Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoeveel geld ben jij kwijt aan je kinderen?

De topictitel zegt het al: Hoeveel geld ben jij kwijt aan je kinderen? We kwamen er op in een ander topic, dus misschien is het leuk om het gesprek hier voort te zetten.


Pistache schreef op 03-08-2022 om 08:58:

[..]

Ja dus?

Dat het niet realistisch is wat jij zegt dat je gedaan hebt op een dag.  > 50 berichten posten op het forum, 4 uur met je kinderen naar een pretpark waar je dus die 15.000 stappen hebt gelopen, voor attracties in de rij hebt gestaan, het kan gewoon niet.  Rond de klok van 20.00 liggen de kinderen dan al op bed want ze waren moe.

Ik denk eerder hun moeder helemaal beu. Een moeder met een telefoon aan haar hand geplakt tijdens een dagje pretpark daar is toch niks aan!

Herfstappeltaart schreef op 03-08-2022 om 08:26:

Ik krijg toch zo'n enorm déja-vu van dit topic

Super Mom Returns 

Hopelijk alleen in haar eigen topic

Pistache

Pistache

03-08-2022 om 09:21 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 03-08-2022 om 09:07:

[..]

Maar die mensen hebben waarschijnlijk geen FIRE droom en maken optimaal gebruik van het systeem, genoeg tijd voor de kinders, geen lange dagen op je werk en heel redelijk verdienen.

Wij werken sinds de geboorte van onze oudste allebei 4 dagen, dus we hebben altijd genoeg tijd gehad voor onze kinderen en maken geen lange dagen. 

We ontbijten en eten 's avonds vrijwel altijd  met onze kinderen en 4 van de 7 dagen is tenminste een van ons de hele dag thuis.


Tuinfluiter schreef op 03-08-2022 om 09:19:

[..]

Super Mom Returns

Hopelijk alleen in haar eigen topic

Nope. Ook in andere topics, waar singles bijvoorbeed geen last hebben van inflatie - want ze hebben toch geen hoge kosten 



Pistache

Pistache

03-08-2022 om 09:23 Topicstarter

Bakblik schreef op 03-08-2022 om 09:10:

[..]

Dat het niet realistisch is wat jij zegt dat je gedaan hebt op een dag. > 50 berichten posten op het forum, 4 uur met je kinderen naar een pretpark waar je dus die 15.000 stappen hebt gelopen, voor attracties in de rij hebt gestaan, het kan gewoon niet. Rond de klok van 20.00 liggen de kinderen dan al op bed want ze waren moe.

Ik denk eerder hun moeder helemaal beu. Een moeder met een telefoon aan haar hand geplakt tijdens een dagje pretpark daar is toch niks aan!

In die uren in het pretpark had ik mijn telefoon niet eens mee, dus je kan niet verder af zitten van de werkelijkheid. In 4 uur kun je gemakkelijk die stappen maken, we waren in een actief park met weinig rijen (buitenland).

Wat een zuigtopic is dit geworden. Ik zou er mijn dagje pretpark niet door laten vergallen, met of zonder meegebrachte bammetjes.

Battle-Royale schreef op 03-08-2022 om 08:27:

[..]

Nu pas ja?

Nee hoor niet nu pas.

Pistache schreef op 03-08-2022 om 09:23:

[..]

In die uren in het pretpark had ik mijn telefoon niet eens mee, dus je kan niet verder af zitten van de werkelijkheid. In 4 uur kun je gemakkelijk die stappen maken, we waren in een actief park met weinig rijen (buitenland).

Phantasieland? Dat ligt op de lichtblauwe wolk naast je eigen roze wolk of zo.

Ik hoop zo dat jou kinderen ( als je ze echt hebt) draken van pubers worden.  Dat ze flink tegen jou en je perfecte leven aan gaan schoppen en flink uit de bocht vliegen.  Dat zij je gaan laten zien dat dit perfecte leven niet vol te houden is. 

Pistache

Pistache

03-08-2022 om 09:30 Topicstarter

Renmuis schreef op 03-08-2022 om 09:24:

Wat een zuigtopic is dit geworden. Ik zou er mijn dagje pretpark niet door laten vergallen, met of zonder meegebrachte bammetjes.

Zeg dat. Ik heb dat ook niet gedaan hoor, ik kan dit soort dingen goed relativeren. Er zit vaak jaloezie/afgunst achter en het zegt vooral veel over de mensen zelf hoe ze reageren. 

Renmuis schreef op 03-08-2022 om 09:24:

Wat een zuigtopic is dit geworden. Ik zou er mijn dagje pretpark niet door laten vergallen, met of zonder meegebrachte bammetjes.

Nu, behalve to, iedereen door heeft dat dit in de verste verte niet meer serieus te noemen is kunnen we dat er best van maken toch?  To doet gezellig mee dus waarom niet.  Blijven andere serieuze topics misschien verschoond van de belerende uitspraken van to, omdat ze al jaar aandacht nodig heeft om haar FIRE droom hier te verdedigen. 

Pistache

Pistache

03-08-2022 om 09:34 Topicstarter

Interessant hoeveel reacties FIRE oproept. Nooit geweten dat mensen daar zo allergisch voor zijn en allerlei bijzondere associaties bij hebben. Dat vind ik zo mooi aan een forum als dit, dat iedereen eerlijk zegt wat hij ergens van vindt, dat heb je irl minder.

Pistache schreef op 03-08-2022 om 09:30:

[..]

Zeg dat. Ik heb dat ook niet gedaan hoor, ik kan dit soort dingen goed relativeren. Er zit vaak jaloezie/afgunst achter en het zegt vooral veel over de mensen zelf hoe ze reageren.

Jaloers op jou?  Nou echt niet droom jij lekker verder. Ik ga douchen. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

03-08-2022 om 09:37

Pistache schreef op 03-08-2022 om 09:34:

Interessant hoeveel reacties FIRE oproept. Nooit geweten dat mensen daar zo allergisch voor zijn en allerlei bijzondere associaties bij hebben. Dat vind ik zo mooi aan een forum als dit, dat iedereen eerlijk zegt wat hij ergens van vindt, dat heb je irl minder.

Jaloers waarop? 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

03-08-2022 om 09:38

Pistache schreef op 03-08-2022 om 09:34:

Interessant hoeveel reacties FIRE oproept. Nooit geweten dat mensen daar zo allergisch voor zijn en allerlei bijzondere associaties bij hebben. Dat vind ik zo mooi aan een forum als dit, dat iedereen eerlijk zegt wat hij ergens van vindt, dat heb je irl minder.

Is dit inmiddels de grote pistacheshow geworden of gaat het nog over wat men aan de kinders uitgeeft? 

Battle-Royale schreef op 03-08-2022 om 09:38:

[..]

Is dit inmiddels de grote pistacheshow geworden of gaat het nog over wat men aan de kinders uitgeeft?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.