Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

ik denk dat jullie al meer dan genoeg aan jezelf hebben!
Begrijp het wel.
Sterkte Ciska.

Ciska78

Ciska78

26-04-2023 om 17:17 Topicstarter

vanmiddag weer een evaluatie gehad.
Niet echt nieuwe dingen gehoord. Dochter zit hoog in de spanning, moeilijker te bereiken en houdt heel erg vast aan de haar geplande datum dat ze er niet meer mag/wil zijn.
Haar kritische kant is super groot, ze zijn er heel erg mee bezig om haar gezonde aan te spreken, maar dit is moeilijk als haar kritische kant alles weg wuift.
Dochter sloot op het einde ook nog aan zodat ze zelf ook kan vertellen hoe het gaat. Ook dochter vindt het slechter gaan, ze heeft meer last van de stemmen en schimmen.
Ook was ze weer heel duidelijk/stellih dat ze nergens aan mee gaat werken en dat niets haar gaat helpen. En dat ze maar 1 wens heeft.
Ze schrok wel toen duidelijk werd dat ze hier nog minstens een maand gaat blijven.
We hebben niet echt doei kunnen zeggen, ze wilde geen knuffel, wat we snapten maar wat ook wel erg moeilijk was

Ach Ciska toch 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-04-2023 om 17:48

en hoe spreken ze haar gezonde kant aan
En wie doet dat
Want hier is toch geen behandeling ?
Verder weer een 

ach toch

Ciska78

Ciska78

26-04-2023 om 19:05 Topicstarter

Roos, geen behandeling inderdaad maar er vinden wel regelmatig gesprekken plaats door begeleiding (en regiebehandelaar) met dochter. Ook krijgt ze opdrachtjes waarin ze bijv dingen op moet schrijven die oke waren. 
Kan het niet goed uitleggen maar het is zeker niet zo dat er niets gedaan wordt.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-04-2023 om 20:12

Dat is fijn 
Heb je er vertrouwen in ?

Ciska, Wat vreselijk allemaal.

Ciska78

Ciska78

01-05-2023 om 08:49 Topicstarter

niet veel bijzonderheden te melden hier. Vanmiddag intake bij het CCE, daar hopen we dat ze iemand hebben die ervaring hebben met complexe zaken en die wel tot dochter door kan dringen. 

ik duim voor jullie. 

Ik hoop dat het wat oplevert Ciska!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.