Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Kledingvoorschrift


Nick90 schreef op 24-08-2024 om 21:24:

[..]

Vrouwen denken inderdaad niet in die termen. Mannen meestal wel. Er zullen niet veel mannen zijn die bij een lekkere ronde strakke kont denken aan hoe hard die vrouw voor die kont gewerkt heeft.

Nou dan wordt het tijd dat mannen civiliceren ipv dar vrouwen zich moeten aanpassen. Tijd voor emancipatie van de man.

Ysenda schreef op 24-08-2024 om 21:25:

[..]

Nou dan wordt het tijd dat mannen civiliceren ipv dar vrouwen zich moeten aanpassen. Tijd voor emancipatie van de man.

Helaas, dat is de afgelopen eeuwen ook niet gebeurd en gaat nu ook niet gebeuren hoor. En het zijn niet de mannen die klagen hè. 

Geen Neanderthalers meer? Ik herinner me iets over een corpsfeest vorig jaar?
Er worden nu meer regels gehanteerd heb ik begrepen. Maar onder dat vernisje?

Kom, we dwalen af van de wekelijkse gymles 😎 ( waar vroeger nogal eens hardnekkige verhalen gingen over docenten die over de douchedeurtjes heen keken enzo.)

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 21:27:

[..]

Helaas, dat is de afgelopen eeuwen ook niet gebeurd en gaat nu ook niet gebeuren hoor. En het zijn niet de mannen die klagen hè.

Euh jawel, het zijn de mannen die verwachten dat vrouwen zich anders kleden zodat ze niet in verleiding gebracht worden. 

Heel sterk dat dit meisje daar nee tegen zegt!

Mischa83 schreef op 24-08-2024 om 21:31:

[..]

Euh jawel, het zijn de mannen die verwachten dat vrouwen zich anders kleden zodat ze niet in verleiding gebracht worden.

Heel sterk dat dit meisje daar nee tegen zegt!

Heel goed zo zijn  er tenminste nog wat kontjes te zien voor mannen in haar omgeving, zover ik weet is er nog geen gedachtenpolitie. Mannen zijn  meestal niet de klagers. 

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 21:35:

[..]

Heel goed zo zijn er tenminste nog wat kontjes te zien voor mannen in haar omgeving, zover ik weet is er nog geen gedachtenpolitie. Mannen zijn meestal niet de klagers.

Ik merk dat de tijd van inhoudelijk praten voorbij is als je op deze manier gaat provoceren. Ik word zelf ook een beetje misselijk van jouw hijgerige uitspraken over minderjarige tienermeisjes. 

Je zou toch hopen dat mannen in elk geval tot inzicht komen zodra ze zelf dochters hebben.

Mischa83 schreef op 24-08-2024 om 21:45:

[..]

Ik merk dat de tijd van inhoudelijk praten voorbij is als je op deze manier gaat provoceren. Ik word zelf ook een beetje misselijk van jouw hijgerige uitspraken over minderjarige tienermeisjes.

Ja en ik ben lang niet de enige die zo denkt of kijkt. En minderjarige tienermeisjes die graag kleding dragen dat hun lichaam accentueert trekken over het algemeen alles aan met een nog dienstdoende piemel. Dus dan kun je wel misselijk zijn maar bedenk je vooral dat het vooral bekeken is worden en reken maar dat er gekeken word. En m'n dochter is nog een baby en tegen die tijd zorgen we er wel voor dat ze zichzelf ook gewoon mooi kan voelen zonder meteen haar lichaam te accentueren en daar de aandacht op te vestigen. 

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 21:35:

[..]

Heel goed zo zijn er tenminste nog wat kontjes te zien voor mannen in haar omgeving, zover ik weet is er nog geen gedachtenpolitie. Mannen zijn meestal niet de klagers.

Gatverdamme zeg. Een tienermeisje hè? Jij denkt dat jij ‘normaal’ bent als man maar ik kan je vertellen dat er inderdaad normale mannen bestaan die niet naar tienerkontjes talen. Bah. Ga je toetsenbord met zeep spoelen ofzo. 

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 21:35:

[..]

Heel goed zo zijn er tenminste nog wat kontjes te zien voor mannen in haar omgeving, zover ik weet is er nog geen gedachtenpolitie. Mannen zijn meestal niet de klagers.

Ik vind het gewoon misselijkmakend wat je schrijft. Je hebt het over een tiener, een minderjarig kind. je post hierna is nog misselijkermakend.  Die heb ik gerapporteerd. Geen idee of ze er iets mee doen maar ik moest er iets mee doen. 

Als dit topic in de basis over mijn dochter zou gaan en iemand kwam met deze reactie dan zou ik daar goed misselijk van worden. Gelukkig hoor ik van volwassen mannen in mijn omgeving andere dingen over pubers...  (en dan zul je vast denken dat ze anders praten als wat ze eigenlijk denken maar dat geloof ik dan weer niet, het gaat over een losse opmerking hier of daar, niet als gericht gespreksonderwerp)

Nick90 schreef op 24-08-2024 om 22:26:

[..]

Ja en ik ben lang niet de enige die zo denkt of kijkt. En minderjarige tienermeisjes die graag kleding dragen dat hun lichaam accentueert trekken over het algemeen alles aan met een nog dienstdoende piemel. Dus dan kun je wel misselijk zijn maar bedenk je vooral dat het vooral bekeken is worden en reken maar dat er gekeken word. En m'n dochter is nog een baby en tegen die tijd zorgen we er wel voor dat ze zichzelf ook gewoon mooi kan voelen zonder meteen haar lichaam te accentueren en daar de aandacht op te vestigen.

Ik schrik er oprecht van hoe jij jouw pedoseksuele gevoelens en gedachten in dit topic tentoonspreidt en vergoelijkt, zelfs als maat voor andere mannen probeert neer te zetten.

Ik begrijp dat jij deze gevoelens hebt, maar doe alsjeblieft niet alsof ok is om zo met kinderen om te gaan of dat iedereen dit vindt. Ik kan het niet genoeg benadrukken maar het seksualiseren van minderjarige kinderen is niet ok!


Mischa83 schreef op 25-08-2024 om 07:41:

[..]

Ik schrik er oprecht van hoe jij jouw pedoseksuele gevoelens en gedachten in dit topic tentoonspreidt en vergoelijkt, zelfs als maat voor andere mannen probeert neer te zetten.

Ik begrijp dat jij deze gevoelens hebt, maar doe alsjeblieft niet alsof ok is om zo met kinderen om te gaan of dat iedereen dit vindt. Ik kan het niet genoeg benadrukken maar het seksualiseren van minderjarige kinderen is niet ok!


Dit inderdaad. Nick, over een paar jaar komt je zoon ook in de klas bij meiden van deze leeftijd he. Die kleden zich wellicht ook zo. Je zoon neemt ze misschien wel eens mee naar huis. En dan? Krijgt je zoon de reputatie dat je beter uit de buurt kan blijven want zijn vader... of mogen die meiden alleen komen als ze oversized kleding dragen?

(enne, niet zeggen dat je alleen onopvallend kijkt want dat denken alle mannen. Wake-up call: dat hebben we echt wél door)

Mischa83 schreef op 25-08-2024 om 07:41:

[..]

Ik schrik er oprecht van hoe jij jouw pedoseksuele gevoelens en gedachten in dit topic tentoonspreidt en vergoelijkt, zelfs als maat voor andere mannen probeert neer te zetten.

Ik begrijp dat jij deze gevoelens hebt, maar doe alsjeblieft niet alsof ok is om zo met kinderen om te gaan of dat iedereen dit vindt. Ik kan het niet genoeg benadrukken maar het seksualiseren van minderjarige kinderen is niet ok!


Hoho dat zijn een beetje overdreven uitspraken. Niet netjes. Toevallig noemen we in Nederland vrouwmensen van 16jaar nog een kind. Een vruchtbaar vrouwtjesmens in sommige andere landen wordt al uitgehuwelijkt en bevrucht. Tis geen meisje van 6. Dan zeg ik trek die pedofielkaart. Nick onderstreept de natuur dat mannetjes kijken naar vruchtbare vrouwtjes, helemaal als zij de vormen accentueert, bloot laat zien of zelfs volle bos lange haren heeft wapperen. Het zijn instinctieve processen.99.9 procent handelt er niet naar. Maar laten we elkaar geen mietje noemen. 

Kimdekim schreef op 24-08-2024 om 17:21:

[..]

Waar slaat deze opmerking nu weer op? Echt sommige mensen zijn het niet waard om mee te discussiëren. Maar waar precies haal je nou weer uit dat mijn dochter er super sexy bij wil lopen? En dan zal ik die opmerking over OF maar even niet op haar betrekken.

Dat concludeer ik uit wat jij vertelt oa dat ze als actie een kindermaat sportbroek gaat aantrekken (super klein en strak dus) 

De rest van mijn opmerking ging over wat ik zie online en wat ik hier en op andere forums lees

Mischa83 schreef op 25-08-2024 om 07:41:

[..]

Ik schrik er oprecht van hoe jij jouw pedoseksuele gevoelens en gedachten in dit topic tentoonspreidt en vergoelijkt, zelfs als maat voor andere mannen probeert neer te zetten.

Ik begrijp dat jij deze gevoelens hebt, maar doe alsjeblieft niet alsof ok is om zo met kinderen om te gaan of dat iedereen dit vindt. Ik kan het niet genoeg benadrukken maar het seksualiseren van minderjarige kinderen is niet ok!




https://youtu.be/xY1b3-8IEac?si=jWar8BOp11eWNO2R

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.