Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

vriendje op bezoek?


Moxxie schreef op 21-02-2022 om 20:32:

[..]

Ben er ook klaar mee, in andere topics heeft Marty helemaal geen kinderen.

Oh gelukkig!

Wat een lastige situatie TO. En dat ligt niet aan je dochter volgens mij. 

Marty1984 schreef op 21-02-2022 om 20:04:

[..]

Duidelijk dus dat het geen schoolwerk was waar ze voor kwamen.

Dus geen van die kerels zou mijn huis nog inkomen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

21-02-2022 om 21:04

Moxxie schreef op 21-02-2022 om 20:32:

[..]

Ben er ook klaar mee, in andere topics heeft Marty helemaal geen kinderen.

Oh, zo iemand. De wijsheid in pacht zonder enige ervaring 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

21-02-2022 om 21:20

Dit topic is in elk geval een nuttig alternatief van een vliegenvanger: de negeerlijstvanger. Voor nepmoeders zonder dochter met een sterke doch vreemde mening over opvoeden. 

Ik kan hier behoorlijk pissig over worden. In de veronderstelling dat er een moeder met een dochter achter schuilgaat heb ik echt nagedacht over mijn tweede en derde post in dit topic. Niet hakken, maar proberen iets te zeggen waardoor ze nog eens nadenkt of dit nu wel de goede weg is. Misschien een goede poging en misschien ook niet, daar gaat het niet om. Je post iets omdat je het beste voorhebt met de forummer.

Als je er dan achter komt dat ze de boel voor de gek houdt voel je je gewoon genaaid. Het toppunt is dat er dan ook nog gezegd wordt dat ze nergens beweert dat ze kinderen heeft. Ik zie daar dan ook meteen zo'n schijnheilig zelfingenomen hoofd bij. Nee, je hebt het niet gezegd maar net gedaan alsof.

Echt, wat is hier leuk aan? Wat mis ik?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

21-02-2022 om 21:39

Ik trap er soms ook in, Moxxie. Ik herken je frustratie dus erg goed. Sommige mensen hebben een heel leeg leven, stel ik me dan maar voor, en dit is hoe ze het vullen.

De negeerlijst is helaas een belangrijke functionaliteit, ook op dit forum. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

21-02-2022 om 21:43

Er is niks leuks aan Moxxie 

Moxxie schreef op 21-02-2022 om 21:34:

Ik kan hier behoorlijk pissig over worden. In de veronderstelling dat er een moeder met een dochter achter schuilgaat heb ik echt nagedacht over mijn tweede en derde post in dit topic. Niet hakken, maar proberen iets te zeggen waardoor ze nog eens nadenkt of dit nu wel de goede weg is. Misschien een goede poging en misschien ook niet, daar gaat het niet om. Je post iets omdat je het beste voorhebt met de forummer.

Als je er dan achter komt dat ze de boel voor de gek houdt voel je je gewoon genaaid. Het toppunt is dat er dan ook nog gezegd wordt dat ze nergens beweert dat ze kinderen heeft. Ik zie daar dan ook meteen zo'n schijnheilig zelfingenomen hoofd bij. Nee, je hebt het niet gezegd maar net gedaan alsof.

Echt, wat is hier leuk aan? Wat mis ik?

Het is niet leuk het is trollen. Maar als je het je helpt: ik heb wel twee keer bij je posts gedacht: `wat een lief positief iemand is die moxie om zo´n negatieve figuur (ik dacht dat het een vader was) toch wat overdenkingen te willen geven. Natuurlijk voel je je in de zeik genomen, maar jij bent de leukerik in dit geval. hug

Ach we vergeten het gewoon want jullie zijn allemaal hartstikke LIEF en dat is nog veel belangrijker!

Bijtje82

Bijtje82

21-02-2022 om 22:37

Moxxie schreef op 21-02-2022 om 22:08:

Ach we vergeten het gewoon want jullie zijn allemaal hartstikke LIEF en dat is nog veel belangrijker!

Het erge is wel dat er echt zulke ouders bestaan. Ik had zo'n stiefpa. Er mocht niemand binnen komen. 

JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

22-02-2022 om 06:22

Mijn vader was ook zo. Is niet zo goed geweest voor de onderlinge verhoudingen zeg maar. Het maakt dat je je stiekem en viezig voelt, die afkeuring van dat aspect van mijn leven en je wordt er ook niet eerlijker van.
Sneu voor de dochter van TO dat het zo moet.

Hier in huis is iedereen welkom. Geen verkering, scharrel, beoogde verkering, een dag, een maand verkering maakt me niet uit. We hebben 4 kinderen, oudste is 22, jongste bijna 15 dus we hebben al het één en ander voorbij zien komen. Vanmiddag komt de beoogde verkering van onze jongste, de enige dochter, voor het eerst langs. Eerste afspraakje, buiten het contact op school dan.

Ik volg het niet meer. Moederkloek is toch niet Marty1984? 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-02-2022 om 07:56

Aiden schreef op 22-02-2022 om 07:53:

Ik volg het niet meer. Moederkloek is toch niet Marty1984?

Klopt. Maar hier gebeurde wat je wel vaker ziet: de TO trekt zich terug en iemand anders kaapt het draadje om eens even gezellig wat mensen op de kast te jagen. TO schiet er in elk geval niks mee op.

Ik heb het ook door, kende Marty nog niet, lekker uitleggen en nog eens om Marty te overtuigen van het het feit dat hij/zij rare ideeën heeft. 

Sorry

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.