Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Baby's, vrijen en... een grumpy man

Ergens hoop ik wel dat iemand zich hierin herkent...

Heb je de hele dag pikante berichtjes uitgewisseld met je man, trek je eens iets speciaals aan om je man te verleiden, en als het feest dan 's avonds eindelijk bezig is... dan begint gegarandeerd één van de baby's te janken in de kinderkamer (ik heb een tweeling). Er kan er eentje niet slapen, een andere wordt ziek, moet zijn fles, weet ik wat allemaal. Exit romantiek, en meestal stel ik dan ook gewoon voor aan mijn man om de volgende dag het opnieuw te proberen. Maar dan kennen jullie mijn man nog niet. Wat dan volgt lijkt op een kind wiens snoepje je net hebt afgepakt. Dan probeert hij mij te bespelen met dingen als "dat je een man die je hebt opgewonden niet zomaar kan laten vallen" en dat "zijn ballen pijn doen daarvan" en dat hij "echt nodig moet komen" en dergelijke dingen. Terwijl mijn zin dan al lang weg is. Ik lijk het om de een of andere reden makkelijker "uit" te kunnen zetten en te zeggen dat we de volgende dag verderdoen. Mijn man MOET het afmaken, en dat heeft al voor een aantal ruzies gezorgd.

Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Infobericht: Eerder hebben wij dit topic gesloten ivm trollen (door TO), maar nu weer opengezet voor eventuele verdere discussie mbt het onderwerp en de behoefte daaraan. 

Groet U2fan



Als hij het perse moet afmaken doet hij dat maar lekker zelf. Ik doe niks als ik geen zin heb. Andersom idem trouwens. 
Ik snap wel dat het vervelend is steeds een onderbreking, welke dan ook, maar helaas is dat zo.

Je kunt het ook andersom bekijken: hij kan de onderbreking juist makkelijker van zich af zetten. Ik snap hem wel, na de hele dag spanning opbouwen laat ik mij ook niet uit het veld slaan door een huilende baby.
Maarrrr dat gezegd hebbende: als jij geen zin meer hebt (en hij je niet weer in de stemming kan krijgen, wat ik me kan voorstellen als hij erom gaat zeuren), dan heeft hij pech. Hij heeft altijd nog handjes.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

02-08-2021 om 12:02

maar waarom geil je hem dan de hele dag  op? 

Je wil niet weten hoe vaak dit bij ons is gebeurd... en ook vaak op momenten dat mijn man bijna zover was en dat we dan plots kleuterstappen op de trap horen. "Mama, ik heb honger!" "Mama, ik voel me niet lekker". Dan was mijn zin ook meteen weg, en bij mijn man ook, ook al was ie er bijna zeg maar. Dan deden we het gewoon de dag nadien verder.

Ik heb altijd gehoord dat die pijnlijke ballen maar een excuus is om vrouwen tot seks te dwingen, maar ik weet niet of dat waar is....

BlueHeart schreef op 02-08-2021 om 12:02:

maar waarom geil je hem dan de hele dag op?

Tjesis, alsof zij die kinderen wakker port en bedorven eten geeft… shit happens!

De man is niet de vader van jouw tweeling? Zowel, dan is het misschien handig dat hij ook eruit gaat en zich bezig gaat houden met de kinderen. Dan dropt zijn mood vanzelf wel. (Sowieso mijn mood zou volledig weg zijn als er kinderen gaan huilen. Mijn prioriteiten zouden ergens ander liggen en leidt ook vreselijk af.)

Trouwens, dat hij last heeft van zijn ballen dan moet hij zichzelf maar even helpen. Daarnaast lees dit artikel even"https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a29733471/seksmythes-5-mannen-krijgen-blauwe-ballen-als-ze-niet-klaarkomen/

Dus het is waarschijnlijk dat hij dit excuus aangrijpt om jou een slecht gevoel te geven over het feit dat de kinderen aandacht nodig hadden. Daar zou ik eens met hem over gaan praten. Heel naar gedrag.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

02-08-2021 om 12:08

er.is.maar.1.Pino schreef op 02-08-2021 om 12:05:

[..]

Tjesis, alsof zij die kinderen wakker port en bedorven eten geeft… shit happens!

Maar je schept daar wel verwachtingen mee, dan kun je pikante appjes dus beter achterwege laten, is er ook niemand teleurgesteld.

Nou, serieus? Naar gedrag?
Die man is de hele dag opgegeild en bij de eerste onderbreking gaat het hele feest niet door. Ik zou daar ook van balen. Zeker als het zo vaak gebeurt. Kinderen maken de dingen nu eenmaal minder voorspelbaar. Als alles perfect moet zijn voordat je seks hebt, wordt het wel lastig.
Dat zeuren is niet tof van hem (en niet constructief), maar ik snap heel goed dat hij baalt.

Nou, ik geef maar even tegengas dan, want ik herken het wel. Als ik een paar keer tegen het randje heb gezeten omdat het niet wil lukken om klaar te komen of omdat ik een paar keer ben gestoord geweest, dan begint het bij mij toch ook licht pijnlijk aan te voelen rond mijn onderbuik.

Dus ik begrijp je man wel. Alleen vind ik dan wel dat hij het beter zelf kan oplossen.

BlueHeart schreef op 02-08-2021 om 12:08:

[..]

Maar je schept daar wel verwachtingen mee, dan kun je pikante appjes dus beter achterwege laten, is er ook niemand teleurgesteld.

Jij weet overdag al wat er in de avond gebeuren gaat? Moet je wat mee doen hoor, kun je rijk van worden. 

Ik snap best dat je man baalt, maar er ruzie over maken, vind ik bizar.

Hij heeft een linker- en een rechterhand, dus bij pijnlijke ballen geeft ie zichzelf maar even fijn een slinger. 

BlueHeart schreef op 02-08-2021 om 12:08:

[..]

Maar je schept daar wel verwachtingen mee, dan kun je pikante appjes dus beter achterwege laten, is er ook niemand teleurgesteld.


Als je dit soort teleurstellingen al niet kunt verwerken/oplossen, dan vind ik dat maar een trieste bedoeling. Door er ook nog eens over door te drammen en er ruzie over te maken helemaal.

Geef je man een cursus tantra cadeau. En ga zelf ook mee natuurlijk. Daar leer je dat je heerlijk kan vrijen mét onderbrekingen en zónder dat je persé moet klaarkomen. 

Wat een afknapper tjeee, het zijn toch ook zijn kinderen? Ik neem aan dat hij zijn deel dan doet qua kinderen s'nachts of gaat hij mopperend liggen wachten tot jij jullie kinderen weer stil hebt gekregen? Ik fantaseer er natuurlijk op los maar ik vind jouw vriend/man dan ook zeer vervelend doen. Hij baalt van het 'gejank' (ook niet echt een sympathieke beschrijving trouwns tav je kinderen) maar ik zou balen van zijn gejank, daar droog je pas van op.

vanpuffelen schreef op 02-08-2021 om 12:29:

[..]

Jij weet overdag al wat er in de avond gebeuren gaat? Moet je wat mee doen hoor, kun je rijk van worden.

Ik snap best dat je man baalt, maar er ruzie over maken, vind ik bizar.

Hij heeft een linker- en een rechterhand, dus bij pijnlijke ballen geeft ie zichzelf maar even fijn een slinger.

Dit idd. 

Het is niet alsof to plant dat de kinderen wakker worden.

Maar als man zo triest gaat doen dat hij er zelfs ruzie van gaat maken ( ik zou dan helemaal denken zoek het ff lekker uit zeg) zou ik de appjes achter wege laten en alleen doen als de kinderen bv uit logeren zijn. 

BlueHeart schreef op 02-08-2021 om 12:08:

[..]

Maar je schept daar wel verwachtingen mee, dan kun je pikante appjes dus beter achterwege laten, is er ook niemand teleurgesteld.

Doet een vrouw moeite, is het weer niet goed, haar oudste kleuter zou teleurgesteld kunnen raken. Mien god is de vrouw in de relatie de enige die verantwoordelijk is voor een goed sex-leven  ofzo?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.