Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-07-2011 om 16:12
Ach
Dan eet ik maar een keertje minder lekker. Die ene keer in het jaar dat wij bij een Mac komen overleef ik wel. Maar moet zeggen dat de kinderen er zelf minder interesse in hebben sinds ze de Happymeal voorbij zijn.
16-07-2011 om 16:37
Mac
Ik vind de frietjes van de Mac juist wel lekker. Krokant en dun. Wel even wat extra zout er over doen en vragen of ze je niet de laatste frietjes willen geven die al een poos uit de frituur zijn gehaald maar een portie van de nieuwe lading. De saus in Nederland vind ik ook lekker. De mackroket en de hamburger trouwens ook. Naar de Mac gaan is dus geen probleem. Dat doen we regelmatig. Mijn man heeft er trouwens een enorme hekel aan. Die wil echt niet naar de Mac want hij vindt het absoluut niet lekker. Zijn smaakpapillen functioneren beter dan die van mij heb ik wel vaker het idee. Ik kan enorm genieten van fastfood. We gaan dus daar ook niet als gezin eten maar bijvoorbeeld na het boodschappen doen ga ik samen met de kinderen vaak even bij de Mac wat eten.
16-07-2011 om 22:40
Haha maylise
Onze mannen kunnen elkaar de hand schudden. Mijn man vindt fast food ook vreselijk en ik kan juist een week uitkijken naar een goeie zak Vlaamse frieten met echte mayonaise. De Mac vind ik dan weer minder, al is de frietsaus inderdaad prima. En hier in Amersfoort doen ze juist idioot veel zout op die frietjes, zou dat per filiaal verschillen?
Groetjes
Massi
17-07-2011 om 07:55
Pelle
Die wil ik dus ook niet proberen.....kom doe eens gek, die is echt lekker hoor!
17-07-2011 om 09:55
Pelle
Ja, een saus met lichte mosterdsmaak zit erop. Combineer het dan met een wrap, die zijn ook beter dan de burgers..