Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Clementine

Clementine

16-02-2011 om 16:38

Help, tips gevraagd, hoe krijg je iemand de deur uit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosase

Rosase

28-02-2011 om 09:16

Tink en maman

@ Tink: Ik heb het dan over de situatie dat je ekaar al goed kent en de kinderen groot genoeg zijn om de boodschap over te brengen.

Als de vrienden van mijn oudste (12) opgehaald worden, vertrouw ik er echt wel op dat hij kan inschatten of het kind met de juiste ouder is meegegaan en dat het kind zelf kan inschatten of het al zijn spullen meeheeft. En als ik nog iets bijzonders te melden heb, kan dat ook op een ander tijdstip. Daar hoeft wat mij betreft dus niet speciaal voor aangebeld te worden. Ik heb het hier dus niet over kleuters, dan is het een heel ander verhaal.

@maman: dat is wel heel erg apart. Ik heb een beetje het idee dat jij ingezet wordt als makkelijk in te zetten en gratis oppas. Triest voor dat meisje.

Bedankt

'' Bedankt voor het spelen''
Dat heb ik mijn kids nooit laten zeggen.

Zelf wel eens gezegd; Bedankt he!
Meestal gewoon Dag zeggen.

(wat irritant dat je op dit forum een titel moet invullen, nog nooit meegemaakt).

Puck

Puck

02-03-2011 om 09:55

Katie (o.t.)

Katie: "(wat irritant dat je op dit forum een titel moet invullen, nog nooit meegemaakt). "
Huh? wat is er irritant. Lijkt me toch normaal dat je een titel boven een reactie zet?
En als het je eerste keer hier op het forum is: welkom dan.

Valkyre

Valkyre

02-03-2011 om 23:59

Of heu, katie (volledig ot)

.. dat kan ook. Wie zegt dat toch steeds, heu? Doet me denken aan m'n jeugd in de Achterhoek

Valkyre

Valkyre

03-03-2011 om 21:37

Heu pelle

Wat zegt je huisarts ervan? Alzheimer?

Joke

Joke

10-03-2011 om 16:50

Bergkristal

Ik heb ooit eens van iemand gehoord dat mensen die een negatieve invloed op je hebben (dus ook mensen die te lang naar jouw zin blijven hangen) snel vertrekken wanneer je een stuk bergkristal op tafel hebt staan (ziet er nog leuk uit ook ). Mijn moeder heeft de proef op de som genomen en het werkt...
Succes!
Enne, anders is een assertiviteitscursus misschien iets voor jou?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.