Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-01-2014 om 22:01

Ik mis zoveel mensen

Ik mis zoveel namen hier nadat we een modern forum hebben. Bijv. Manda en Tinus. Zijn zij nou echt weg of gebruiken zij een nieuwe nick?

Genista

O, leuk dat je er nog bent, alleen jammer dat ik je onder je nieuwe nick niet herken. Ik weet ook eigenlijk niks van je, hoeveel kinderen in welke leeftijdscategorie je hebt bijvoorbeeld, alleen dat je Chamelle een grappige meisjesnaam vindt.

skik

Ely

Ely

25-01-2014 om 23:38

Bonus bij ziekmelden (lekkerrr ot)

Ook voor een bedrijf gewerkt waar een financiële prikkel was gehangen aan niet-ziek zijn. Alleen dan omgekeerd; ziek zijn kostte je salaris. Was 1 collega die dus nooit ziek was maar dan opeens een weekje thuiswerkte. Alleen was ze dan telefonisch wel amper bereikbaar en kon niemand echt een spoor van haar productiviteit vinden.

Monique D*

Monique D*

26-01-2014 om 17:25

O.T.: thuiswerken en geen spoor van productiviteit

Een collega bij ons op het bedrijf deed precies hetzelfde. Productiviteit was bijna nihil. Het gevolg was dat zijn hij Dag kon zeggen tegen zijn baan.

Katniss

Katniss

26-01-2014 om 17:28

Mwah

Als ik me niet zo lekker voel werk ik ook liever thuis dan dat ik me ziekmeld. En mijn productiviteit ligt dan inderdaad wat lager, maar je kunt je niet deeltijdziekmelden. Ik zie er het kwaad niet zo van in als je de rest van het jaar wel helemaal goed functioneert.

Ely

Ely

26-01-2014 om 19:36

Minder productiviteit

Vind ik een zeer grijs gebied . Maar in mijn voorbeeld had de dame een functie die stond of viel met bereikbaarheid en communicatie. Daar draaide haar baan gewoon om. Maar goed, ze is ontslagen. Maar dat had meer te maken met het feit dat áls ze op kantoor was ze nogal eens ruzie maakte.... ook met het hogere management. Toen was er op een gegeven moment "minder draagvlak" voor haar functie...

Haha Skik!

Grappig dat je iemand mist van wie je eigenlijk heel weinig weet Maar dat is wederzijds, moet ik toegeven. Als je er niet bent, mis ik je, maar hoeveel kinderen en hoe oud enz, dat weet ik dus ook niet van je...

primavera zie ik ook niet meer

"Grappig dat je iemand mist van wie je eigenlijk heel weinig weet Maar dat is wederzijds, moet ik toegeven. Als je er niet bent, mis ik je, maar hoeveel kinderen en hoe oud enz, dat weet ik dus ook niet van je..."
Dat heb ik bij veel forumers. Sommigen vertellen weinig over hun persoonlijke situatie, maar dan mis je een bepaalde stijl, inbreng, zoiets.

rosa

rosa

31-01-2014 om 17:39

Toevallig

Ik verveel me achter de pc, kijk bij mn 'favorieten' en zie ouders online staan. Jee, ik was al een hele tijd niet meer geweest na jarenlang echt iedere dag even alles dooogekeken te hebben. Ik haak af bij dit forum, ik mis inderdaad allerlei mensen of als ze er zijn vind ik ze niet. Mijn kinderen zijn inmiddels ook al groot dus voor het opvoedwerk gebruik ik het nauwelijks meer, maar wat heb ik de afgelopen jaren vaak geroepen 'op mijn forum zeggen ze' enz.
Jammer, maar het zij zo. Ik kom vast nog wel eens even langs, maar de band is weg.

Evanlyn

Evanlyn

02-02-2014 om 00:59

volwassen kinderen

Dat lijkt me inderdaad een prima reden om te stoppen, hoe gezellig het ook is. En dan doet het er niet zoveel toe wie hier nu wel of niet rondwaren, denk ik. Maar niet getreurd, er zijn altijd wel weer nieuwe mensen die goede raad kunnen gebruiken.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-02-2014 om 21:47

Getriggerd door een ander draadje

Vraag ik me nu af waar Guinevere gebleven is...

Primavera

Primavera

12-02-2014 om 12:59

Ben er nog

Ik ben er nog, maar inderdaad niet veel meer aanwezig. Kinderen worden ouder, ik ben meer uit huis en mis de app, waarmee ik soms nog even snel de berichtjes bekeek.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

12-02-2014 om 14:16

Welkom terug Primavera

Je werd gemist.... Ik hoop toch dat je af en toe nog wel reacties die klinken als een klok blijft schrijven. Zoals in dat andere draadje...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.