Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
cobi en rodebeuk

cobi en rodebeuk

31-03-2011 om 13:53

Alvast nieuws van het meetingfront

Rodebeuk en ik hebben op een zonnige zaterdagmiddag de hoofden bij elkaar gestoken en wij kwamen uit op zaterdag 25 juni als meest waarschijnlijk zonzekere zaterdag voor de zomervakantie. Plan is om dan een leuke combi van een high tea met een wandeling op een mooie plek ergens midden Nederland te doen. Verdere details hebben we nog niet uitgewerkt, die komen nog, maar we zijn al wel benieuwd naar de reacties

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
wendelien

wendelien

31-03-2011 om 14:08

Eerste schaap?

Geweldig plan! Schrijf mij maar vast op/in.

Petr@

Petr@

31-03-2011 om 15:00

Tweede schaap ))

Klinkt goed, vooral die high tea... Ben niet zo'n wandelaar, maar met een leuke groep zal dat best goed komen.

Krin

Krin

31-03-2011 om 15:07

Bèèèèh

Een wandelmeditatie olv Rodebeuk, en (Cobi)kekse bij de thee. Wat kan een mens nog meer willen.
Zet dit schaap maar op de lijst.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

31-03-2011 om 15:29

En als er 3 schapen over de dam zijn...

dan komt nr. 4 ook. Ik meld mij bij deze aan, leuk leuk leuk!

Polly Shearman

Polly Shearman

31-03-2011 om 15:56

Ik ook

en Petr@ wandelen is hetzelfde als rennen hoor, alleen dan meer op mijn tempo! whahah

Ik meld me onder voorbehoud aan, ik heb mijn rooster voor juni nog niet.

Hé cobi

..zie je dat? Ziet er goed uit. Zeker als je bedenkt dat je nog geen spoor van duidelijkheid hebt gegeven. Kwestie van Reputatie die je opgebouwd hebt.

fladder

fladder

31-03-2011 om 17:34

Joehoe!

Weer eentje over de dam!

Tihama

Tihama

31-03-2011 om 18:01

Klinkt goed

Het is toch wel zonder kinderen, he?

Puck

Puck

31-03-2011 om 20:22

En als echt kuddedier....

... loop ik achter de rest van de kudde mee de dam over. Leuk!!!

Sascha2

Sascha2

31-03-2011 om 20:36

Tuurlijk

Leuk! Ik ben erbij

Zonder kind idd

cobi en ik komen met een sluitend totaalconcept. We hebben naast deze midzomerhappening nog wel een herfstideetje in petto, op de backburner, maar we dachten echt iets uitgesprokens neer te zetten zodat andere mensen gewoon weer andere dingen kunnen verzinnen... niet een al te uitgewassen demokraties kompromis maar gewoon een stukje concept met een duidelijk smoel, reuk en beet.

Ha lekker. Mijn creatieve putje is weer leeg.

Emmawee

Emmawee

31-03-2011 om 21:31

Mèèèèèèh

ik wil mééééééé!
Maw.

Asa Torell

Asa Torell

31-03-2011 om 21:48

Nou rodebeuk

en ondanks het eventueel afschrikkende totaalconcept komen wij dan toch allemaal (of althans beweren we op het moment dat we gaan komen), vanwege jullie ongekende populariteit .
Wat mezelf betreft, ik zie er zeer naar uit! Al zal dat wandelen misschien niet meer zo hard gaan dus dat valt dan waarschijnlijk af. Maar eten kan ik op het moment heel goed .

Leuk

high tea'en is altijd aan mij besteedt, wandelen kan ik ook aardig.

Ik moet even afwachten of ik kan, verjaardag in de familie geen idee of die persoon het ook op die dag viert en wij verwacht worden. Laat ik nog weten, deadline voor inschrijven zie ik wel langs komen.

Overdag

wordt het, dat kunnen we toch al zeggen cobi?
en we eindigen in de buurt van een station.
en je kunt er parkeren.

Denk ik.

Oh ja en we zitten aan een centrale as van het land.

Jij nog aanvullingen?

Ik dacht ik zeg het even van dat tijdstip voor mensen om te bepalen of ze kunnen. Veel competities zijn al afgelopen in die week.

Helaas

Ik heb precies op die dag een andere meeting van een ander forum. Tja, kan niet overal tegelijk zijn.
Maar een heel leuk concept!

Klinkt erg aantrekkelijk

Ben dan in het land, eens zien of de kinderen ergens gestald kunnen worden (12 en 8, nee nog maar niet alleen laten de hele dag he?

Maar dan is die Pickwick high tea actie toch al weer voorbij?

Ben benieuwd naar de locatie.
Wandeling van Station Maarssen naar Hollandsche Rading of vice-versa is trouwens erg leuk, als ik het me wel herinner.

Biene M.

Biene M.

01-04-2011 om 06:44

Waarschijnlijk ook

Klinkt ontzettend leuk! En als MiniBiene tegen die tijd een flesje blieft, ben ik graag van de party. Zoniet, dan kom ik ook en neem ik haar stiekem toch mee.

Sascha2

Sascha2

01-04-2011 om 07:47

Berber en yta

Hou ik je gewoon gezelschap en wandel ik wat minder. En Yta, dan drink ik een kopje espresso met je. Maar de hightea-lekkernijen sla ik niet over.

Monet

Monet

01-04-2011 om 08:19

Bleeehhhhhhh

Laat dat nu net de verjaardag van mijn vader zijn! Ik kan mijn ouders niet in de steek laten die dag, ik zal dus helaas helaas helaas niet aanwezig zijn op deze meeting ((

Vera*

Vera*

01-04-2011 om 08:59

Leuk

Ik sluit mij aan als schaapje in de kudde.

Vera

Yep.

Het wordt tijd dat ik weer eens van de partij ben. Ik knal hem acuut op de familiekalender zodat niemand me meer een strobreed inde weg kan leggen...Bied me tevens aan als carpool-auto voor andere noorderlingen met zin. Geen idee waar het gaat zijn dus of de route via de polder of langs zwolle gaat, maar we shall see...

Ingrid

Valkyre

Valkyre

01-04-2011 om 10:38

Da's vreemd

Ik had gereageerd, maar zie mijn reactie nergens. Of was dat in een andere rubriek?

Hoe dan ook, ik zou dolgraag komen, maar kan niet op zaterdag (wel in de vakanties) ivm werk echtgenoot, en bovendien heb ik die avond een optreden. Balen... In de herfst nog maar eens proberen dan!

Valkyre

er is idd ook een draadje in off-topic, daar was ik ook eerst verward over.

Dan doen we de herfstbash op een zondag. Prima suggestie.

Valkyre

Valkyre

01-04-2011 om 10:53

Joepie!

Zondagen zijn hier beter, ja. Wel jammer dat ik 't wandelen mis, dat vind ik zo heerlijk (en high tea ook, trouwens!)

Valkyre (ot)

Ben benieuwd wat voor optreden? Zing je of speel je iets?

Wilma

Wilma

01-04-2011 om 15:22

Jaaa, overdag!

Dan zou ik ook kunnen, mits niet te ver rijden !! Manlief ergens heen lokken zodat ie kan gaan golfen ... Kinderen evt bij opa en oma ofzo ...

Tjonge, zou zomaar kunnen dat ik na al die jaren hier rondhuppelen mensen ga ontmoeten ook nog!

En ingridt, jij reageerde zo enthousiast in dat andere draadje, deed me helemaal goed, dankje dankje .

Ik hou 't draadje in de gaten en gooi 't vanavond in de groep !

Groetjes,
Wilma

tonny

tonny

01-04-2011 om 15:33

Wat leuk

dat is weer eens heel wat anders!

Nog geen idee wat er tegen die tijd te doen is hier in en om het huis, maar onder voorbehoud schrijf ik graag in.

Rafelkap

Rafelkap

01-04-2011 om 17:35

Klinkt leuk

maar of ik ernaar toe durf weet ik nog niet. Ik lees nog even mee.

Euh rafelkapje

Dan moet je even met Egberdien praten. Die is de eerste keer door mij gecoached, wegens afwezigheid van IJsvogeltje (haar eerste keus als coach).
Geen klachten gehad, en ze duikt hier ook zo nu en dan nog op, dusseh...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.