Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Nasha 1st

Nasha 1st

15-03-2009 om 20:02

Kinderen in de keuken bij het koken...

Naar aanleiding van het artikel op de OOLpagina over de brandwonden....tja, noem mij ouderwets of een muts, maar inderdaad, ik parkeer mijn kinderen voor de tv tijdens het koken en wil ze niet in de keuken uit veiligheidsoverwegingen.....ben ik daar dan de enige in??? Juist dan is bij ons thuis bij uitstek het tv-uurtje zeg maar.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Let inderdaad op die vermogens, tihama

Tot mijn grote vreugde hebben wij namelijk wel gas Ik sudder in een grote gietijzeren pan, maar ik heb er echt een sudderpitje bij nodig, omdat het met de grotere achterste pitten gewoon geen sudderen meer is. En met stoofpeertjes heb ik er zelfs een vlamverdeler bij nodig, anders gaat het nog te hard.

Infraroodkoken (?)

Ik kook ook op flessengas. Sinds eergisteren ben ik bovendien in het bezit van een Boretti buitenkeuken. Cadeautje... Ook flessengas, maar hij doet ook infrarood koken. Nou ja! Denk je dat je alles gehad hebt.
Ik moet weer op kookles geloof ik.
Groet,
Miriam Lavell (gaat straks kijken of je ook brood kunt bakken in een Boretti buitenkeuken)

Prachtig bruin!

Mijn broodje. Het mooiste broodje ooit.
Tjonge, ik denk dat ik maar warme buitenbakker word.
Groet,
Miriam Lavell

Sancy

Sancy

22-03-2009 om 20:32

Ohhh miriam!

klinkt heerlijk (ook de locatie). Maar ik had niet gedacht dat ik uit jouw toetsenbord de constructie "doet + infinitief" zou lezen.

Functioneel doet + infinitief

Sancy:"Maar ik had niet gedacht dat ik uit jouw toetsenbord de constructie "doet + infinitief" zou lezen. "
Ah jawel. Dat doe ik altijd als ik een apparaatmachine beschrijf waarvan ik niet snap wat ie werkelijk doet En ik snap het nog steeds niet, maar tjonge jonge wat een mooi broodje!
Groet,
Miriam Lavell

margje van dijk

margje van dijk

22-03-2009 om 21:57

Wanneer mag ik komen lunchen?

Ik wil dat wel eens van dichtbij zien, Miriam in een Boretti-buitenkeuken die een broodje doet bruin bakken.

Margje

Daar komen we op terug

Ja maar.... dan moet ik eerst uitvinden wat dat ding nu precies gedaan heeft zodat ik zeker weet dat het nog een keer lukt, begrijp u wel. Want wat is dat nou, dat infrarood koken? Is het wel een werkwoord, of is het reclamefantasie, net als molkron (een mooi woord voor reuzel) of ASD (de afkorting van Amsterdam als interessantdoenerijtje in een wasmiddel)?
En dan is er nog dat andere kleine dingetje en dat is dat wij vanaf morgen afgesloten zijn van de wereld wegens werken aan de weg. Wanneer dat precies wordt opgeheven, weten we nog niet. Nou ja, heb ik tenminste even om het brood bakken te oefenen.
Groet,
Miriam Lavell

margje van dijk

margje van dijk

22-03-2009 om 22:11

O ja,

een broodje komen in april of mei vind ik ook hélemaal niet erg hoor.

Infrarood koken, "I can't begin to imagine" wat dat is.

Maar ik vertrouw erop dat je het over een paar maanden allemaal onder de knie hebt, okee? Dan hoor ik het wel

Margje

margje van dijk

margje van dijk

22-03-2009 om 22:12

Oeps

komen eten, bedoelde ik.

En de titel 'o ja' sloeg natuurlijk op het infrarood.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.