Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Zoon heeft veel oudere vriendin


Mona-xxx schreef op 29-08-2022 om 17:16:

[..]

ik vind onpopulaire zo raar klinken. Niet populair klinkt beter. In ieder geval het is geen populaire mening

Het juiste woord is impopulair. Maar niet populair kan natuurlijk ook.

Rhonda schreef op 29-08-2022 om 18:01:

[..]

Het juiste woord is impopulair. Maar niet populair kan natuurlijk ook.

Het gaat niet om het woord impopulair/onpopulair/niet populair.

Het gaat erom dat er mensen zijn, die niet het onderscheid kunnen maken tussen feiten,  wet- en regelgeving en een mening. 

Mona XXX je bent een vervelende sensatiebak/dramaquin.
Het lijkt wel of je erop uit bent en vooral enorm geniet van dit verhaal en de reacties. Zo naar ook naar Celine toe.

redbulletje schreef op 29-08-2022 om 16:31:

[..]

Dit. Het is gewoon pedofilie.

Nee. Het is geen pedofilie. 

Mona-xxx schreef op 29-08-2022 om 16:55:

[..]

mee eens, maar blijkbaar is dit een niet een populaire mening

Het is gewoon niet waar. 

Overdrijven helpt ook niet.

Pippeltje schreef op 29-08-2022 om 18:12:

Mona XXX je bent een vervelende sensatiebak/dramaquin.
Het lijkt wel of je erop uit bent en vooral enorm geniet van dit verhaal en de reacties. Zo naar ook naar Celine toe.

Jeetje ik reageer te minste. Ik denk dat TO dat wel waardeert

DS1971 schreef op 29-08-2022 om 18:19:

[..]

Het is gewoon niet waar.

Overdrijven helpt ook niet.

De meeste hier zijn zo makkelijk. Als een ruim volwassen man aan mijn dochter van 16 zat dan had ik wel degelijk stappen genomen. Dit is niet één of andere fase. Dit is een bedreiging voor die jongen. En zeker als die twee kinderen van haar in het spel worden gegooid. Het zou mij niks verbazen als ze die twee meisjes als emotionele chantage gebruikt om TO's zoon te blijven houden. Iets waar ze nu al de eerste stappen bij zet.

Mona-xxx schreef op 29-08-2022 om 18:34:

[..]

De meeste hier zijn zo makkelijk. Als een ruim volwassen man aan mijn dochter van 16 zat dan had ik wel degelijk stappen genomen. Dit is niet één of andere fase. Dit is een bedreiging voor die jongen. En zeker als die twee kinderen van haar in het spel worden gegooid. Het zou mij niks verbazen als ze die twee meisjes als emotionele chantage gebruikt om TO's zoon te blijven houden. Iets waar ze nu al de eerste stappen bij zet.

TO is er echt niet mee geholpen als iedereen hier de wildste speculaties gaat delen. Dat zie je toch zelf ook wel in?

Dat laatste weet je niet. TO zou ook open het gesprek aan kunnen gaan met haar zoon en dat niet alleen over seks, maar wel hoe kijk je zelf naar het leeftijdsverschil, wat zijn je plannen voor school studie, hoe ga je om met dat zij een heel ander leven leidt, hoe zie je sport, sociaal leven, familieleven, ...etc voor je en welke rol zie daarin voor je vriendin. 

Tiener kijken vaak niet verder dan nu leuk, gevolgen zien e.d. komt pas later, maar als ouder kun je best vragen stellen. Daarbij mag je ten aanzien van school (leerplicht), gedrag thuis e.d. nog steeds wat van hem verwachten en dat ook duidelijk maken. 

Moxxie schreef op 29-08-2022 om 18:38:

[..]

TO is er echt niet mee geholpen als iedereen hier de wildste speculaties gaat delen. Dat zie je toch zelf ook wel in?

Ik spar met TO en iedereen in dit topic. Door nieuwe ideeen krijgen wij nieuwe inzichten en misschien een oplossing voor dit probleem.

Maar welke moeder laat zich door die vrouw zo de mond snoeren! Verliefd of niet, alleen voor de gratis seks want een gezonde relatie met nog twee kinderen die 7 jaar jonger zijn dan de zoon, die zelf nog op de middelbare school zit, is absurd. Als ouders stop je dit, en dat heb je als ouders die vrouw duidelijk te maken.
Veder mogen de ouders die jongen ook wel vragen waar hij mee bezig denkt te zijn; hij misbruikt die vrouw namelijk net zo hard en hij speelt ook met haar gevoel. Ze spelen met elkaars gevoelens en dat klopt niet.

Hierbij wel in achterhoofd dat ik dit een vreemd verhaal vind, juist omdat de ouders zo afwachtend er in staan.

Mona-xxx schreef op 29-08-2022 om 18:34:

[..]

De meeste hier zijn zo makkelijk. Als een ruim volwassen man aan mijn dochter van 16 zat dan had ik wel degelijk stappen genomen. Dit is niet één of andere fase. Dit is een bedreiging voor die jongen. En zeker als die twee kinderen van haar in het spel worden gegooid. Het zou mij niks verbazen als ze die twee meisjes als emotionele chantage gebruikt om TO's zoon te blijven houden. Iets waar ze nu al de eerste stappen bij zet.

Precies. Ik ben echt verbaasd over sommige adviezen. Ik had ook stappen ondernomen. Het feit dat het wettelijk gezien geen misdaad is, wil nog niet zeggen dat er niks aan gedaan kan worden.

Mona-xxx schreef op 29-08-2022 om 18:34:

[..]

De meeste hier zijn zo makkelijk. Als een ruim volwassen man aan mijn dochter van 16 zat dan had ik wel degelijk stappen genomen. Dit is niet één of andere fase. Dit is een bedreiging voor die jongen. En zeker als die twee kinderen van haar in het spel worden gegooid. Het zou mij niks verbazen als ze die twee meisjes als emotionele chantage gebruikt om TO's zoon te blijven houden. Iets waar ze nu al de eerste stappen bij zet.

Je weet dat ik het daarmee eens ben. Maar het is geen pedofilie. 

Ik vind mishandeling ook niet ok. Maar als iemand een tik uitdeelt ga ik hem ook geen moordenaar noemen. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

29-08-2022 om 18:54

Flanagan schreef op 29-08-2022 om 18:47:

Maar welke moeder laat zich door die vrouw zo de mond snoeren! Verliefd of niet, alleen voor de gratis seks want een gezonde relatie met nog twee kinderen die 7 jaar jonger zijn dan de zoon, die zelf nog op de middelbare school zit, is absurd. Als ouders stop je dit, en dat heb je als ouders die vrouw duidelijk te maken.
Veder mogen de ouders die jongen ook wel vragen waar hij mee bezig denkt te zijn; hij misbruikt die vrouw namelijk net zo hard en hij speelt ook met haar gevoel. Ze spelen met elkaars gevoelens en dat klopt niet.

Hierbij wel in achterhoofd dat ik dit een vreemd verhaal vind, juist omdat de ouders zo afwachtend er in staan.

Is er ergens een hoekje in je schedel dat kan beseffen dat dit vooral om lust draait en dat geen van beide stilstaan bij de toekomst. 
Kun jij je voortellen dat een volwassen vrouw die geen complexen meer heeft over haar lichaam of over seks, ontvankelijk is voor het lijf van een zestienjarige, een lijf dat enkele minuten na de zaadlozing al klaar is voor een volgende ronde? 
Kun jij je het genot voorstellen dat deze jongen hieruit haalt?

Flanagan schreef op 29-08-2022 om 18:47:

Maar welke moeder laat zich door die vrouw zo de mond snoeren! Verliefd of niet, alleen voor de gratis seks want een gezonde relatie met nog twee kinderen die 7 jaar jonger zijn dan de zoon, die zelf nog op de middelbare school zit, is absurd. Als ouders stop je dit, en dat heb je als ouders die vrouw duidelijk te maken.
Veder mogen de ouders die jongen ook wel vragen waar hij mee bezig denkt te zijn; hij misbruikt die vrouw namelijk net zo hard en hij speelt ook met haar gevoel. Ze spelen met elkaars gevoelens en dat klopt niet.

Hierbij wel in achterhoofd dat ik dit een vreemd verhaal vind, juist omdat de ouders zo afwachtend er in staan.

Precies ja, dit is één van de gevaren waar je joouw kinderen voor moet beschermen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.