Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Een huis vol

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

15-01-2012 om 12:43

Karin nogmaals

Je hoeft niet minder groente te kopen als je op aanbiedingen let. Pasta is spotgoedkoop van het euroshopper merk, te koop bij AH. Meer onderin het schap zoeken!

Boodschappen

"Maar jullie geven voor een gezin met 2 kinderen dus veel minder uit dan ik?"

Wij geven minder uit aan bnoodschappen dan jij en hebben vier kinderen. Lidl, Euroshopper en twee broden voor drie euro. Het zou nog goedkoper kunnen maar we kopen bepaalde dingen wat duurder zoals biologische producten of vegavlees. We hebben elke week vier volle fruitschalen en eten dagelijks verse groente. Ik wil geen inferieure bagger eten, maar voor veel producten kan je een kwalitatief vergelijkbaar goedkoper alternatief vinden. Even door de knietjes!

skik

liora

liora

15-01-2012 om 14:08

Lol p

Het Surinaamse gezin woont in en Haag, niet in Almere!

jullie hebben gelijk, met euroshopperproducten is het veel goedkoper.Ik zal maar eens kritischer gaan inkopen.

Karin*

"Ik zal maar eens kritischer gaan inkopen." Van mij mag je zoveel geld uitgeven aan boodschappen als je wil hoor, mijn reactie was maar om te illustreren dat het makkelijk met minder kan bij een groter gezin.

skik

Primavera

Primavera

15-01-2012 om 18:09

Lol, mirreke, over sport

Ik zag mezelf ook niet iedere zaterdag naar een wedstrijd rijden vanwege competitiesport en dus bleven ze als sport op de zwemclub nadat ze daar hadden leren zwemmen. Tja en dat werd toen wel een wedstrijdsport en nu zitten we dus wel 2 a 3 keer in de maand zaterdags aan een wedstrijd vast en erger nog iedere doordeweekse dag moeten ze naar het zwembad gebracht worden omdat de weg er naar toe te ver en bovendien te gevaarlijk om te fietsen.
En nu zit ik dus helemaal zenuwachtig te stressen tot het telefoontje van mijn man komt om te vertellen hoe de wedstrijden van vandaag gegaan zijn.
Groeten Primavera

Fiorucci

Fiorucci

15-01-2012 om 18:29

Karin

Oh maar dat mag je helemaal zelf weten hoor, maar wij hebben hier drie pubers en heel vaak vrienden die meeeten, dus dan gaat het hard..)

liora

liora

15-01-2012 om 18:32

P dat weet ik wel

Waarschijnlijk omdat je een Sutinaams gezin zag in een nieuwbouwwijk? Geen kritiek hoor maar ik vind het niet echt een raadsel.

mirreke

mirreke

16-01-2012 om 08:48

Grijns, primavera

Ja, als t balletje zo rolt, uiteindelijk groei je dan wel erin mee...
Hier iets vergelijkbaars maar dan met creatieve dingen en gelukkig via school. In plaats van sport hebben wij creatieve uitingen altijd nogal gestimuleerd. Beide oudste kinderen zitten nu in een plusklas en blijken nogal getalenteerd te zijn. Langzamerhand vergt dat ook steeds meer (tijds)investeringen van ons en dat doe je dan ook graag. Maar toch is de grens voor mij wel of het voor mij behapbaar blijft en anders moeten ze het anders zien te regelen. De 2 jongsten (1 ervan met autisme) en ikzelf zijn er ook nog...

mirjam

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.