S.ndra
05-11-2024 om 03:34
Kerstvakantie met pubermeiden
Wij hebben een hele nare tijd achter de rug en willen in de kerstvakantie als gezin een weekje weg. Maar ik heb totaal geen inspiratie. Heeft iemand een tip voor een leuke vakantie met 2 meiden van 11 en 14?
Gloriosa
05-11-2024 om 06:41
Wellicht een paar dagen Londen of Berlijn?
Voor volwassenen en tieners altijd wat te doen.
Gingergirl
05-11-2024 om 06:59
ik weet je budget natuurlijk niet noch wat jullie leuk vinden.
Parijs + Disney
Londen + Harry Potter studio's
Weekje ergens all inclusive bv via RIU
troelahoep
05-11-2024 om 09:09
Gingergirl schreef op 05-11-2024 om 06:59:
ik weet je budget natuurlijk niet noch wat jullie leuk vinden.
Parijs + Disney
Londen + Harry Potter studio's
Weekje ergens all inclusive bv via RIU
Poeh, dat is behoorlijk prijzig! En de HP studios moet je wel 3 of 4 maanden van tevoren boeken want het is ver in het voren uitverkocht. Niet dat ik er niet een keer heen zou willen overigens.....
kerstbeer
05-11-2024 om 09:21
Londen zou ik niet doen met kerst: dat gaat heel druk zijn.
Wat vinden ze leuk? Kerstgezelligheid? of boeit dat ze niet, en houden ze meer van warmte.
S.ndra
05-11-2024 om 09:47
Nee, ze hebben niet zoveel met Kerst, dat hoeft niet per se. Een echte stedentrip hoeft van mij niet. Ik dacht aan een combi dat we een beetje tot rust kunnen komen en er ook wat leuke dingen in de buurt te doen zijn. En niet te ver weg. De meiden wilden wel naar New York .
Schemerlampje
05-11-2024 om 09:50
Dan zou ik naar een vakantiepark met een groot zwembad gaan. En dan in een omgeving met musea die de meiden leuk vinden of bij een dierentuin of pretpark? Wel even checken of die dan wel open zijn.
Meesje
05-11-2024 om 09:55
S.ndra schreef op 05-11-2024 om 09:47:
Nee, ze hebben niet zoveel met Kerst, dat hoeft niet per se. Een echte stedentrip hoeft van mij niet. Ik dacht aan een combi dat we een beetje tot rust kunnen komen en er ook wat leuke dingen in de buurt te doen zijn. En niet te ver weg. De meiden wilden wel naar New York .
Vakantiepark met zwembad, dagje winterefteling/movieworld/fantasialand, stad in de buurt voor dagje shoppen, toch dagje richting een kerstmarkt in de buurt. En verder lekker op het park, kinderen in het zwembad en de speelhal. Jullie in het huisje of de horeca. Keertje gourmetten. Keertje pizza eten.
Bijvoorbeeld een park in de Eifel, dicht bij Phantasialand, dicht bij Keulen. Zat te doen. Plus mooie omgeving. Wel risico op kerstsfeer
IMI-x2
05-11-2024 om 12:06
In de Ardennen vind je mooie vakantiehuizen voor relatief weinig geld. Niet te ver en toch echt even eruit. Bezoek een wildpark en een mooie stad in de buurt en je vakantie is compleet.
Gingergirl
05-11-2024 om 12:28
troelahoep schreef op 05-11-2024 om 09:09:
[..]
Poeh, dat is behoorlijk prijzig! En de HP studios moet je wel 3 of 4 maanden van tevoren boeken want het is ver in het voren uitverkocht. Niet dat ik er niet een keer heen zou willen overigens.....
Ze schrijft toch niet dat het low budget moet zijn. En of iets prijzig is, is ook persoonlijk natuurlijk. Wat de een prijzig vindt, vindt de ander enorm meevallen.
Gingergirl
05-11-2024 om 12:30
S.ndra schreef op 05-11-2024 om 09:47:
Maar vinden je kinderen het " tot rust komen'" ook leuk?
New York is niet dichtbij maar wel een enorme aanrader met kinderen van die leeftijd.
Dichterbij; hochsauerland is een aanrader.
Azalea747
05-11-2024 om 12:33
IMI-x2 schreef op 05-11-2024 om 12:06:
In de Ardennen vind je mooie vakantiehuizen voor relatief weinig geld. Niet te ver en toch echt even eruit. Bezoek een wildpark en een mooie stad in de buurt en je vakantie is compleet.
Heb je een tip voor een site waar je die huizen zoekt?
IMI-x2
05-11-2024 om 12:40
Azalea747 schreef op 05-11-2024 om 12:33:
[..]
Heb je een tip voor een site waar je die huizen zoekt?
Bij Natuurhuisje en Ardennes Etape heb ik al eens wat gehuurd. Allebei prima bevallen. Ik zie dat Belvilla ook mooie huizen in de Ardennen heeft, ook nog flink wat keuze voor de kerstweek.
Moederkareltje
05-11-2024 om 12:52
Ik zou als ik een tas geld had naar een tropisch eiland gaan waar ze kunnen zonnen en zwemmen en snorkelen. Even weg van het koude, natte weer hier.