Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Kledingvoorschrift


Anne1234! schreef op 24-08-2024 om 15:08:

[..]

Dat hangt denk ik vooral af van de leeftijd van de mensen in de sportschool. Onder jongeren zijn die leggings heel gewoon om te dragen. Evenals een vrij klein broekje naar het zwembad. Ik moest daar in het begin ook erg aan wennen, dat mijn dochters in een weinig verhullende bikini naar het zwembad gingen. Op vakantie heb ik de afgelopen jaren gezien dat bijna iedereen onder de 30 er zo bijloopt. Overigens zijn het vooral de ouderen die topless op het strand liggen.

Wel interessant trouwens dat, ondanks de weinig verhullende kleding die jongeren tegenwoordig dragen, ze moeilijker zijn met echt bloot en later zijn met sex. Het 1 staat dus los van het ander.

Nou idd. De laatste keer dat ik ging zwemmen en zag meiden in "bikini's " dacht is wat is hierrr aan de hand, op welke set ben in beland.. Man kijkt zijn ogen uit.

Kimdekim

Kimdekim

24-08-2024 om 17:03 Topicstarter

bieb1963 schreef op 24-08-2024 om 15:18:

[..]

Het gaat er m.i. ook niet om dat je wat vormen ziet. So be it. Maar het is niet de bedoeling dat het expres allemaal super sexy is

Juist. En een sportlegging is dus niet expres super sexy, maar gewoon sportkleding.

bieb1963 schreef op 24-08-2024 om 15:18:

[..]

Het gaat er m.i. ook niet om dat je wat vormen ziet. So be it. Maar het is niet de bedoeling dat het expres allemaal super sexy is

Ik krijg de indruk dat het voor de dochter van Kimdkim juist wel de bedoeling is.😆

'Preuts' is een scheldwoord dat nogal snel gebruikt wordt in sommige kringen als je er niet bij loopt alsof je een OnlyFans account ambieert

Kimdekim

Kimdekim

24-08-2024 om 17:21 Topicstarter

Chantal2022 schreef op 24-08-2024 om 17:09:

[..]

Ik krijg de indruk dat het voor de dochter van Kimdkim juist wel de bedoeling is.😆

'Preuts' is een scheldwoord dat nogal snel gebruikt wordt in sommige kringen als je er niet bij loopt alsof je een OnlyFans account ambieert

Waar slaat deze opmerking nu weer op? Echt sommige mensen zijn het niet waard om mee te discussiëren. Maar waar precies haal je nou weer uit dat mijn dochter er super sexy bij wil lopen?  En dan zal ik die opmerking over OF maar even niet op haar betrekken.  

Anne1234! schreef op 24-08-2024 om 15:08:

[..]

Dat hangt denk ik vooral af van de leeftijd van de mensen in de sportschool. Onder jongeren zijn die leggings heel gewoon om te dragen. Evenals een vrij klein broekje naar het zwembad. Ik moest daar in het begin ook erg aan wennen, dat mijn dochters in een weinig verhullende bikini naar het zwembad gingen. Op vakantie heb ik de afgelopen jaren gezien dat bijna iedereen onder de 30 er zo bijloopt. Overigens zijn het vooral de ouderen die topless op het strand liggen.

Wel interessant trouwens dat, ondanks de weinig verhullende kleding die jongeren tegenwoordig dragen, ze moeilijker zijn met echt bloot en later zijn met sex. Het 1 staat dus los van het ander.

Zwemmen in privetijd is toch heel wat anders dan gymles op school lijkt mij. Bikini's zijn bijna altijd weinig verhullend. 

Kimdekim schreef op 23-08-2024 om 12:46:

Ik ben dan toch minder zedig als sommige anderen hier. Op vakantie eet iedereen gewoon in bikini/ zwembroek en ik vind een legging niet ongepast. Niet tijdens gym en ook niet tijdens schooldagen. Sterker nog als ik weekenddienst heb draag ik ook vaak een legging naar het werk. Daarnaast draagt mijn dochter ook wel eens iets, de horreur, wat haar buik bloot laat of een decolleté laat zien. Bijna alles wat ze draagt accentueert haar figuur. En ik vind dat helemaal niet ongepast.

Nou hier zeg je bijv dat vrijwel alles wat je dochter draagt haar figuur accentueert, ze draagt die kleding dus met een doel om er zo lekker mogelijk uit te zien, anders volstaat een normaal tshirt en spijkerbroek ook wel of desnoods een joggingbroek met een tshirt. 

Kimdekim

Kimdekim

24-08-2024 om 20:15 Topicstarter

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 20:06:

[..]

Nou hier zeg je bijv dat vrijwel alles wat je dochter draagt haar figuur accentueert, ze draagt die kleding dus met een doel om er zo lekker mogelijk uit te zien, anders volstaat een normaal tshirt en spijkerbroek ook wel of desnoods een joggingbroek met een tshirt.

Uh ja,  want zelfs een spijkerbroek kan je figuur accentueren.  Maar als je je dus niet verbergt in een wijd tshirt en een joggingbroek doe je je best om er zo sexy mogelijk ( of zelfs lekker wtf) uit te zien. 

Ik ben echt verbaasd dat mensen zo reageren en het liken.  Bizar gewoon.  

Kimdekim schreef op 24-08-2024 om 20:15:

[..]

Uh ja, want zelfs een spijkerbroek kan je figuur accentueren. Maar als je je dus niet verbergt in een wijd tshirt en een joggingbroek doe je je best om er zo sexy mogelijk ( of zelfs lekker wtf) uit te zien.

Ik ben een man en ik denk in termen als lekker of geil. En ik zal wel niet de enige zijn. En er bestaat kleding die je figuur niet accentueert hoor maar je kind wil graag haar vormen accentueren dus koopt kleding die dat doet. En waarom wil je precies je figuur accentueren? Om indruk te maken op het andere geslacht en dat gaat twee kanten op, mannen doen dat net zo goed als vrouwen. En je verbergen in een wijd T shirt en joggingbroek laat in elk geval wel veel meer aan de verbeelding over dan een legging die eigenlijk alles al laat zien wat eronder zit. 

Kimdekim

Kimdekim

24-08-2024 om 20:29 Topicstarter

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 20:24:

[..]

Ik ben een man en ik denk in termen als lekker of geil. En ik zal wel niet de enige zijn. En er bestaat kleding die je figuur niet accentueert hoor maar je kind wil graag haar vormen accentueren dus koopt kleding die dat doet. En waarom wil je precies je figuur accentueren? Om indruk te maken op het andere geslacht en dat gaat twee kanten op, mannen doen dat net zo goed als vrouwen. En je verbergen in een wijd T shirt en joggingbroek laat in elk geval wel veel meer aan de verbeelding over dan een legging die eigenlijk alles al laat zien wat eronder zit.

Ik ben aan dat jij de dertig al een tijdje gepasseerd bent,  en dan zo praten over een meisje van 16 vind ik ongepast.  Als we het daar dan over hebben.  En nee, je hoeft je helemaal niet perse voor het andere geslacht zo te kleden maar soms doe je dat ook omdat je je daarin gewoon fijn en mooi voelt.  

Vrouwen dragen kleding die ze prettig en mooi vinden. Voor zichzelf. Dus niet (altijd) om 'lekker en geil' gevonden te worden door mannen. Dit is dus precies de reden dat meisjes absurde kledingvoorschriften krijgen; omdat mannen zich niet kunnen gedragen. De wereld op z'n kop!

Mijn God wat hebben we nog een lange weg te gaan...

Kimdekim

Kimdekim

24-08-2024 om 20:31 Topicstarter

Het spijt me voor degenen die nog een update wilden maar ik ben hier wel klaar mee.  Ik laat het hier dus bij want ik word echt onpasselijk van de reacties.  Overigens niet alleen die van Nick want ik vind een meisje van 16 bijna slutshamen ook veel te ver gaan.  

Kimdekim schreef op 24-08-2024 om 20:31:

Het spijt me voor degenen die nog een update wilden maar ik ben hier wel klaar mee. Ik laat het hier dus bij want ik word echt onpasselijk van de reacties. Overigens niet alleen die van Nick want ik vind een meisje van 16 bijna slutshamen ook veel te ver gaan.

Snap ik helemaal!

Kimdekim schreef op 24-08-2024 om 20:29:

[..]

Ik ben aan dat jij de dertig al een tijdje gepasseerd bent, en dan zo praten over een meisje van 16 vind ik ongepast. Als we het daar dan over hebben. En nee, je hoeft je helemaal niet perse voor het andere geslacht zo te kleden maar soms doe je dat ook omdat je je daarin gewoon fijn en mooi voelt.

Nee pas 5 jaar geleden. Jij zelf vond discreet naar de kont van je 17 jarige dochter kijken of over fantaseren toch helemaal oké? Wat is er dan ongepast? 

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 20:24:

[..]

Ik ben een man en ik denk in termen als lekker of geil. En ik zal wel niet de enige zijn. En er bestaat kleding die je figuur niet accentueert hoor maar je kind wil graag haar vormen accentueren dus koopt kleding die dat doet. En waarom wil je precies je figuur accentueren? Om indruk te maken op het andere geslacht en dat gaat twee kanten op, mannen doen dat net zo goed als vrouwen. En je verbergen in een wijd T shirt en joggingbroek laat in elk geval wel veel meer aan de verbeelding over dan een legging die eigenlijk alles al laat zien wat eronder zit.

Dat doen mannen toch ook, die willen ook hun goede punten laten zien.

Sommigen vinden hun eigen gekweekte afdak positief en laten die zien met een te strak en kort shirt, anderen accentueren graag hun brede schouders en wasbord.

Daar hoeft dan niet gelijk in termen van geil en lekker gedacht te worden, we zijn toch geen  Neanderthalers meer.

Ysenda schreef op 24-08-2024 om 21:18:

[..]

Dat doen mannen toch ook, die willen ook hun goede punten laten zien.

Sommigen vinden hun eigen gekweekte afdak positief en laten die zien met een te strak en kort shirt, anderen accentueren graag hun brede schouders en wasbord.

Daar hoeft dan niet gelijk in termen van geil en lekker gedacht te worden, we zijn toch geen Neanderthalers meer.

Vrouwen denken inderdaad niet in die termen. Mannen meestal wel. Er zullen niet veel mannen zijn die bij een lekkere ronde strakke kont denken aan hoe hard die vrouw voor die kont gewerkt heeft. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.