Nonnie
26-09-2011 om 09:46
44, grote kinderen en zwanger
Hallo, ik post het maar even bij Algemeen omdat ik niet weet waar het anders moet.
Ben een beetje in paniek want ik ben zwanger en al 44 jaar, en heb al grotere kinderen.
Heb best nog wel eens aan nog een kindje zitten denken maar het was niet echt de bedoeling meer van man en mij..
Wat ik het vervelendste vind ik het leeftijdverschil met de andere kinderen, de jongste is 9.
En mijn leeftijd natuurlijk.
Aan de ene kant ben ik best blij maar aan de andere kant zie ik zoveel moeilijkheden ivm met mijn leeftijd en of het kindje het zelf later niet vervelend vindt een oude moeder en vader te hebben..
En ondanks dat ik er best blij mee ben, schaam ik me ook wel een beetje t.o.v. de omgeving en familie. Stom misschien maar toch het idee "wat zullen ze er van vinden"..
Nou ja, ik hoop eigenlijk op reacties van mensen die in dezelfde situatie zitten op hebben gezeten. 40 plus moeders en hoe het is om nu opnieuw moeder te worden.
Anneque
30-09-2011 om 11:27
Vic! (ot)
"Als ik zou moeten kiezen tussen Rob de Nijs en Andries Knevel zeg ik \'Andries\'" Echt?? Echtechtecht? Knevel, brrrrrrr. Oké, Rob is niet mijn kopje thee maar ik zou me ertoe kunnen zetten. Heeft tenminste borsthaar
Maar goed, laat ik het serieuze gesprek verder niet vervuilen
Fiorucci
30-09-2011 om 11:54
Cato
Nee, dat weet je niet, maar je weet ook niet dat het niet zo is. Maar je kunt er uren over discussieren, als het erop aankomt, doet een warm nest er toch het meeste toe. Hoe apart de andere omstandigheden wellicht ook zijn.
Kiki
30-09-2011 om 12:00
Mijn ouders hebben het ook gedaan
ik vind tweede leg wat vervelend klinken, maar ik heb nog drie puberbroertjes waarvan de jongste in de brugklas zit. Mijn moeder is 60 en mijn vader 59, Ze was 47 toen het jongste broertje geboren werd. Ik was toen 17.
Mijn ouders zijn bij de jongste best opvoedmoe en zijn niet het soort ouders dat uitgebreid meegaan met de huidige tijdsgeest.
Dat botst best wel met de jongere generatie pubers in hun huishouden
Fiorucci
30-09-2011 om 14:22
Cobi
Daar kun je heel Story-aans over discussieren en speculeren, maar dat weet je natuurlijk gewoon niet. Voor hetzelfde geld zijn de dames ook bijzonder goed in zielig doen, weet je veel!
Hoe dat precies zit weten alleen de direct betrokkenen.
Cato
30-09-2011 om 14:30
Fio
Ik vrees dat Cobi de spijker op z'n kop slaat. Ik denk niet aan de verhalen in de Story , maar aan interviews met Rob zelf. Een citaat 'Bij mij werkt het anders; sinds m'n vijfigste wordt ik weer elk jaar jonger'. Tsja ... draadje los. Maar het kind dat nu het bewijs van de jeugdigheid van Rob moet vormen, is hiervan de dupe.
Laat hem lekker zijn gemiste kans als vader goedmaken door een fijne opa te zijn voor zijn (toekomstige) kleinkinderen.
Fiorucci
30-09-2011 om 17:30
Cato
Vindt je? Ik ga me echt geen complete mening vormen over iemand alleen door een interview. Degene die dat uittypt plaatst ook alleen wat hij/zij smeuiig vindt. Zelfs met een interview kun je een beeld creeren. Want zoals je zelf al schrijft, het is een citaat.
Staat iemand een beetje positief in het leven, is het weer niet goed..)
En ik ben echt geen fan,hoor, van de Nijs, integendeel, maar collectief afkraken op basis van wat we in tijdschriften lezen vind ik ook wat ver gaan.
Tirza G.
30-09-2011 om 20:25
Fiorucci
Tja, het mag niet, draadjes door elkaar gooien, maar het verbaast me dat je iemand aanspreekt op het 'kennen' van iemand uit de krant terwijl je zelf zowel leven als acteerwerk van Hugh Laurie kunt duiden op basis van een krantenartikel.
Als dat wat jij zegt over Laurie waar is, is dat wat Cato zegt over De Nijs net zo waar.
Tirza
Cato
30-09-2011 om 22:22
Fiorucci
Ik had het niet over een geschreven interview , maar live on television.
Maar het ging hier om Nonnie en in haar geval zeg ik: 'doen!"
BTW: Rob zou qua leeftijd Nonnies vader kunnen zijn (makkelijk zelfs!).
Fiorucci
01-10-2011 om 08:02
Tirza ot
Ik stel nergens dat ik Laurie ken, ik gaf alleen aan wat ik toevallig eens las, en verbond daar ook geen conclusies aan kwa karakter, en of het al dan niet terecht was dat hij dan nog een kind zou moeten krijgen....ik vind het een heel verschil of ik een quote aanhaal wat iemand vindt van een aanbod wat hij krijgt, of dat ik meen te weten hoe iemand zou moeten leven nav berichten die zijn exen de ether in slingerenden,ooit.
Wilgenkatje-
01-10-2011 om 13:56
Nonnie
wat een verrassing. Wat mooi dat er meer kinderen zijn als dit kleintje wordt geboren, en dat je uit ervaring weet 'hoe het werkt' ook al merk je misschien het effect van niet meer piepjong zijn.
Da's toch een compleet andere situatie dan Rob plus echtgenote, ik snap niet waarom dat erbij wordt gehaald.
Dat kindje is niet te benijden, helemaal in zijn/haar eentje, een vader van bijna 70 en een moeder die tegen de menopauze aanzit. Ik snap dat Rob zijn geliefde een kindje gunt, maar er zitten toch heel wat kanten aan zo'n romantische beslissing.
Fiorucci
01-10-2011 om 14:52
Bromvlieg
Maar tegenwoordig zitten heel veel moeders toch zowat tegen hun menopauze aan bij een eerste kindje?
Evanlyn
02-10-2011 om 10:43
Ik wacht met smart
Ik ben nu 49 en je kan op mij de klok gelijk zetten. Dus dat 42 tegen de menopauze is...was het maar waar, ik heb het helemaal gehad met die maandstonden.
Shonagh
02-10-2011 om 13:02
Evanlyn (ot)
Ik ben 55 en mijn klokje begint een beetje te haperen, in combinatie met veel heftiger vloeien. De gemiddelde leeftijd is 52, dusssss er moeten ook wel wat vrouwen langer doorgaan. Maar ik hoop dat jouw klokje gauw wordt stilgezet :o) ( en de mijne ook !)
Tirza G.
03-10-2011 om 12:22
Kaaskopje (enorm ot)
Ach jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Krimpie Dimpie! Kinderfeestjeshit! Memories..........
Tirza
Algebra
04-10-2011 om 10:01
Gefeliciteerd nonnie
en wat mooi dat je kadootje bij julie welkom is. Geniet ervan!
En voor wat Rob de Nijs betreft: dat lijkt me ook geen goed idee. Maar ik vind een nieuw gezin beginnen met een nieuwe liefde van 60 heel wat anders dan een bestaand gezin met basisschoolkinderen waar dan nog een liefedevol nakomertje bijkomt. Niet te vergelijken!
Algebra
Cato
04-10-2011 om 17:29
Algebra
69, da's nog eens ne-gen jaar ouder! Het aankomende vaderschap van Rob is inderdaad absoluut niet te vergelijken met het a.s. ouderschap van Nonnie.
Algebra
05-10-2011 om 10:25
Cato
Die extra 9 jaar heb ik of over het hoofd gezien of verdrongen. Ik denk het laatste!
Algebra