cobi en rodebeuk
17-05-2011 om 13:48
Laatste nieuws over de meeting
De lokatie is inmiddels min of meer besproken voor 25 juni, aan het dagprogramma wordt gewerkt. In de vorige draad was de opzet om rond een uur of vier te gaan high tea'en. Dat bleek in de praktijk lastig te zijn omdat de meeste tenten dan nog volop in bedrijf zijn. Vanaf half 6 zijn we welkom in een leuke koffietent waar dan allerlei zoete en hartige heerlijkheden en thee natuurlijk voor ons klaar staan. Om de uitbaatster te citeren toen ik benadrukte dat het een complete maaltijd moest zijn:' de meeste mensen rollen hier weer naar buiten toe ' Geen aantrekkelijke huisartsen deze keer, we hebben de tent helemaal voor ons zelf!
VOor de hightea willen we nog wat wandelen. Dat kan in de vrije natuur , maar een stadswandeling, evt met gids, hoort ook tot de mogelijkheden. Het gaat om een mooi, oud stadje, ergens in het midden van ons land.
Omdat de hightea pas om half zes kan, stellen we voor om wat later te beginnen dan het oorspronkelijke plan. Om een uur of 1, half 2.
Dit zijn de mensen die zich tot nu toe aangemeld hebben.
Wendelien
Margriet
Rafelkap
Dorry
Petr@
Krin
AMK
ijsvogeltje
Polly Shearrman
fladder
Izar
Puck
Sascha2
Emmawee
Asa Torell
Sinilind
Vera*
IngridT
Rode Beuk
Cobi
Misschien lijst
Manda Rijn
Asa Torell ,
dirksmama
Biene M.
Berber
Wilma
Tonny
Pelle
egberdien
Guinevere
Mickey
Massi en minimasso
Rieke
Genista
Jet Burg
Yta
amk
17-05-2011 om 14:31
Staat genoteerd
leuk, helemaal leuk.
Ik wilde net eens vragen of er al nieuws was. Jullie kunnen gedachten lezen.
Maar er is toch nog tijd genoeg om een leuk blik artsen open te trekken?
mijk
17-05-2011 om 14:44
Gooi mij toch maar op de misschienlijst.
mijn kan ik niet onderuit evenement staat op losse schroeven.. Enne waar staat die theetent en rol ik dan zo een station binnen
Mijk
Biene M.
17-05-2011 om 14:52
Ik heb er erg veel zin in! En wat fijn om te wandelen, onder het lopen praat het zo lekker (zonder hinder van slechte akoestiek.
Genista
17-05-2011 om 16:58
Joepie, leuk!
Ik heb mijn kan-ik-niet-onderuit-evenement weten te verzetten en ik kom dus. Misschien is het handig om de lijst met deelnemers even op alfabetische volgorde te zetten.
IngridT
17-05-2011 om 16:59
Mijk...
Geen idee qua station, maar ik ben er vrij van overtuigd dat ik met de auto ga. Poolen??
Ingrid
egberdien
17-05-2011 om 17:58
Afmelding...
Ik kan niet, het is het enige weekend dat we de verjaardag van de oudste kunnen vieren. Jammer, want het leek me erg leuk om te komen.
Manda Rijn
17-05-2011 om 17:59
Afmelding
ik stond op de misschien lijst geloof ik maar ik heb een feestje.
Rafelkap
17-05-2011 om 18:29
ik kom ook nog steeds. Wordt het adres geheimgehouden? Je hebt m'n mail anders kom ik in het verkeerde oude stadje.
Biene M.
17-05-2011 om 19:47
Joehoe!
Goed nieuws Berber! En eventueel rijd ik wat om om je ergens op te pikken.
Biene M.
17-05-2011 om 19:50
Op alfabet en bijgewerkt (maar gemengd met de misschienlijst)
AMK
Asa Torell
Berber
Biene M.
Cobi
dirksmama
Dorry
Emmawee
fladder
Genista
Guinevere
ijsvogeltje
IngridT
Izar
Jet Burg
Krin
Margriet
Massi en minimasso
Mickey
mijk
Pelle
Petr@
Polly Shearrman
Puck
Rafelkap
Rieke
Rode Beuk
Sascha2
Sinilind
Tonny
Vera*
Wendelien
Wilma
Yta
Puck
17-05-2011 om 20:01
Leuk!
Ik ben heel benieuwd waar we naar toe gaan. En wat een leuke lijst met deelnemers. Ik heb er zin in.
liora
17-05-2011 om 20:25
Aanmelding
Kan ik me nog aanmelden? Ik kon dan in elk geval high tea-en. Moet nog even kijken of ik ook meewandel, Ivm oppas.
dirksmama
17-05-2011 om 22:23
Hangt van ov af
Lukt dat goed vanuit de regio hier (ook terug) dan ben ik van de partij. Of is het misschien aan te fietsen vanuit mijn regio (sprak zij hoopvol)?
fladder
18-05-2011 om 00:31
High tea wel, wandelen waarschijnlijk niet
Ik heb de avond ervoor een feest waar ik absoluut bij moet zijn, anders gaan ze slaan Omdat ik nog erg op mezelf moet passen, denk ik dat het het beste is dat ik de wandeling laat schieten, maar ik heb absoluut geen excuus (tenzij de lokatie toch te ver weg is, maar "midden" klinkt hoopvol) om ook de high tea te laten schieten, dus daar ben ik bij
Genista
18-05-2011 om 09:22
Yes!
Wat een leuke lijst deelnemers weer. Gaaf! Al scannend zit ik dan steeds te denken: "oh, wat leuk dat die-en-die er ook is" en "Oh, wauw, die had ik al zolang niet gezien" enz enz
Fladder, je kómt hoor! Anders kom ik ook slaan, samen met Puck.
Puck
18-05-2011 om 09:59
Weet je wat het probleem wordt?
Tijd.... Ik voorzie nu al dat ik een heleboel mensen waar ik weer ff mee wil praten niet eens te spreken krijg wegens tijdgebrek
mijk
18-05-2011 om 10:34
Ingridt!
Als het me lukt dan heel graag! Wij zullen wel een eind moeten rijden
Mijk
Polly Shearman
18-05-2011 om 11:23
Leuk
Ik hou wel van een stevige wandeling! heerlijk...
maar wat doen we nou als het hoost?? want dan wandel ik toch een heel stuk minder graag.
Ik wil weer graag poolen met de Brabant delegatie, kunnen jullie alle pool verzoeken gaan matchen?
groet, POL
Massi Nissa
18-05-2011 om 12:38
Ik ga het proberen
Ik ga zeker proberen om te komen, samen met massimini. Het ligt er een beetje aan hoe zwaar het is voor het hele gezin als ik weer ga werken (dat is precies de week voor de meeting).
Groetjes
Massi
Sascha2
18-05-2011 om 13:19
Leuk!
Ha, ik zat ook van de week te denken hoe het toch met de meetingorganisatie zou zijn. En zie hier...
Erg leuke lijst met deelnemers en een erg leuk idee. Ik ben van de partij!
Guinevere
18-05-2011 om 13:45
Heerlijk zeg
Heerlijk, we gaan dus een robbertje vechten met zijn allen? Nu IRL ipv virtueel, kijken of de krachtsverdeling dan anders is.
Anyway, ik ben nog steeds een "misschiener". Ik moet nog steeds een datum/invulling verzinnen voor het partijtje van zoonlief. Of is de high tea erg geschikt voor een verzameling 8/9-jarig geteisem?
fladder
18-05-2011 om 14:52
Puck en genista
Wist je dat er op OOL mensen zijn die me al kunnen slaan als ze alleen maar een berichtje van me zien staan...? Maar ik geloof dat die toch niet op het lijstje staan (en indien wel: Fladder valt in het echt soms best wel mee ), dus ik vermoed dat ik redelijk ongeschonden de dag door zal komen wanneer ik kom
By the way, effe een persoonlijk getint off topic: mail ontvangen, antwoord volgt later
Terug on topic: ben supernieuwsgierig waar we nou terecht komen...!
Ayanna
18-05-2011 om 15:09
Inbraakje fladder
Ben een behoorlijke tijd bij OOL weggeweest, maar je kunt mij niet wijs maken dat er hier mensen zijn die jou wel kunnen slaan... Wat is er dan in vredesnaam gebeurd hier het afgelopen jaar. Kan me hier en daar wel een pittige discussie herinneren in het verleden, maar iemand die anti-Fladder is??? Nee toch??
fladder
18-05-2011 om 16:00
Ayanna (off topic)
Mijn schrijfstijl en openheid wekt bij een paar mensen dusdanig veel irritatie op dat bepaalde topics tegenwoordig al gauw verzanden. Eén van deze personen heeft zelfs toegegeven dat die zich enorm aan mij ergert, wat ik dan wel weer dapper vind.
Ik heb wel besloten minder actief te worden met mijn open berichten op OOL (liever heb ik vaker een échte meeting !).
Ik overweeg ook om "fladder" definitief de nek om te draaien, omdat die naam alweer een flink aantal jaren meedraait en ook omdat ik niet zoveel zin meer heb in mensen die al in de irritatiestand schieten als ze mijn naam zien staan. En daardoor kan ik niet altijd op een normale manier over bepaalde dingen praten, of het nou een discussie, een uitjanktopic of een nuchtere ervarings-uitwisseling is.
Gelukkig is het maar een kleine minderheid, maar ik ben er een beetje klaar mee.
Maar goed, dit topic is niet geschikt voor een verdere discussie daarover en mijn opmerking aan Puck en Genista moet je ook niet te zwaar opvatten.
Dorry1
18-05-2011 om 16:51
Brabantse delegatie meldt zich
Ja, een Brabo-mobiele is wel handig. Ik meld me bij deze aan!
Dorry
IngridT
18-05-2011 om 18:18
Aaah.....
Natuur leek me nou juist zo gezellig. En zo rodebeukig. En weer eens iets anders. En het kletst zo lekker bij als je gewoon buiten loopt in de frisse lucht, zonder horden zaterdagwinkelpubliek.
Ingrid (bang voor YJ fans cobi!? Hahaha! We hebben niet allemaal zo'n goed geheugen als jij!)
dirksmama
18-05-2011 om 18:51
Heee fladder!
Breiwerkje meenemen?
Zit je nou al op Ravelry (ik zit er doodgewoon als Dirksmama, maar heb er nog niet veel gepost).
dirksmama
18-05-2011 om 18:53
Natuur
Ik vind een natuurwandeling trouwens wel leuker hoor. Is er geen groot stadspark of zo, zodat we in elk geval bomen zien zonder winkels?