Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoeveel vrije tijd heb jij? En je man?

Vrije tijd is tijd die je helemaal zelf mag invullen, dus zonder de zorg voor kinderen, of andere taken zoals werk, het huishouden en mantelzorg. 

En je man? (de vader van je kinderen) 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-08-2021 om 19:07

Julali schreef op 06-08-2021 om 19:06:

[..]

En je blijft werken voor zo'n werkgever, omdat? Er is een schreeuwend tekort in de zorg, dus je hebt een goede (onderhandeling) positie.

Nee hoor echt die onderhandeling positie is er niet in de zorg. Salarissen staan vast. 

Julali schreef op 06-08-2021 om 19:03:

[..]

Als iemand je vervolgens probeert te vertellen dat het niet zo werkt, dan kun je dit ook aannemen, ipv als buitenstaander jouw ideeën op die ander te projecteren.

Zo, en kijk nu eens in deze spiegel, want dat is juist wat heel veel anderen jou hier op dit forum al tig keer adviseren.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-08-2021 om 19:11

Julali schreef op 06-08-2021 om 19:06:

[..]

En je blijft werken voor zo'n werkgever, omdat? Er is een schreeuwend tekort in de zorg, dus je hebt een goede (onderhandeling) positie.

Ik kan die jongens toch niet zomaar verlaten. Ik heb hun diepste ziel en verlangens gezien. Mee gehuild bij wijze van spreken. De mensen waar ik mee werk die waren voordat ze bij ons kwamen mensen die volledig mee draaien in de maatschappij. Door een ongeluk of tumor hebben ze een vreselijk pech opgelopen in het leven. 

Leuk onderwerp voor een topic.

Ennn.... dat was het ook meteen. 

Julali

Julali

06-08-2021 om 19:14 Topicstarter

Nose schreef op 06-08-2021 om 19:07:

[..]

Nee hoor echt die onderhandeling positie is er niet in de zorg. Salarissen staan vast.

Het gaat niet om je salaris, maar over de arbeidsomstandigheden. Je hebt recht op een half uur als je langer dan 5,5 uur op een dag werkt. 

Julali schreef op 06-08-2021 om 19:14:

[..]

Het gaat niet om je salaris, maar over de arbeidsomstandigheden. Je hebt recht op een half uur als je langer dan 5,5 uur op een dag werkt.

Alsjeblieft zeg. Heb je het nu nóg niet begrepen?

Julali

Julali

06-08-2021 om 19:15 Topicstarter

Nose schreef op 06-08-2021 om 19:11:

[..]

Ik kan die jongens toch niet zomaar verlaten. Ik heb hun diepste ziel en verlangens gezien. Mee gehuild bij wijze van spreken. De mensen waar ik mee werk die waren voordat ze bij ons kwamen mensen die volledig mee draaien in de maatschappij. Door een ongeluk of tumor hebben ze een vreselijk pech opgelopen in het leven.

Het lijkt me dat je beter voor hen kan zorgen als je af en toe pauze hebt. Juist als je voor anderen zorgt moet je goed voor jezelf zorgen, anders hou je het op de lange termijn niet vol. Dat zou jouw werkgever ook moeten weten. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-08-2021 om 19:17

Julali schreef op 06-08-2021 om 19:14:

[..]

Het gaat niet om je salaris, maar over de arbeidsomstandigheden. Je hebt recht op een half uur als je langer dan 5,5 uur op een dag werkt.

Ik heb voor Ggz gewerkt, ziekenhuis, gehandicaptenzorg. Geloof me het is vrijwel overal hetzelfde. Ga eens kijken dan zul je het zien. Stel dat jouw man daar ligt of je kind en ze hebben hulp nodig. Nee sorry ik heb nu pauze, blijft u maar even liggen in uw drol. Of als een katheter niet meer goed zit waardoor urine niet weg kan en mensen buikkramp hebben....het werkt zo niet. 

Julali schreef op 06-08-2021 om 19:15:

[..]

Het lijkt me dat je beter voor hen kan zorgen als je af en toe pauze hebt. Juist als je voor anderen zorgt moet je goed voor jezelf zorgen, anders hou je het op de lange termijn niet vol. Dat zou jouw werkgever ook moeten weten.

In een ideale wereld wel ja. Maar de realiteit is anders. Doe je nu expres zo of waar ben je nu op uit?

Nose schreef op 06-08-2021 om 19:17:

[..]

Ik heb voor Ggz gewerkt, ziekenhuis, gehandicaptenzorg. Geloof me het is vrijwel overal hetzelfde. Ga eens kijken dan zul je het zien. Stel dat jouw man daar ligt of je kind en ze hebben hulp nodig. Nee sorry ik heb nu pauze, blijft u maar even liggen in uw drol. Of als een katheter niet meer goed zit waardoor urine niet weg kan en mensen buikkramp hebben....het werkt zo niet.

Ik geloof niet meer dat deze TO een serieuze gesprekspartner is. Het begint ergens anders op te lijken.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-08-2021 om 19:19

Herfstappeltaart schreef op 06-08-2021 om 19:18:

[..]

Ik geloof niet meer dat deze TO een serieuze gesprekspartner is. Het begint ergens anders op te lijken.

Ik denk het ook. Kansloos. 

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

06-08-2021 om 19:20

Laten we zeggen dat het regent in Noorwegen 

Julali

Julali

06-08-2021 om 19:22 Topicstarter

Nose schreef op 06-08-2021 om 19:17:

[..]

Ik heb voor Ggz gewerkt, ziekenhuis, gehandicaptenzorg. Geloof me het is vrijwel overal hetzelfde. Ga eens kijken dan zul je het zien. Stel dat jouw man daar ligt of je kind en ze hebben hulp nodig. Nee sorry ik heb nu pauze, blijft u maar even liggen in uw drol. Of als een katheter niet meer goed zit waardoor urine niet weg kan en mensen buikkramp hebben....het werkt zo niet.

Ik heb zelf in het ziekenhuis gelegen en dit werd me inderdaad verteld. De verplegers hadden pauze en dan moest je inderdaad even wachten. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-08-2021 om 19:22

Julali schreef op 06-08-2021 om 19:22:

[..]

Ik heb zelf in het ziekenhuis gelegen en dit werd me inderdaad verteld. De verplegers hadden pauze en dan moest je inderdaad even wachten.

Ja maar jij bent niet gehandicapt. 

Julali

Julali

06-08-2021 om 19:24 Topicstarter

Ik snap dan wel beter waarom je in de zorg alleen pt kan werken in van die korte diensten. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.