Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

vriendje op bezoek?


Aiden schreef op 22-02-2022 om 07:53:

Ik volg het niet meer. Moederkloek is toch niet Marty1984?

Nee joh, Marty is toch die Belgische vrouw met overgewicht, zonder rijbewijs, een ma Flodder huishouden volgens haar eigen familie, deels afgekeurd met autisme (of iets in die richting) ?

ToetieToover schreef op 22-02-2022 om 08:39:

[..]

Nee joh, Marty is toch die Belgische vrouw met overgewicht, zonder rijbewijs, een ma Flodder huishouden volgens haar eigen familie, deels afgekeurd met autisme (of iets in die richting) ?

Maar waarom hebben we het dan over trollen? Dat doet toch alleen een TS. Jullie schrijven alsof Marty de TS is en nu stappen jullie allemaal uit de discussie. Leuk voor Moederkloek. 

Als moederkloek weer van zich laat horen dan komen er vast weer mensen terug.  Op de coupepoging van Marty reageer ik niet meer. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-02-2022 om 09:10

Iedereen kan trollen natuurlijk, niet alleen een TO.

We zouden een code moeten afspreken als iemand een draadje kaapt waardoor de TO ondersneeuwt. Laten we zo iemand bijvoorbeeld een kaper op de kust noemen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-02-2022 om 09:16

niet_rechts schreef op 22-02-2022 om 09:10:

Iedereen kan trollen natuurlijk, niet alleen een TO.

We zouden een code moeten afspreken als iemand een draadje kaapt waardoor de TO ondersneeuwt. Laten we zo iemand bijvoorbeeld een kaper op de kust noemen.

Dat is wel een goeie 

Kapers krijgen natuurlijk ook wel de kans als een TO helemaal niet meer reageert. Dan gaat het rap de verkeerde kant op. 

Peen schreef op 21-02-2022 om 08:56:

Je man moest blij zijn dat ze thuis willen afspreken. Zo leer je vriendje tenminste ook kennen.

Als ze seks willen doen ze dat toch wel, dan maar beter thuis dan ergens buiten in de bosjes. Dat gaat je man echt niet tegenhouden door zich zo op te stellen.

Zo denk ik er ook over . 

moederkloek schreef op 21-02-2022 om 09:41:

[..]

geen optie, als je de narcist in hem niet wilt wakker maken 😒

Ai . Sterkte hoor

Arme Moederkloek, gisteren topic gestart en nu mag ze reeds 7 pagina’s doorspitten. Hopelijk komt ze er nog aan toe te reageren.

Marty1984 schreef op 21-02-2022 om 20:04:

[..]

Duidelijk dus dat het geen schoolwerk was waar ze voor kwamen.

Dus geen van die kerels zou mijn huis nog inkomen.

Op die manier gaat je dochter je niks meer vertellen over verliefdheden, uit angst dat leuke jongens anders niet meer over de vloer mogen komen. Vaak is het toch zo dat je iemand al een tijdje kent voordat je er andere gevoelens voor krijgt. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-02-2022 om 15:57

Poezekat schreef op 22-02-2022 om 15:48:

[..]

Op die manier gaat je dochter je niks meer vertellen over verliefdheden, uit angst dat leuke jongens anders niet meer over de vloer mogen komen. Vaak is het toch zo dat je iemand al een tijdje kent voordat je er andere gevoelens voor krijgt.

Je reageert op de kaper op de kust. Zie de reacties een stukje boven de jouwe: deze kaper heeft geen kinderen, alleen een stellige mening en de behoefte dit topic te domineren. 

niet_rechts schreef op 22-02-2022 om 15:57:

[..]

Je reageert op de kaper op de kust. Zie de reacties een stukje boven de jouwe: deze kaper heeft geen kinderen, alleen een stellige mening en de behoefte dit topic te domineren.

Ja, ben er inmiddels ook achter. Maar had al gereageerd voordat ik de reacties over de kaper op de kust las. 

Nu weer On Topic.

Een lastige situatie maar ik denk dat ik geen "toestemming" zou vragen aan mijn partner maar het als mededeling zou doen. Mits je het zelf geen bezwaar vindt dat die jongen bij jullie over de vloer komt. 

ja, de ko(d)k, ofwel de kok, die roert er z'n eigen soepje doorheen. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

22-02-2022 om 16:09

niet_rechts schreef op 22-02-2022 om 09:10:

Iedereen kan trollen natuurlijk, niet alleen een TO.

We zouden een code moeten afspreken als iemand een draadje kaapt waardoor de TO ondersneeuwt. Laten we zo iemand bijvoorbeeld een kaper op de kust noemen.

We willen geen verwijzingen naar trollen of kapers, op welke manier dan ook. Je kunt volstaan met: graag X negeren dat is niet de TS. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.