cobi en rodebeuk
31-03-2011 om 13:53
Alvast nieuws van het meetingfront
Rodebeuk en ik hebben op een zonnige zaterdagmiddag de hoofden bij elkaar gestoken en wij kwamen uit op zaterdag 25 juni als meest waarschijnlijk zonzekere zaterdag voor de zomervakantie. Plan is om dan een leuke combi van een high tea met een wandeling op een mooie plek ergens midden Nederland te doen. Verdere details hebben we nog niet uitgewerkt, die komen nog, maar we zijn al wel benieuwd naar de reacties
Valkyre
01-04-2011 om 19:30
Geerke (ook ot)
Ik zing. Dan met een musicalensemble, maar ook wel klassiek (liefst opera).
Margje zingt ook, zag ik (de Matthaus, dat is nou echt nog iets voor m'n bucket list).
Sancy
01-04-2011 om 21:28
Euh rodebeuk
Je hebt eer van je coachingswerk. Egberdien is nu al vrijwel incrowd op de chat
rodebeuk
01-04-2011 om 21:29
Yes yes
Bedankt Sancy. Kan ik weer bijschrijven in mijn portfolio voor de volgende intervisie
Ik ben nog nooit op de chat geweest, toch eens gaan kijken denk ik....
Yta Chalne
02-04-2011 om 09:47
Cobi
Die 'he nee' in OT was een 'oh wat jammer en spijtig' he nee, uiteraard Wandelen is niet realistisch. Een minuut of tien, misschien. En eten is nu helemaal ver van m'n bed met de chemo die ik nu volg. Maar wie weet voel ik me dan veel beter. Ik kan eigenlijk ook geen uitjes bedenken die nu leuk zijn Dus bedenk vooral verder, als er maar een alternatief is voor de mensen die niet meewandelen dan kom ik gewoon toch.
Rafelkap
02-04-2011 om 17:29
Rodebeuk
Ok, ik moet nog in de (vrij lege) agenda kijken, maar ik heb alvast 1 vertrouwd gezicht, dat scheelt!
Ik ben wel een zeef dat ik niet bij iedereen precies weet wie wie is, een aantal namen natuurlijk wel. Jammer dat Geerke en Anneque niet kunnen komen.
egberdien
03-04-2011 om 14:21
Ik lees mijn naam
en je hebt inderdaad uitstekend gecoached, rodebeuk! Zo goed dat ik niet eens door had dat je weg ging. Toen zat ik geloof in met Savon en Guinnevere te praten.
En de nieuwe meeting, leuk! Ik weet nog niet of ik kan komen, verjaardag oudste is rond die tijd maar ik zal het proberen!
rodebeuk
03-04-2011 om 15:51
Oijoijoij
Egberdien... dan hebben we toch het traject niet helemaal afgemaakt.
He wat naar, dat mag een coach natuurlijk nooit laten gebeuren!
Guinevere
03-04-2011 om 17:15
Kweenognie
Ik durf nog niet te zeggen of ik kan komen. Dikke kans dat we die dag een kinderpartijtje moeten vieren hier thuis namelijk...
Mickey
03-04-2011 om 22:18
Leukleuk
Ik zet het in de agenda, wel onder voorbehoud! Maar ik heb er wel zin in
Massi Nissa
04-04-2011 om 13:12
Nog geen aanmelding
De week voorafgaand aan 25 juni moet ik weer werken (wel anderhalve week tot de zomervakantie, poe hee, maar toch) en ik heb nog geen idee hoe we dat precies gaan aanpakken, zowel met oppas als met kolven etc. Het is niet zo heel waarschijnlijk dat het gaat lukken om dan juist die zaterdag de hele dag de hort op te gaan - en dan ook nog zonder minimannetje.
Is er voor de herfstmeeting iets mogelijk waarbij je kinderen mee kunt nemen? Iets van een leuke speeltuin of bos/strandje/noemmaarop?
Groetjes
Massi
Yta Chalne
04-04-2011 om 16:56
Maar massi
Volgens mij zijn baby's van harte welkom hoor, daar zal toch niemand bezwaar tegen hebben? Ik denk eerder dat iedereen erg benieuwd is naar je zoon!
Massi Nissa
04-04-2011 om 20:48
Haha yta en cobi
Yta, lief dat je dat zegt! Natuurlijk sta ik te popelen om ons prachtige jochie iedereen langdurig onder de neus te duwen, ik heb gigantische show-drang, maar het feit blijft dat ik niet zie hoe ik het allemaal ga rondbreien die week, ook niet als ik zoon meeneem naar de picknick. Wel balen, want jou heb ik nog niet gezien en had ik graag willen ontmoeten. Als je trouwens een foto wilt zien van zoon, mail me maar even op massi-oo apestaartje hotmail enzovoort, dan stuur ik een linkje.
Cobi, hartelijk dank voor je felicitaties en nee, de moppentrommel kent dit kind nog niet uit zijn hoofd . Als ik jouw opsomming lees, mag dochter echt niet meer mee. Vooral die toneelstukjes zonder kop of staart deden een hevig herkenningsgegrinnik opborrelen.
Groetjes
Massi
Guinevere
05-04-2011 om 10:10
Cobi en rossige beuk
"Kroost is welkom tot de leeftijd dat ze stante pede boekjes willen voorgelezen worden, eindeloze nauwelijks verstaanbare toneelstukjes zonder kop of staart willen opvoeren, dansjes willen laten zien, eindeloos willen doorzagen over dino's, of alle moppen uit 20 jaargangen Donald Duck willen tappen."
Dat is mooi, héél mooi. Dan kan ik dus het kinderfeestje op de piqueniquelokatie houden!??? Geen van de mogelijk aanwezige kinderen voldoet aan het beschreven profiel, dus zo kan ik ULTIEM al mijn bezigheden combineren. En dan wordt het thema van het feestje "ober spelen". Geweldig, hebben we nog bediening óók. Hoeveel obers/puinruimers zijn er nodig?
amk
05-04-2011 om 10:48
Nou ja zeg!
reageer ik bijna als eerste sta ik nog niet op het lijstje.
Hebben jullie wel beide draadjes meegenomen?
Mag ik alsnog mee.
Dorry1
05-04-2011 om 18:29
Ik kom het...
brabantse front versterken; dus zet me maar op het lijstje!
Dorry
Rafelkap
05-04-2011 om 19:51
Lijstje
Schrap 'misschien' maar, ik kom. Maar ik weet niet of 11 uur al lukt, misschien twee uurtjes later.
Yta Chalne
05-04-2011 om 19:57
Massi
Nou troost je, ik sta helemaal niet op het lijstje van Cobi en RB. Ik denk niet dat ik erbij mag Dus mij loop je niet mis...maar ik ben wel heel benieuwd naar je zoon, zoals je in je mail kunt zien!
Genista
05-04-2011 om 21:16
Wow...
Een cobiool... is dat een heel mooie tropische plant? Of een handig instrument?
Genista
05-04-2011 om 21:39
Nou...
Ik denk eigenlijk meer een gemeen vergif. Een beetje lijkend op vitriool.
Jet Burg
05-04-2011 om 22:29
Ik wil met een kleine vraagteken op de lijst
Moet nog even nakijken of ik echt kan. Maar het lijkt mij heel gezellig. (wie weet krijg ik deel 2 van mijn opleiding
Margriet*
07-04-2011 om 12:15
Nou ja zeg 2
Ik had als een van de eerste in het andere draadje replyed en ik sta ook niet op de misschien lijst. Ik dacht mijn eerste meeting word een feit.
Biene M.
07-04-2011 om 21:29
Ik kom zeker
Of BieneBaby meekomt is afhankelijk van de mate van flesweigeren tegen die tijd.
Genista
08-04-2011 om 10:39
En ik heb toch nog een vraagtekentje erbij staan!
De toevoeging "(hopelijk)" was ook bedoeld voor op de lijst... Helaas. Maar zodra ik zekerheid heb, meld ik me weer.
Jet Burg
08-04-2011 om 12:52
Cobi toch *bloos* (ot)
Had gehoopt dat je mijn aanslag blunder al vergeten was...pompidompidom