Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Baby's, vrijen en... een grumpy man


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-08-2021 om 08:54

Rachel. schreef op 03-08-2021 om 06:54:

[..]


Maar dat gebeurd nogwel eens als je kinderen hebt... weet jij veel of je kleine ineens wkkr wordt en je vervolgens 2 uur bezig bent weer in slaap te krijgen of naast zn bedje te gaan zitten..

Al helemaaaaal als je 2 baby's heb, die dingen komen onverwachts en ook vader weet dat dat kan gebeuren.. verwachtingen of niet hij heeft een tweeling, die pikante apjes hoeven niet achterwege te laten worden.. want deze man klaagt wel maar beseft ook dat je niet van te voren weet hoe het loopt. Zo gaat dat eenmaal als je kinderen maakt. Je bent niet meer alleen thuis.

Jammer dan als ie teleurgesteld is, zo te lezen staat zij op voor de baby's dus dan gaat hij zich in die vrije tijd maar even aftrekker ofzo. Volgende dag weer proberen... zo gaan die dingen.

Als je twee uur met je kinderen bezig bent snap ik dat de zin wel weg is, maar als je al begonnen bent en je zin is na een onderbreking weg dan snap ik dat je daar niet vrolijk van word als jij nog wel zin hebt. Ik denk trouwens dat vrouwen het ook niet zo kunnen waarderen als ze geregeld te horen kregen dat hun man na een onderbreking geen zin meer heeft en ze zichzelf maar even moet helpen

moet je perse zelf daar voor in de mood zijn?


uhhh jaaa duhh, sex doe je toch niet voor n ander sex doe je toch omdat je het beide wil...
Moet is natuurlijk een groot woord. We hebben hier beide een hoog libido maar als bij een de mood er niet na staat of enorm moe is of wat dan ook, dan laten we elkaar daarin wel in de waarde, we willen beide niet forceren of sex hebben terwijl de een het eigenlijk met een beetje tegenzin doet, dan liever niet we zien, we zitten in hetzelfde huis zien elkaar iedere dag er is altijd wel een ander momentje waar je dan weer bent opgeknapt of de zin erin hebt.

Nu komt het bij ons niet vaak voor dat we niet willen, maar het gebeurd wel eens, vooral als kleine moeilijke nacht heeft gehad.

BlueHeart schreef op 03-08-2021 om 08:54:

[..]

Als je twee uur met je kinderen bezig bent snap ik dat de zin wel weg is, maar als je al begonnen bent en je zin is na een onderbreking weg dan snap ik dat je daar niet vrolijk van word als jij nog wel zin hebt. Ik denk trouwens dat vrouwen het ook niet zo kunnen waarderen als ze geregeld te horen kregen dat hun man na een onderbreking geen zin meer heeft en ze zichzelf maar even moet helpen

Nee heel eerlijk nu je het zo zegt... kging het mezelf voorstellen.. zou ik ook echt niet prettig vinden nee 🤭maar ik ben dan wel zo.. graag of niet he... ik wil geen sex met iemand die er op dat moment geen behoefte aan heeft.. ik zou zelf niet na een korte onderbreking geen zin meer hebben.. ligt natuurlijk aan wat voor onderbreking he, maargoed dat is natuurlijk voor ieder verschillend en geen taboe.  Ik blijf van mening dat sex van beide kanten moet komen, niet alleen om de ander even tevreden te stellen.. wel mag het natuurlijk als je denkt.. laat me hem eens even verwennen. Dat is anders natuurlijk.

Desire schreef op 02-08-2021 om 19:19:

[..]

Jij hebt het over elke avond, ik niet. Klein nuance verschil

Daarnaast, TO bleek een trol te zijn hè, dus niet zo serieus te nemen

Oh serieus... ? Ik dacht dat er trollen gereageerd hadden maar to is die trol dus? Ik snap niet dat mensen een heel verhaal ophangen als trol..

_melon schreef op 03-08-2021 om 08:30:

[..]

Wow, echt wow.

Waarom kan TO dat niet opbrengen? Moet je dan maar gewoon tegen je zin in seks hebben met je man? Ja 'even aftrekken' is ook seks hebben, voordat we daar weer over gaan mierenneuken.

Met alles over consent de laatste jaren zou je toch zeggen dat het inmiddels wel duidelijk is dat een 'nee ik wil niet' zwaarder weegt dan een 'ik wil wel'.

En zoals je in de OP kan lezen is het ook niet even een klein huiltje, 3 sec troosten en weer door.

Precies... en met 1 baby kan het al zwaar zijn laat staan 2.. de ene huilt de ander wakker. 

Waarom huur je geen babysit en zet je jullie lekker avondje niet verder in een hotel?

Een man die zanikt over blauwe ballen zou bij mij tegen het katoenen plafond aanbotsen. Ik vraag me ook  af bij welk werk je elkaar de hele dag met appjes  op kunt lopen  hitsen  Loop je daar dan de hele dag met een broeibroek ? Het klinkt me zo puberaal in de oren, maar misschien ben ik wel een grumpy old woman.

Ik ben wel benieuwd of de man zich ook over de kinderen ontfermd, of dat alleen de moeder dat doet. Dat maakt nogal wat uit voor het vervolg. Overigens herken ik wel dat baby’s troosten en knuffelen libidoverlagend werkt. En een man die om seks zeurt natuurlijk ook

tja ieder zijn mening. Ik erger mij sowieso aan vrouwen die hun man met een kind gaan vergelijken in de trant van:"Wat dan volgt lijkt op een kind wiens snoepje je net hebt afgepakt." Zo ziet zij het dus..
Geen zin hebben is niet meteen hetzelfde als iets tegen je zin doen. 
Nee..ga dan maar lekker zo door op deze manier..dat helpt de relatie ook niet echt. Het begint al met de foute blik om je man met een jengelend kind te vergelijken. Echt sommige vrouwen kunnen zo moeilijk over een snelle wip doen...alsof het weet ik wat voor opgave is en je daar supergeil voor moet zijn..een relatie is geven en nemen en ja ms ook soms een snelle wip om de ander te plezieren. En dat hoeft dan nog niet eens met veel tegenzin...maar gewoon met minder zin. Man oh man..wij onderbreken soms een film voor een vluggertje en kijken 10 minuten later gewoon verder.

is overigens ook prima om het af te breken als de zin weg. Gebeurd hier ook wel..maar dan vaak beiden geen zin. Bij TO schijnt bovenstaande vaker te gebeuren en bij haar man blijft de zin bestaan. Dus ipv altijd afbreken zou je ook gewoon af en toe (hoeft niet perse elke keer) even snel een vluggertje kunnen doen voor je man. 

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

03-08-2021 om 10:14

libelletje75 schreef op 03-08-2021 om 10:10:

is overigens ook prima om het af te breken als de zin weg. Gebeurd hier ook wel..maar dan vaak beiden geen zin. Bij TO schijnt bovenstaande vaker te gebeuren en bij haar man blijft de zin bestaan. Dus ipv altijd afbreken zou je ook gewoon af en toe (hoeft niet perse elke keer) even snel een vluggertje kunnen doen voor je man.

Zoiets zou zeker kunnen, maar dan wel graag uit vrije wil. Niet omdat een man manipuleert, klaagt over pijn en chagrijnig of boos wordt als je daar niet voor kiest. 

ik snap je, dat is dan miss ook meer toepasselijk bij jou, maar wij hebben allebei geen tweeling baby, zoals ze ook zegt bij haar is de zin dan ook al even weg als ze daarmee bezig is, niet vergeten ik heb maar 1ntje ik doe werken huishouden boodschappen koken schoonmaken en daarnaast nog 24/7 zorg voor mijn kleine, daarin kan ik haar begrijpen, het is ook zwaar en ze heeft er 2... kan me voorstellen dat je vaker kapot bent en als je dan sex wilt hebben en onderbroken wordt omdat een van je kleine wakker wordt.. vaak dan de ander ook dat daarna die behoefte weg is. Zoals ik het lees staat to op voor de baby's, dan zie ik het zo.. hij kan nog lekker gaan slapen na de sex, als een van de baby's wakker wordt daarna mag zij eruit. Dus ik begrijp haar wel en vind het helemaal niet gek. Vooral als dat iedere dag hetzelfde is.

Koralinde schreef op 03-08-2021 om 10:14:

[..]

Zoiets zou zeker kunnen, maar dan wel graag uit vrije wil. Niet omdat een man manipuleert, klaagt over pijn en chagrijnig of boos wordt als je daar niet voor kiest.

Juist, ik zou als man zijnde blijer zijn met het feit dat zij opstaat voor de baby's en dat ik me daar geen zorgen over te maken en kan blijven liggen, dat je niet met dat gehuil hoeft te zitten, dan sex krijgen.. als man zijnde mag daar best rekening mee gehouden worden, voor hem voelt het natuurlijk anders hij ligt te wachten in bed, zij zit voor de zoveelste avond met de kleintjes wakker, te troosten, fles geven of wat ze dan ook nodig hebben dat moment. Ik kan me er echt wel iets bij voorstellen van haar kant.

Als het echt zo is dat hij zijn baby's niet verzorgd, dan lijkt me dat daar de oplossing ligt. 

Julali schreef op 03-08-2021 om 10:44:

Als het echt zo is dat hij zijn baby's niet verzorgd, dan lijkt me dat daar de oplossing ligt.

Ja kweet het niet zeker hoor,😬 maar hoe ik het tot nu zo lees lijkt het erop.. in de nacht dan.. maar het kan natuurlijk ook niet het geval zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.