ja! Wij hebben een Appie, een Golff, een Lidl ennnnnnnnn de klapperrrrrrrrr de grootste Aldi van Nederland. Vijf kassa's en een kassaplein van 6 meter. Met de hoogste omzet van ZuidWest Nederland. Dat komt overigens ook door diezelfde toeristen, viele Deutsche Leute

Ik voel me net een stampvoetend kaboutertje. Want het is een klein snertplaatsje hoor

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

07-02-2009 om 20:03

Altair!

Eerst lezen, dan vragen stellen, foei toch. Stad stad stad stad. Je, dat wel. Klein
Nee, het is niet 'sHeer Arendskerke. Ander eiland

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

08-02-2009 om 03:04

Tirza

Het siert je dat je je stadje niet direct aan de zee zo verdedigt

Tirza G.

Tirza G.

08-02-2009 om 20:07

Ach ja

Er is zelfs een Hyves van. Meerdere zelfs, geloof ik. En terecht

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.