Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
cobi en rodebeuk

cobi en rodebeuk

17-05-2011 om 13:48

Laatste nieuws over de meeting

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gerdina

ja, dat kan ook. Ik moet zeggen dat het bij mij echt een stevige onderlaag nodig heeft omdat je een beetje een wankel geheel hebt na de eerste twee vouwen..hmm... ik heb mijn investering in de meeting er alweer uit

Ik vind dat Massi wel nog een co-coach moet regelen omdat Massimini het wschl niet zo lang uithoudt tussen de OOL-dames. Dat zal wel net als Bienebebi bij de vorige meeting worden, weg voor het avondeten.

Puck

Puck

19-05-2011 om 22:07

Ik brei mee met fladder en dirksmama

Hoewel ik graag was gaan wandelen ben ik bang dat ik dat toch aan me voorbij moet laten gaan. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een gescheurde meniscus heb dus een eind lopen zit er voorlopig even niet in. Ik moet nog naar de orthopeed en ik probeer de operatie uit te stellen tot half september, dus laat mij dus nog maar gewoon op de "zeker-weten-dat-ik-kom"-lijst staan, maar als de orthopeed het niet verantwoord vind zal ik nog voor de vakantie onder het mes moeten vrees ik

Cobi!

ik wil ook zo'n pil.
ROTF enz....

Gerdina

Gerdina

19-05-2011 om 22:13

Puck

wat vervelend voor je! Heb je er veel last van? Ik weet ook nog niet of ik mee ga lopen, hangt ervan af hoe lang het is. Anders moeten we als "kneusjes" maar ergens op een terrasje op de anderen wachten, met een hapje en een drankje

Samurai fold

Heb net geleerd hoe je snel truien en t-shirts opvouwt. Wil wel een workshopje geven hoor!

Ik geloof trouwens dat ik wel tegelijkertijd kan wandelen en breien of haken. Of frivolité-en als mijn hoofd er naar staat.

Margriet*

Margriet*

19-05-2011 om 22:56

Ik geloof

dat ik eens serieus ga komen de 25e, maar heb ook nog drempelvrees als nieuwkomer. Is er ook nog een cursus voor hoe-je-zo-snel-mogelijk-je-op-je-gemak-voelt-in-een-groep-vrouwen-met-naambordjes-die-niet-hun-echte-naam-is-en-die-gelijk-aan-elkaar-klitten-als-ze-elkaar-weer-meeten.
Doe mij maar een nieuwkomershoekje samen met Gerdina....

fladder

fladder

19-05-2011 om 23:10

Coby

Krijgt Fladder dan een galgenmaal?

(en nee, ik ga niet weg, alleen de nick gaat weg ).

fladder

fladder

19-05-2011 om 23:11

Biene?

"basisschoolpaasdoosassociaties"

Ik heb iets gemist, geloof ik...? Of is dit de opvolger van de verlengde-kleuterdoos?

fladder

fladder

19-05-2011 om 23:14

Puck

Desnoods huren/lenen/jatten we een rolstoel en zal ik duwen, als je maar komt, hoor! En ik kom je eventueel gewoon ophalen als je niet mag rijden!
Qua breien: http://www.garnstudio.com/ (ook al een tip van OOL ).

Valkyre

Valkyre

20-05-2011 om 00:36

He jammer

..dat ik niet kan. Maar dat scheelt werk voor jullie, want ik ben gek op zelfgemaakte sushi - het liefst in een mooi gelakt bamboe doosje, met natuurlijk zelf uit radijs en rettich gesneden roosjes en pandabeertjes

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sascha2

Sascha2

20-05-2011 om 06:26

O maar valkyre

Dat staat hier iedere woensdag op het menu, in het kader van woensdag-sushipandabamboedoosjesdag . Jammer dat je er niet bij kunt zijn.

Sascha2

Sascha2

20-05-2011 om 06:28

Puck

Da's balen van je knie. Ergens heb ik in mijn hoofd dat je bij mij in de buurt woont, maar misschien heb ik dat helemaal mis. Mocht het kloppen, ik chauffeur je graag hoor.

Guinevere

Guinevere

20-05-2011 om 07:54

Ik kom

Ik kan van de misschien-lijst af en ga naar de definitief-lijst!

Massi Nissa

Massi Nissa

20-05-2011 om 09:02

Gerdina, amk

Amk, wat leuk, is de soep ook goed gelukt?
Gerdina, als ik kom (ik weet het gewoon nog niet), zullen we dan nog even terug naar de quiz?
Cobi, hartelijk dank voor de lunchsuggestie. Goed voor mijn buikspieren, al dat gegrinnik.
Groetjes
Massi

amk

amk

20-05-2011 om 10:06

Massi

ik heb 'm nog maar 1x gemaakt, en dat is toen goed bevallen. Hij staat nog steeds op het lijstje om 'm weer te maken.

Deze keer hoefde ik alleen het recept en het verhaal maar aan te leveren.

Monet

Monet

25-05-2011 om 22:39

En ja, ik kom ook!

Plotseling blijkt dat ik toch gewoon kan komen dus wat let me?? Ik stond nog niet op de misschienlijst, dus dames, voeg me gewoon lekker toe
Moet ik er nog iets anders voor doen?

Monet

Monet

25-05-2011 om 22:40

Enne.......

Ergens heel vaag ver weg onduidelijk stiekem heb ik vernomen dat Boromir ons heeeeeeeel misschien ook komt vergezellen! Hij weet het zelf nog maar net, maar wie weet!

Sascha2

Sascha2

25-05-2011 om 22:41

Ha monet

Gezellig!

tonny

tonny

26-05-2011 om 09:01

Hee wat leuk, boromir

en dan moet-ie nog wel even een paar weken meeschrijven hier, anders weten een heleboel mensen niet wie hij is.

Monet

Monet

26-05-2011 om 18:26

Hmm

Boromir lijkt toch echt niet te kunnen komen Jammer jammer!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.