cobi en rodebeuk
31-03-2011 om 13:53
Alvast nieuws van het meetingfront
Rodebeuk en ik hebben op een zonnige zaterdagmiddag de hoofden bij elkaar gestoken en wij kwamen uit op zaterdag 25 juni als meest waarschijnlijk zonzekere zaterdag voor de zomervakantie. Plan is om dan een leuke combi van een high tea met een wandeling op een mooie plek ergens midden Nederland te doen. Verdere details hebben we nog niet uitgewerkt, die komen nog, maar we zijn al wel benieuwd naar de reacties
Wilma
10-04-2011 om 12:08
Goh ...
Baalde ik een paar dagen terug nog omdat het erop leek dat het niet zou kunnen dat ik kom, lijkt het er nu ineens op dat het misschien wél kan. De avond ervoor heeft mijn nichtje hoogstwaarschijnlijk haar diploma-uitreiking met feestje. En da's in IJsselstein! Dan ben ik dus al in 't midden van het land zo'n beetje!
Waar wordt de meeting gehouden, ben even te lui om alles terug te lezen ... Of is dat nog niet rond ?
Groetjes,
Wilma
Wilma
11-04-2011 om 13:32
Hè fio!
Da's nou jammer !!!! Gelukkig zien we elkaar voor die tijd ook nog een keertje, maar jij zou me anders zo leuk even kunnen bijpraten wie wie is enzo.
Wilma
Fiorucci
11-04-2011 om 15:09
Wilma
Lieverd, dat weet ik ook allemaal niet, het is lang geleden dat ik op een meeting was..
Asa Torell
11-04-2011 om 21:30
Cobi
Ik kom in elk geval high-tea-en (dat kan toch ook zonder wandelen of begreep ik het verkeerd) dus qua reserveren kan ik op de zeker-lijst!
margje van dijk
12-04-2011 om 09:50
Zeer misschien
Ik ben dit voorjaar zo ontzettend veel weg dat ik niet nóg een weekend durf te claimen, hoewel ik nog niets heb staan die dag. (Als je tenminste niet meerekent dat ik me als vrijwilliger zou kunnen melden voor het "jongste jeugd toernooi" van de hockey, waarvoor ze 3 ouders per team denken te kunnen strikken).
Dus met pijn in het hart lees ik al jullie plannen. Maar als het nou allemaal blijkt mee te vallen in juni, gezinswijs, zou ik dan toch nog mee kunnen? Oftewel, kan ik op de ZeerMisschienLijst?
Margje
tonny
12-04-2011 om 17:03
Mag ik erbij?
op de 'zeker' lijst? (voor zover dingen zeker zijn in het leven dan. Sorry ben even wat sombertjes.)
Maarre - ik kom graag!
tonny
12-04-2011 om 23:14
Tuurlijk ga je mee berber!
Het kan niet leuk worden zonder jou (en al die anderen natuurlijk)! Goed dat het op je kalender staat, heeft je wederhelft het ook in zijn oren geknoopt?
Polly Shearman
13-04-2011 om 00:01
Ik heb
De datum op mijn werk doorgegeven met als voorkeur om dan niet te hoeven werken...
Ik weet nu nog niet hoeveel rekening met dergelijke wensen worden gehouden in het rooster. Maar ik ga er van uit dat het wel goed komt.
nog geen 100% zekerheid dus.
Wilma
13-04-2011 om 18:04
Cobi en rodebeuk
Ja, naar IJsselstein bij U. Dus dan zit ik toch al ver in 't midden van het land lijkt me ...
Ik hoop toch zó dat 't lukt om te komen !!!
Groetjes,
Wilma
IngridT
13-04-2011 om 21:31
Wilma...hopen dat het lukt!?
Je staat toch gewoon op de lijst! Komop! Geen smoesjes. Al combineert het met helemaal niks qua afspraken, dan kom je gewoon ook!
Ingrid
Sanneke*
13-04-2011 om 23:43
Jammer jammer jammer
Ik kan niet, wij hebben precies die dag een geplande familiedag... balen!
Wilma
14-04-2011 om 14:45
Ingridt (over smoesjes en andere dingen )
Ik heb hoogstwaarschijnlijk dat weekend de kinderen. Man heeft iets heel belangrijks dan, wat niet kan wijken. En ja, het begint met een g ..., de clubkampioenschappen nog wel.
Mijn ouders zitten ook in IJsselstein en mijn hoop is er nu op gevestigd dat ik m'n twee kinderen bij hun mag laten tijdens de meeting.
Dus ik dóe mijn best !
Groetjes,
Wilma
IngridT
14-04-2011 om 16:38
Wilma...
Ik had al zo'n duister vermoeden. Ik zag hier ook een wedstrijd op de agenda staan, maar ik heb MIJN AFSPRAAK gewoon op de familiekalender geplempt. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Ingrid (en laat je man ook maar even creatief meedenken over oppas. Hij heeft per slot van rekening ook een afspraak)
Wilma
15-04-2011 om 17:01
Ingridt
Ik ben er ook nog niet klaar mee hoor, er zijn namelijk twee soorten clubkampioenschappen (matchplay en stroke-play), dus hij kan altijd die andere nog doen. En daarbij vind ik toch ook dat hij op de 24e bij m'n nichtje aanwezig zou kunnen zijn ... Máár goed, dit ligt allemaal wat gevoelig, dus ik wacht een goed moment af .
'k Laat m'n naam dus tot nu toe nog even op de lijst van "komt zeker" staan!
Groetjes,
Wilma
IngridT
15-04-2011 om 23:21
Wilma...
en als ie aan allebei mee wil doen dan kan HIJ toch ook fijn oppas voor de kinderen regelen? Paar hele-dag speelafspraken voor allebei,of het puberbuurmeisje?
Je komt gewoon hoor!
Ingrid