Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Tihama

Tihama

25-09-2010 om 17:51

Yes: pijnbestrijding bij de bevalling mag tegenwoordig ook in nl

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

28-09-2010 om 11:53

Fladder.

De prik die je kreeg was waarschijnlijk Pethidine. Pethidine kan ervoor zorgen dat je baby opstartproblemen heeft ( ademhaling ). In de meeste ziekenhuizen krijgt de barende tegelijk met de pethidine een antibraakmiddel. De meeste vrouwen worden er namelijk kotsmisselijk van ( waaronder ondergetekende).
M.

fladder

fladder

28-09-2010 om 13:12

Rembrand

Ja, dat heb ik gekregen, ik kon niet op de naam komen! Kind had gelukkig een aardige apgarscore, maar achteraf denk ik wel eens: zou hun autistische stoornis misschien...?

fladder

fladder

28-09-2010 om 13:13

Dirksmama

Dat is een flinke teleurstelling, lijkt me!
Ik was ook niet pijnloos na de ruggenprik, maar ik kon het beter verdragen. En dat ik letterlijk lam op bed lag in plaats van op de zo gewenste baarkruk was de bewust genomen consequentie van mijn eigen keuze

Polly Shearman

Polly Shearman

28-09-2010 om 13:29

Veel verschil in ruggeprikken hoor

Het is een epiduraal, een spinale verdoving zoals bij een keizersnede. Dus het is normaal dat je nog wel wat voelt ja, Met een epiduraal zou een wee moeten kunnen voelen als een harde buik. Maar hoe dat voor iedereen voelt is natuurlijk ook weer heel persoonlijk.
Bij mijn laatste bevalling werd de kracht van de weeen gemeten, op een schaal van 1 tot 10, bij 5 vond ik het niet meer gezellig, en kreeg ik een epiduraal. Daarna ging de kracht van de weeen vrolijk verder naar 6 7 en 8, terwijl het gevoel voor mij ergens bij de 3 zat. Kijk dat was precies zoals het hoorde.
groet, polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.