Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Vakantie vriend


Leene

Leene

10-08-2021 om 00:41

Nee ik zou het niet doen.. ook niet als die Tim een meisje was. Ze kennen elkaar pas 2a3 weken en ook zijn familie. Als ze elkaar zo leuk vinden dan kunnen ze ook thuis contact houden. En met de trein naar huis? Vanuit het buitenland? Misschien omdat er geen plek meer is bij die familie in de auto... Nee niet doen.

Sophia_!

Sophia_!

10-08-2021 om 00:56

Ik zou mijn kind niet achterlaten in het buitenland bij een gezin wat je amper kent. Dan spreken ze maar af als ze weer thuis zijn. 

En TO wat doen jullie? 

Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe het is afgelopen. Ik wilde ook ooit op die leeftijd langer blijven op de camping. Dat mocht toen niet, maar vervolgens wel iets anders wat veel erger was 

Mlah! schreef op 12-08-2021 om 18:25:

Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe het is afgelopen. Ik wilde ook ooit op die leeftijd langer blijven op de camping. Dat mocht toen niet, maar vervolgens wel iets anders wat veel erger was

Wat?

Ik had nog een week bij een oom en tante kunnen blijven die op dezelfde camping stonden en met hun mee naar huis.

Uiteindelijk is die vriendengroep (Fransen, tussen 18 en 20) met 5 man naar Amsterdam gekomen, trokken we van coffeeshop naar coffeeshop en sliepen overal en nergens. 

Snap niet dat ze dat dan wel goed vond. 🤔
 Anyway, ik leef nog. Was superleuke ervaring. Liefde voor vakantiescharrel was overigens snel bekoeld. Hij had allerlei wilde ideeën over Nederlandse meisjes, maar ik was zo bleu als wat: hij was mijn eerste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.