Plien
29-06-2009 om 19:41
Epd - vervolgdraadje
Hoi, hoe staat de vlag er bij jullie inmiddels bij? Ik kreeg vandaag weer een mailtje waar me de sokken bij afzakten...
Paar weken terug heb ik per mail én per post opnieuw kopieën van ID's opgestuurd van Plienman en 3 Plienkids. Vierde Plienkind heeft er nog geen, maar aangezien we maanden geleden al een keer een uittreksel GBA opgestuurd hadden (aangetekend) hebben we voor dat kind deze keer volstaan met kopiën van het geboortebewijs.
Lees en huiver, dit kwam vandaag per mail...
Geachte mevrouw Plien,
Wij hebben van u een e-mail ontvangen met betrekking tot het landelijk EPD. Hierin geeft u aan dat u bij de bezwaren van uw gezinsleden kopieën van identiteitsbewijzen en een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie (GBA) heeft meegestuurd.
Wij hebben voor u uitgezocht wat de status van verwerking van de bezwaren van u en uw gezin is. Alle bezwaarformulieren en het uittreksel uit de GBA zijn in goede orde ontvangen. Wij hebben echter geen kopie van de identiteitsbewijzen van u en uw echtgenoot aangetroffen, ook niet als bijlage waarnaar u in uw e-mail verwijst. Om de bezwaren van u en uw gezin te kunnen verwerken, is het noodzakelijk dat u ons deze doet toekomen.
U kunt de kopie van de identiteitsbewijzen opsturen met de retourenvelop. U kunt het ook inscannen en als PDF of JPEG via de volgende URL naar het Informatiepunt sturen: www.infoEPD.nl/opladen. Met dit formulier kunt u uw documenten elektronisch versturen.
Uw document kan alleen worden verwerkt als deze goed leesbaar is. Bij een modern rijbewijs (formaat bankpas) is een kopie nodig van zowel voor- als achterkant. Controleert u dus voor het opladen uw document op leesbaarheid en volledigheid. Na ontvangst van uw documenten zullen wij zo snel mogelijk tot verwerking overgaan en ontvangt u per post terugkoppeling
Indien u vragen heeft over deze reactie, vernemen wij dat graag van u onder vermelding van het referentienummer.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
R.S. de Back,
Informatiepunt BSN in de zorg en landelijk EPD
Antwoordnummer 10600
2501 WB Den Haag
Puck2
05-08-2009 om 11:29
Lijkt erop dat het goed gaat
Wij kregen al de papieren binnen waarbij je de kosten van het uittreksel kunnen verhalen voor de kinderen waarvoor wij bezwaar hebben gemaakt. En we hoeven niet eens de kassabonnetjes en andere bewijsstukken op te sturen. Zijn ze er dan toch achter dat al die extra toegevoegde papieren extra rompslomp zijn en kwijt raken? Ben heel benieuwd wanneer het geld op mijn rekening staat.
Plien
10-08-2009 om 23:15
Dit geloof je niet
Zaterdagmiddag 4 brieven bij de post: de bezwaren van alle vier, ja u leest het goed ALLE VIER onze kinderen zijn goedgekeurd!!
JUICHKREET
Nu wij zelf nog
Ik ga meneer/mevrouw De Back even een mailtje sturen met mijn hartelijke dank. Die man/vrouw heeft geen idéé
Plien
12-08-2009 om 00:11
En dit geloof je ook niet
Want vandaag zat bij de post de brief waarmee wij 15 euro kunnen declareren voor gemaakte onkosten.
Sjonge, we liggen opeens bovenop het stapeltje geloof ik
(Als ze binnenkort per ongeluk nóg 3 van die declaratieformulieren sturen, ben ik echt niet te beroerd om die ook allemaal even in te vullen...
Sancy
12-08-2009 om 09:45
Welja
Het zal de wet van de remmende voorsprong zijn... ik had alle bevestigingen binnen in april, maar heb nog geen enkel declaratieformulier ontvangen. Misschien omdat ik niet meer in het bestand sta, op eigen verzoek?
Plien
16-08-2009 om 10:13
Feestje!
Nog meer EPD-post en kijk aan: ook Plienman en ik zijn goedgekeurd!!!
Ik doe een rondedansje, wie doet er mee?
Agnet
16-08-2009 om 13:44
doe mee met je rondedansje want ik heb de 15 euro op mijn rekening gestort gekregen. En dat is nog niet alles, nee, ik kreeg een tweede declaratieformulier opgestuurd! Natuurlijk ben ik niet te beroerd dat weer in te vullen, het hele gedoe heeft me genoeg frustratie opgeleverd. We gaan vanmiddag lekker met zijn allen in de ijszaak een heel groot ijsje eten van ons EPD-geld!
M Lavell
17-08-2009 om 17:17
Nog een feestje!
Bits of Freedom komt terug! http://www.bof.nl/
Hou het in de gaten.
Groet,
Miriam Lavell
Temet
19-08-2009 om 13:06
Column
Een mooie column van Rob Wijnberg in NRC Next naar aanleiding van de 'veilig internet' campagne (waarvoor het woord 'gotspe' nog vleiend is).
zie hier:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2009/08/18/veiliginternettennl/
groeten,
Temet
Massi Nissa
19-08-2009 om 17:39
Leuke column
Alleen jammer van de fout geciteerde uitdrukking. Het is 'to add insult to injury'.
Groetjes
Massi
dc
20-08-2009 om 07:49
Nou
als je de uitdrukking googlet vindt je aardig wat hits hoor. Dus mij lijkt het meer een nieuwe uitdrukking in opkomst.
erg leuke column inderdaad.
Plien
20-08-2009 om 15:47
Prima column
En volgens mij heeft hij die uitdrukking hier gewoon expres zo gebruikt.