cobi en rodebeuk
17-05-2011 om 13:48
Laatste nieuws over de meeting
De lokatie is inmiddels min of meer besproken voor 25 juni, aan het dagprogramma wordt gewerkt. In de vorige draad was de opzet om rond een uur of vier te gaan high tea'en. Dat bleek in de praktijk lastig te zijn omdat de meeste tenten dan nog volop in bedrijf zijn. Vanaf half 6 zijn we welkom in een leuke koffietent waar dan allerlei zoete en hartige heerlijkheden en thee natuurlijk voor ons klaar staan. Om de uitbaatster te citeren toen ik benadrukte dat het een complete maaltijd moest zijn:' de meeste mensen rollen hier weer naar buiten toe ' Geen aantrekkelijke huisartsen deze keer, we hebben de tent helemaal voor ons zelf!
VOor de hightea willen we nog wat wandelen. Dat kan in de vrije natuur , maar een stadswandeling, evt met gids, hoort ook tot de mogelijkheden. Het gaat om een mooi, oud stadje, ergens in het midden van ons land.
Omdat de hightea pas om half zes kan, stellen we voor om wat later te beginnen dan het oorspronkelijke plan. Om een uur of 1, half 2.
Dit zijn de mensen die zich tot nu toe aangemeld hebben.
Wendelien
Margriet
Rafelkap
Dorry
Petr@
Krin
AMK
ijsvogeltje
Polly Shearrman
fladder
Izar
Puck
Sascha2
Emmawee
Asa Torell
Sinilind
Vera*
IngridT
Rode Beuk
Cobi
Misschien lijst
Manda Rijn
Asa Torell ,
dirksmama
Biene M.
Berber
Wilma
Tonny
Pelle
egberdien
Guinevere
Mickey
Massi en minimasso
Rieke
Genista
Jet Burg
Yta
fladder
18-05-2011 om 18:56
Dirksmamma
Wel aangemeld, maar nog niks mee gedaan want ik heb al 2 weken niks meer aan mijn vest gedaan. Dat moet eerst af.
En brei/haakwerk meenemen: goed idee! Dan gaat de rest aan de wandel en wij aan de brei... Of brij... Nee, brei, met die naalden, he?
En als die ene steek niet lukt kunnen we altijd nog satéstokjes maken van de breinaalden
rodebeuk
18-05-2011 om 20:06
Opgelost
we doen eerst een natuurwandeling en daarna mogen de stadsen aansluiten.
nog niet met cobi afgetikt dit, ze had het te druk
Valkyre
18-05-2011 om 20:51
He meiden
Ik baal dat ik niet meekan! Maar ik zal extra mooi zingen die avond als ik aan jullie denk
Fladder, ik ben pro-fladder hoor! Ik zou wel balen als je van nick zou wisselen...
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Gerdina
18-05-2011 om 21:32
Zal ik...
mag ik ook komen? Al vind ik het wel eng, ik ben niet zo goed in grote groepen.
Maar laat ik mijn grenzen eens verleggen en mij opgeven.
Moet ik daarvoor nog ergens naartoe mailen?
rodebeuk
18-05-2011 om 22:36
Gerdina: daarvoor hebben wij een coaching-service
met een consult vooraf, gedegen begeleiding tijdens, toegespitst op jouw specifieke forumprofiel, en na afloop natuurlijk de nazorg
Er meldt zich vast wel een coach... misschien kunnen jullie het consult vooraf combineren met carpool of gezamenlijk treinreizen?
Mickey
19-05-2011 om 00:17
Hee leuk, een meetingdraadje
Daar heb ik nou echt zin in. Begintijd is nog niet precies bekend dus? Of lees ik ergens overheen?
Carpoolen prima, graag, ik moet alleen wel werken tot 13:00. Daar moet ik nog even iets voor zien te regelen
Of ik mee wil wandelen durf ik nu nog niet te zeggen, kan best dat ik dat oversla wegens moe. Maar dat zien we dan wel weer. Ik neem aan dat je dat ter plekke nog kunt beslissen.
Leuke lijst inderdaad
ijsvogeltje
19-05-2011 om 01:02
Leuk leuk!
Dames, wat klinkt dit allemaal gezellig. Ik heb er zin in! En Gerdina, niet bang zijn, het valt echt reuze mee hoor, zo'n middagje tussen andere OOL' ers. Gewoon komen, gezellig!
Rafelkap
19-05-2011 om 09:25
Gerdina
Ik doe zoiets ook voor het eerst en heb ook enige schroom. maar ik word er doorheen gecoacht.
Ik heb trouwens mijn man nog niets verteld
amk
19-05-2011 om 09:44
Massi
ik heb je recept weer eens gebruikt. (dat van die soep) Collega zit 25 jaar bij de zaak en wilde van iedereen een recept waar een verhaal bij hoort.
Dat hoort wat mij betreft echt wel bij jou soeprecept.
rodebeuk
19-05-2011 om 10:14
Haha, aan je man vertellen
..dat is hopeloos.
Leg dat maar eens uit, waarom het leuk is om met een stel vrouwen uit te gaan die weten hoe je je handdoeken vouwt/je kinderen opvoedt/je tuin bijhoudt en welke films je kijkt.
En die dan allemaal een naambordje op hebben waar niet hun naam op staat.
krin
19-05-2011 om 10:25
Had ik het maar aan mijn man verteld
Dan had hij tenminste niet uitgerekend voor de meetingdag een meute vrienden uitgenodigd om voor te koken. Nu staat mijn komst naar de meeting toch mooi op losse schroeven. Ik kijk nog of er een mouw aan te passen valt, en anders is het een gevalletje volgende keer beter.
purk
19-05-2011 om 10:46
Krin!
Dan is het toch heerlijk dat jij opgehoepeld bent. Je kunt je de heren dan ook niet in de weg lopen.
Het programma van de meeting ziet er erg gezellig uit. Erg jammer dat ik niet kan
Veel plezier alvast allemaal!
groetjes van Purk
Rafelkap
19-05-2011 om 10:48
Man
Ik heb het geloof ik wel gezegd, zo tussen neus en lippen door, maar ik kan het beter een week vantevoren nog eens aankaarten. Hij vindt alles prima hoor, al vindt hij het vast wel idioot, maar dat vind ik zelf ook wel
krin
19-05-2011 om 10:50
Ja maar
het gaat niet alleen om heren, maar om stellen. En het zijn niet alleen zijn vrienden, maar ook de mijne. Min of meer. Het zou niet in goede aarde vallen als ik verdween, vrees ik.
Maar wie weet, misschien regent het afzeggingen en moet er een nieuwe eetdatum geprikt worden. Je weet maar nooit.
Rafelkap
19-05-2011 om 10:50
Handdoeken
ik weet trouwens niet hoe je je handdoeken moet vouwen, heb dit onderwerp kennelijk gemist. Krijgen we nascholing tijdens de meeting?
rodebeuk
19-05-2011 om 11:13
Fladder: handdoekinstructie
Je legt de handdoek plat neer (kan moeilijk anders)
Dan vouw je de twee lange zijden tot de helft om.
Nu heb je een langwerpig geval liggen met in het midden een naad.
Je vouwt beide korte kanten naar het midden.
Als laatste vouw je de boel dubbel met de meest recente naad in het midden.
Dan heb je een keurig pakketje. Als je er van de voorkant tegenaan kijkt zie je alleen maar een rol en geen vouwen.
rodebeuk
19-05-2011 om 11:25
Herstel, de instructie was voor rafelkap
..maar Fladder mag natuurlijk meelezen, als ze even niet aan het breien is '-)
Rafelkap
19-05-2011 om 11:32
Rodebeuk
Nou, ik snap er nog niks van, maar ik neem wel een handdoek mee
Zo zie je maar Fladder, alleen maar fans hier!
rodebeuk
19-05-2011 om 11:36
Workshops idd
..de aanmelding is nu geopend.
Wederom niet met cobi overlegd.
1. handdoeken vouwen
2. vierkante meter tuintjes
3. vaatwasser vullen
4. communiceren met IB-ers
5.
6.
7.
fladder
19-05-2011 om 12:44
Rodebeuk
Je kan een demonstratie filmen en op youtube zetten
En wat betreft fladder: die is dringend aan een make-over toe
Fransien
19-05-2011 om 13:08
Fladder (ot)
Als je maar weet dat ik je vreselijk zal missen en dat ik me juist aan een paar van die mensen die zich zo aan jou irriteren mateloos erger.
Overigens erger ik me ook wel aan bepaalde forummers, maar goed, dan reageer ik liever niet op hun berichten.
Polly Shearman
19-05-2011 om 16:49
De vraag luid
Komen Liora en jujube?? want die moeten elkaar echt ontmoeten!!
Biene M.
19-05-2011 om 20:17
Cobi?
Dat is toch een grapje hè? Ik krijg opeens zulke sterke basisschoolpaasdoosassociaties, brrrrr.
Yta Chalne
19-05-2011 om 20:33
Fantástisch plan
Echt, Cobi, je overtreft jezelf. Maar denk eraan, als je straks een plastic bordje met een krentenbol krijgt en een pakje fristi: gewoon dankbaar zijn. Het gaat om de gezelligheid.
Ik blijf nog even op de misschienlijst, want zowel eten als wandelen zijn mijn zwakke kanten. Misschien als Massi komt met baby, en als ik 'm dan mag vasthouden
Katrien
19-05-2011 om 21:29
Zo jammer
Maar het is gewoon te ver. Anders kwam ik zeker. Het lijkt me namelijk héél erg leuk om eindelijk eens gezichten achter de (nick)namen te kunnen zetten.
Katrien
Gerdina
19-05-2011 om 21:49
Coaching-service
wauw!
Ik ben wel benieuwd wat mijn specifieke forumprofiel dan is
Massi, aangezien je al besloten hebt, dat ik met jou ga, mag jij mij coachen. Oké?
Rafelkap, mijn man weet het al, maar ik had het al wel eens over de meeting gehad, dus hij kent het fenomeen al. Hij vindt het volgens mij niet eens gek.
Ondertussen zal ik eens gaan nadenken over wat ik in mijn brooddoos wil
Gerdina
19-05-2011 om 21:53
En die handdoeken
vouw ik toch iets anders.
Ik leg de handoek ook plat neer en vouw dan de ene lange zijde voor éénderde op, de andere lange zijde gaat daar overheen. Dan heb ik dus een langwerpig geval zonder naad en drie lagen dik. Het vervolg is hetzelfde als bij rodebeuk.