Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Baby's, vrijen en... een grumpy man


BlueHeart schreef op 02-08-2021 om 12:02:

maar waarom geil je hem dan de hele dag op?

wat dacht je van dat ze er gewoon zelf zin zin heeft? zoals jij het stelt is de vrouw verantwoordelijk voor de mannelijke seksuele beleving. Dat is nogal oldskool, jaren zestig vorige eeuw

Koud schreef op 02-08-2021 om 13:54:

[..]

Hoog tijd dat jij een cursus tantra gaat doen. Mannen die persé een vrouw nodig hebben om hun behoefte te vervullen hebben te vaak moeite met de grens en waardigheid van vrouwen.

psies

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

02-08-2021 om 14:35

Infobericht: Eerder hebben wij dit topic gesloten ivm trollen, maar nu weer opengezet voor eventuele verdere discussie mbt het onderwerp en de behoefte daaraan.





Lexus schreef op 02-08-2021 om 14:22:

[..]

wat dacht je van dat ze er gewoon zelf zin zin heeft? zoals jij het stelt is de vrouw verantwoordelijk voor de mannelijke seksuele beleving. Dat is nogal oldskool, jaren zestig vorige eeuw

Idd. Ze heeft zelf zin in seks en baalt er net zo hard van als het wordt onderbroken. Alleen gaat ze niet dreinen als een verwende peuter als ze vervolgens niet krijgt wat ze wil. 

Dat soort teksten vind ik trouwens een ongelooflijke afknapper als een man daarmee komt, dan heb ik accuut geen zin meer. 

Desire schreef op 02-08-2021 om 13:27:

[..]

Want? Jezelf helpen of wachten tot de volgende dag is qua zere ballen onhoudbaar?

En zij zou dat leuk vinden als hij elke avond zich even afmopt en daarna gaat slapen?

A12345 schreef op 02-08-2021 om 19:10:

[..]

En zij zou dat leuk vinden als hij elke avond zich even afmopt en daarna gaat slapen?

Waarom er zo'n rare strijd van maken? Wat wil je nou? Dat zij tegen haar zin gaat vrijen? 

a. het is niet zo dat zij even zelf klaarkomt en hem daarna gaat slapen b. het gaat al helemaal er niet over dat a. elke avond gebeurt c. het is ook zijn kind d. hij heeft handen aan zijn lijf e.zij is niet verantwoordelijk voor zijn seksualiteit net als hij niet voor de hare

Natuurlijk baal je als je lekker bezig bent en het gaat niet door. Maar het is onvolwassen om daar grumpy over te gaan doen en het is manipulatief om met redenen te komen als 'dat kan je een man niet aandoen'.


Lexus schreef op 02-08-2021 om 19:17:

[..]

Waarom er zo'n rare strijd van maken? Wat wil je nou? Dat zij tegen haar zin gaat vrijen?

a. het is niet zo dat zij even zelf klaarkomt en hem negeer om daarna te gaan slapen b. het gaat al helemaal er niet over dat a. elke avond gebeurt c. het is ook zijn kind d. hij heeft handen aan zijn lijf e.zij is niet verantwoordelijk voor zijn seksualiteit net als hij niet voor de hare

Natuurlijk baal je als je lekker bezig bent en het gaat niet door. Maar het is onvolwassen om daar grumpy over te gaan doen en het is manipulatief om met redenen te komen als 'dat kan je een man niet aandoen'.


A12345 schreef op 02-08-2021 om 19:10:

[..]

En zij zou dat leuk vinden als hij elke avond zich even afmopt en daarna gaat slapen?

Jij hebt het over elke avond, ik niet. Klein nuance verschil 

Daarnaast, TO bleek een trol te zijn hè, dus niet zo serieus te nemen   

Zit hij met 2 baby's zo hard te wachten op stande pede nog een extra kind over 9 maanden?

Julali schreef op 02-08-2021 om 14:13:

Ze wisselen samen die appjes uit, om elkaar op te hitsen. Ze hebben samen kinderen gekregen. Vreemd dat TO nu overal verantwoordelijk voor wordt gehouden.

Een geïrriteerde, boze man is niet sexy, dus ik snap dat TO geen zin meer heeft als hij zo reageert op een onderbreking.

Ben het nooit met je eens maar nu voor de verandering eens wel. 

Van zulk gedrag droog je toch spontaan op. 

BlueHeart schreef op 02-08-2021 om 12:08:

[..]

Maar je schept daar wel verwachtingen mee, dan kun je pikante appjes dus beter achterwege laten, is er ook niemand teleurgesteld.


Maar dat gebeurd nogwel eens als je kinderen hebt... weet jij veel of je kleine ineens wkkr wordt en je vervolgens 2 uur bezig bent weer in slaap te krijgen of naast zn bedje te gaan zitten..

Al helemaaaaal als je 2 baby's heb, die dingen komen onverwachts en ook vader weet dat dat kan gebeuren.. verwachtingen of niet hij heeft een tweeling, die pikante apjes hoeven niet achterwege te laten worden.. want deze man klaagt wel maar beseft ook dat je niet van te voren weet hoe het loopt. Zo gaat dat eenmaal als je kinderen maakt. Je bent niet meer alleen thuis.

Jammer dan als ie  teleurgesteld is, zo te lezen staat zij op voor de baby's dus dan gaat hij zich in die vrije tijd maar even aftrekker ofzo. Volgende dag weer proberen... zo gaan die dingen.

A12345 schreef op 02-08-2021 om 19:10:

[..]

En zij zou dat leuk vinden als hij elke avond zich even afmopt en daarna gaat slapen?

Lieverd ze heeft 2 babys in der armen... ik denk dat ze wel degelijk wil dat man op dat moment zichzelf redt en helpt. Volgende ochtend staan die ballen gewoon meteen weer klaar hoor, zo lang duurt dat niet soms zelfs instant ready 😅

ik, als vrouw, snap je man wel hoor. Maar heb ook een vrij hoog libido. Overdag zullen er tussen het appen door ook wel dingen gebeuren ( vervelende klanten, lastige telefoontjes op je werk, stoplicht springt net bij jou op rood) maar dat maakt jou voor de zin blijkbaar weinig uit..de appjes blijven heen en weer vliegen en je kleed je mooi aan...maar zodra een kind huilt is voor jou de sfeer weg. Misschien moet je zelf eens proberen je daar overheen te zetten. Het is je partner..hij blijkt het wel vervelend te vinden..nu kun je proberen op het forum je gelijk te halen maar dat lost de situatie niet op. Je kunt ook uit liefde proberen jou zelf hierin te veranderen. Als je al geen zin meer hebt in een uitgebreide vrijpartij wat is er op tegen om voor je man even snel een quickie te doen..zodat hij zijn spanning kwijt is. Waarom moet altijd met degene met geen zin rekening gehouden worden en moet degene met veel zin zich maar inhouden? Beseffen mensen ook hoe het is voor mensrn met een hoog libido om zo opgefokt in bed te moeten liggen? Waarom moet de man zichzelf maar even aftrekken? Waarom kan TO dat niet opbrengen..moet je perse zelf daar voor in de mood zijn?

libelletje75 schreef op 03-08-2021 om 08:26:

ik, als vrouw, snap je man wel hoor. Maar heb ook een vrij hoog libido. Overdag zullen er tussen het appen door ook wel dingen gebeuren ( vervelende klanten, lastige telefoontjes op je werk, stoplicht springt net bij jou op rood) maar dat maakt voor de zin weinig uit..ben je net zover..kind huilt en weg sfeer. Misschien moet je zelf eens proberen je daar overheen te zetten. Het is je partner..hij blijkt het wel vervelend te vinden..nu kun je proberen op het forum je gelijk te halen maar dat lost de situatie niet op. Je kunt ook uit liefde proberen jou zelf hierin te veranderen. Als je al geen zin meer hebt in een uitgebreide vrijpartij wat is er op tegen om voor je man even snel een quickie te doen..zodat hij zijn spanning kwijt is. Waarom moet altijd met degene met geen zin rekening gehouden worden en moet degene met veel zin zich maar inhouden? Beseffen mensen ook hoe het is voor mensrn met een hoog libido om zo opgefokt in bed te moeten liggen? Waarom moet de man zichzelf maar even aftrekken? Waarom kan TO dat niet opbrengen..moet je perse zelf daar voor in de mood zijn?

Wow, echt wow.

Waarom kan TO dat niet opbrengen? Moet je dan maar gewoon tegen je zin in seks hebben met je man? Ja 'even aftrekken' is ook seks hebben, voordat we daar weer over gaan mierenneuken.

Met alles over consent de laatste jaren zou je toch zeggen dat het inmiddels wel duidelijk is dat een 'nee ik wil niet' zwaarder weegt dan een 'ik wil wel'. 

En zoals je in de OP kan lezen is het ook niet even een klein huiltje, 3 sec troosten en weer door. 

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

03-08-2021 om 08:48

_melon schreef op 03-08-2021 om 08:30:

[..]

Wow, echt wow.

Waarom kan TO dat niet opbrengen? Moet je dan maar gewoon tegen je zin in seks hebben met je man? Ja 'even aftrekken' is ook seks hebben, voordat we daar weer over gaan mierenneuken.

Met alles over consent de laatste jaren zou je toch zeggen dat het inmiddels wel duidelijk is dat een 'nee ik wil niet' zwaarder weegt dan een 'ik wil wel'.

En zoals je in de OP kan lezen is het ook niet even een klein huiltje, 3 sec troosten en weer door.

Precies! Seks is toch iets wat je samen doet omdat je het allebei wil. Het is geen recht. 

Overigens kost het altijd veel energie om iets tegen je zin te doen waar iemand erg over aan het zeuren is. Al is het een glaasje water drinken. Omdat iemand een hoop druk op je legt en dat is los van waar het om gaat al erg onprettig. Laat staan als het om zoiets intiems gaat als seks. Ik vind het dus echt veel te simpel gedacht dat het weinig gevraagd is zolang de handelingen maar niet te lang duren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.