Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

En welke namen hebben het niet gehaald?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mama_Lynn

Mama_Lynn

02-05-2012 om 09:08

Hier

is het niet geworden bij de eerste Jesse (want het werd een meisje). Bij de tweede werd het ook geen Jesse (teveel lijkend op de meisjesnaam). Het werd ook geen lukas. Voor de 2e hadden we als meisjesnaam Charlotte. Verder is het niet geworden: Merel (vond man heel erg mooi, maar ik heel erg niet). Er zijn nog heel veel andere namen de revue gepasseerd, we vonden het erg moeilijk om op 1 lijn te komen

Lynn

ps off topic: Marije, wat spannend. Gaat het goed met je? Weet je al wat het wordt! Ben heeeel benieuwd! De mannetjes worden al weer groot he, gaat het goed met em? Wat leuk om te lezen dat je trouwens bijna een naam had gekozen die lijkt op die van onze zoon haha!

Ilva

Ilva

02-05-2012 om 09:26

Hier

Wij hebben 3 jongens en de meisjenamen waren:
Laura (tweede naam vergeten)
Maaike Marije
Bij de derde hadden we als meisjenaam ook Maaike Marije maar ook nog een derde naam erbij want 2e zoon heeft ook MM als initialen. Ik vond Jasmijn wel leuk maar manlief wat minder. Maar toen zagen we op de echo dat het weer een jongen werd dus over de derde naam niet meer nagedacht.

Voor jongens vond ik Nigel en Joshua altijd heel leuk maar dat vond mijn man helemaal niets.

Jongste heeft nu wel een vriendje die Nigel heet. Nog steeds een prachtige naam.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

02-05-2012 om 10:23

Marije123

O wat spannend! Laat je even weten hoe het ging? Heel veel succes en geluk alvast!

stroopkoek

stroopkoek

03-05-2012 om 14:12

Hier

werd het geen kevin, collin en geen dilan.
Puur omdat het allemaal meisjes werden.
(ja elke zwangerschap een andere jongens naam)

En dan de namen die op mijn lijstjes stonden: Bregje, frouwkje, joy, finn, sanne, nienke, brent, seb, puck, sam
Maar exman vond dit allemaal niet mooi..

Hier

werd de jongen geen Yaïr (mijn idee) of Gabriël (idee man, maar hij wou dat de roepnaam dan Gabi werd, yuck),

Meisjes: geen Noa, Dalia (gelukkig maar), Ayelet, Yaël of Isabel (is wel tweede naam van dochter geworden).

En hier

geen jongens dus wat overbleef:
(Se)Bastiaan, Jorik, Quinten

Ben wel blij dat het geen Quinten is geworden, vind de naam nu helemaal niet mooi meer

voor meisjes:
Roosmarijn, Silke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.