Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-02-2011 om 22:58
Vandaag had ik een lekker dagje sauna samen met een vriendin. Heerlijk bijkletsen en ontspannen. In de sauna was ook een gezin met 2 kinderen van een jaar of 8 en 10, denk ik ongeveer. Heel voorbeeldige kinderen die duidelijk vaker in de sauna komen.
Nu heeft mijn vriendin een zoon van 9 die ook graag eens mee wil en mijn dochter van 9 wil ook wel. Mijn vriendin stelde dus voor een keer met z'n vieren te gaan. Aan de ene kant lijkt het me best leuk, maar aan de andere kant...van bijkletsen en relaxen komt dan veel minder terecht denk ik.
Gaan jullie wel eens naar de sauna met de kinderen? Hoe oud zijn ze en hoe gaat dat dan? Ik vrees nog het meeste voor 'rare opmerkingen' die Tangodochter weleens zou kunnen maken, zoals: die meneer heeft een grote p.....
09-02-2011 om 22:31
Ja maar, slimme brunette
In zo'n zwembad-sauna moet je dan vaak gewoon je badpak aanhouden en dat vind ik dan weer echt niets hoor.
09-02-2011 om 23:33
Zeker met cultuur te maken
Hier in Scotland geen andere sauna te bekennen dan in zwembaden en hotels, maar inderdaad, niet in je blootje.