Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ciska78

Ciska78

13-07-2023 om 09:54 Topicstarter

Ik ga van dag tot dag, de ene dag voel ik mij beter dan de andere dag.
De ene dag kan ik beter met alles omgaan dan de andere.
Ik heb het advies gehad om alles van mij af te gaan schrijven, maar dat lukt nog niet echt.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-07-2023 om 10:10

kun je het wel wat van je afpraten met andere mensen?

Ciska78

Ciska78

13-07-2023 om 10:16 Topicstarter

Mwa, denk te weinig, maar dat komt door mijzelf. We zitten al zo lang in deze situatie dat ik mensen er eigenlijk niet meer mee lastig wil vallen.

Ciska78 schreef op 13-07-2023 om 10:16:

Mwa, denk te weinig, maar dat komt door mijzelf. We zitten al zo lang in deze situatie dat ik mensen er eigenlijk niet meer mee lastig wil vallen.

Herkenbaar meis, maar het is niet "lastig vallen"! Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand in je omgeving dit als lastig vallen ziet.

Het is hier al helemaal niet lastig vallen en opschrijven kan zeker helpen. Rare tip; soms is juist echt fysiek schrijven (dus pen op papier) ipv typen iets wat nog meer helpt. Zelf lukt het mij bv nog niet om iets te schrijven, ik houd het bij veilig tikken. 
Maar wat goed dat je haar al mee naar de Hema hebt Kunnen nemen. Dat ze naar een andere groep gaat. Dat ze zelf dingen wil, ook al is het Vanwege iets verdrietigs als haar vriendin die elders heen gaat. Ik heb een verpleegkundige in een andere situatie dat  ‘de bocht gemaakt hebben’ horen noemen. Het punt in ziek zijn waarop je iets van herstel begint te zien. Niet elke dag en in processie tempo (twee vooruit, een achteruit), maar de beweging is naar voren. Ik hoop zo voor jullie en je dochter dat dit hier ook zo is. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-07-2023 om 11:31

Als je mijn vriendin was viel je mij niet lastig 

Cis, je weet toch hopelijk wel wat ik hier van vind hè...

Tijgeroog schreef op 13-07-2023 om 17:11:

Cis, je weet toch hopelijk wel wat ik hier van vind hè...

Hier idem dito ❤️

Ciska78 schreef op 13-07-2023 om 10:16:

Gedeelde vreugde is dubbele vreugde en gedeelde smart is halve smart. Dus als je alles deelt, ben je ruimschoots in de plus hoor 

Blijf hier maar spuien Ciska! Een pb mag ook altijd.
♥️

Ciska78

Ciska78

15-07-2023 om 19:11 Topicstarter

wat een lieve berichten weer van jullie☺️

Vandaag zouden we even wat gaan drinken met dochter. Op de vraag hoelaat we terug moesten zijn zei groepsleiding, o zie maar, ga maar lekker ergens lunchen en we zien jullie wel terug.
Dus error bij dochter en bij mij, want vorige keer moesten we echt vaste tijdsafspraken maken.
Dus eerst maar even naar het plekje waar we wat gingen drinken en daar even een plan gemaakt. Ze wilde wel even de hema binnen en dan daarna ergens een broodje eten.
Heel fijn gesprek gehad met haar over serieuze en minder serieuze onderwerpen.

Het was echt fijn om bij haar te zijn, langer dan een uur. Net alsof er niets aan de hand was en je gewoon even op stap bent op een zaterdagmiddag. 

Maandag mag ze eindelijk over naar de andere groep, we hebben na ons bezoek als verrassing op haar nieuwe slaapkamer een kaartje met beer achtergelaten.

Wat fijn Ciska, deze middag die jullie samen hebben gehad! Klinkt echt heerlijk. En wat lief van dat kaartje en die beer, weet zeker dat dochter dat ook vindt! Hoop dat je een fijne avond hebt waarin je nog even kunt teren op deze goede dag!

geweldig wat mooi toch!!!!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

15-07-2023 om 19:29

dit klinkt goed, Ciska! Wat fijn!

Wat heerlijk! En wat fijn dat je vanmiddag geen andere afspraken gemaakt had! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.